Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

26 kwietnia 2017

[KA] Luthien



Prowadzę wyłącznie mężczyzn, ale mogę wcielić się w rolę jakiejś złej kobiety.
***
Moje postacie albo się kocha, albo nienawidzi. Uwielbiam osoby z destrukcyjnym charakterem, albo wyjątkowo wyróżniające się. Mogę prowadzić postać seryjnego mordercy, albo poety. Mam słabość do postaci patologicznych.
***
Wszystko w temacie Gry o tron, Walking Dead, Tolkien, Skyrim, Dead Note, Stay/Fate Night, Piąta Fala, Marvel, wampiry<Blade, Wywiad z wampirem> wilkołaki, elfy, świat post apokaliptyczny, romans, dramat, horror.Harry Potter mi się znudził, ale może coś ciekawego mnie wciągnie.
***
Wątki nie zawsze piszę długie, ale lubię wzbogacać o postacie drugoplanowe, zmieniać nagle akcję i staram się odpisywać dość często.


Oddam wszystko za wątek w realiach Gry o tron, Walking Dead i Marvela.




167 komentarzy:

  1. Hej. Z długością moich wątków może być średnio, ale jeśli Cię to nie odstraszy, zgłaszam się po wątek prosto ze stadniny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ja ja oddam wszystko i wyrażam pełne zaangażowanie w wątku o tematyce Marvela <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesli nie to GRA O TRON tez kocham <33333

      Usuń
  3. Właściwie urlopuje obecnie dość mocno, ale muszę powiedzieć jedno - przetrwaj tutaj do początku lipca, a napisze na pewno wątek ze stadniną związany. Nawet mam jeden malutki pomysł na część historii, który chodzi za mną od jakiegoś czasu, więc tak, jestem zdecydowanie za!
    Z powodów bardzo egoistycznych (;D) życzę Ci więc żebyś przetrwała tu jak najdłużej i żebym mogła się zgłosić do Ciebie już po zawirowaniach czerwcowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry. :) Lubię zawiłe wątki i gatunki, które preferujesz, więc wymyślmy coś razem. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddam Ci serce a nawet zasypię uroczymi fotkami mojej kobyłki, jeśli napiszesz ze mną jakiś dobry, stajenny wątek. <33333333 *koniarze, łączmy się*

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie sie składa ze preferujesz mężczyzn :) bo ja ich juz mam zbyt dużo a bardzo mi zalezy na stworzeniu jakiejś babeczki. Wolałabyś prowadzić postać komiksowa czy sama cos wymyślić co jesli komiksowa to chętnie cos szalonego i nieoczekiwanego z Zimowym Żołnierzem lub Kapitanem Ameryka - mam potworna słabość do tej dwójki :) chyba ze widzisz to jakoś inaczej to daj znac. Jestem ugodowa i cos wykombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś masz w głowie to może mi przedstaw. Może uda mi się coś pociągnąć i burzą mózgów dojdziemy do całego pomysłu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce Ci nic narzucać bo to różnie bywa, wtedy wątek nie wychodzi itp i masakra wychodzi z tego :<<<
    Nocą nadszedł mnie pomysł z wykorzytsaniem własnej bohaterki, która jest w sumie bardziej mutantką bo jej zdolność to przenoszenie snów w rzeczywisty świat - chodzi tutaj, że śni jej się to co zobaczy co chce jak i również czasami zdaża się, że śni jej się przyszłość ale że jest dość młoda to jeszcze nie opanowała swojego daru w stu prosentach i nie potrafi dobrze interpretować snów tych proroczych. Jej koszmary są zabójcze, więc to jedyny defekt wszystkiego.
    Myślałam o tym wątku żeby wykorzystać go z jednym z bohaterów któremu zmarła ukochana, niestety wiem że jak mogłoby się stać z Kapitanem albo z Zimowym Żołnierzem; chodzi o Agent Carter albo taką tam Jessice od zimowego żołnierza, która była jego sympatią za czasów tych wojennych. U Lokiego hm... może Ty coś więcej wiesz a myślę, że masz słabość do niego przez cudowny wizerunek :D I generalnie mam taki zamiar mieć że ktoś z nich chce wykorzystać dziewczynę do tego by znów zobaczyć, poczuć swoją dawną miłość - tylko wiadomo ma do takie defekty, że postaci ze snow nie mówią za dużo chyba, że to co ta dziewczyna usłyszała i nie okazują emocji.
    Daj znać jak pomysł Ci przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się tylko przywitam i powiem, że pamiętam Cię z TWD :D Życzę wielu wątków i weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i gdyby brakowało Ci wątków, zapraszam do siebie, to może coś wymyślimy :>

    OdpowiedzUsuń
  11. To juz zalezy od Ciebie jak Ci wygodnie i czy bedziesz miała jakiś korekty pomysł na ta postać zeby wątek fajnie sie skleił :) także daj znac no bardzo bym chciała w zycie wprowadzić ten wątek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)
    Jeśli przyjdzie ochota i będzie jeszcze miejsce to zapraszam do wątku.
    p.S. Też jeżdżę i też to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luthien z miejsca skojarzyło mi się ze Śródziemiem :) Witam cię bardzo serdecznie! Widzę, że już wielu proponuje ci wątki, więc mam nadzieję, że wszystkie ci się spodobają i będziesz tutaj z nami jak najdłużej, no i że spędzisz tutaj mile czas :) Masz naprawdę świetnie zainteresowania jeśli chodzi o uniwersa i gatunki, więc jakby brakowało ci wątków to zapraszam do siebie na jakieś fantasy. Nawet z orkami bo w końcu... For the Horde! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Puk, puk. Dzień dobry :) Wpadam się przywitać i moze zaproponować wątek. Szczególnie, iż troszeczkę się pokrywamy, a to nam tylko ułatwi sprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo i to bardzo chciałabym wątek z dziewczyna co przenosi sny i Ziomowym żołnierzem :) otóż zrobiłabym to tak, że on bardzo chce ponownie spotkać sie ze swoją miłością Jessica sprzed lat wojny - a wlanie mina postać ma mu w tym pomoc i wyjdzie z tego tak ze zauroczy sie Buckym i przystanie chcieć mu pomagać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie bym zrobiła to w ten sposob - Mila (mam słabość do tego imienia) jest dość nieodkrytym telantem w świecie mutantów i wszystkich superbohaterów, nie jest ona kobieta z pierwszej łapanki ze tak powiem: jest córka sekretarza obrony USA który wie o zdolnościach córki ale strzeże sekretu bo boi sie ze bedzie oba wykorzystana przez z rząd w złych celach w szczególności patrząc na umiejętości prorocze. Dowiedział sie o tym jak zmarła ich matka, która potem Miła wyśnila. Widocznie dramatyczne wydarzenie dało imPuls do przebudzenia mutacji ;) Zimowy Żołnierz moze przez zupełny przypadek dowiedzieć sie do Mili więcej bedzie miał do czynienia z jej ojcem a bardziej bedzie miał go za cel nie wiem czu zrobic juz dobrego Buckiego czy za czasów Hydry to juz zdecydujesz :)!jesli zły bedzie chciał zabić jej ojc siak dobry ma z nim interes :) a Bucky dowiaduje sie o Mili z zapisków ojca i wykorzystuje ten fakt - najpierw stwierdzi ze jednym sposobem bedzie zbliżyć sie do dziewczyny i ja wykorzystać bo wtedy bedzie miała słabość do niego i z pewności pomoże mu w kwesti zobaczenia swojej dawnej milosci. A potem to juz pójdzie wszystko z akcja. Ja mam juz tak bardziej ze wszystko toczy sie wraz z podnajem wątków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oki super cudownie jeszcze dzisiaj postaram sie dodać swoją kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2016/05/kp-sniaca-panienka.html Karta już ujrzała światło dzienne :) Myślę, że możemy zaczynać; z uwagi na to że przyjęłaś mój pomysł chętnie wynagrodzę to i zacznę, ale czy odpowiada w taki sposób, że spotkamy ich po prostu w domu Pana Bishopa kiedy to Barnes dostał bardziej rozkaz pilnowania Mili a nie samego Sekretarza jakaś nagła dziwna sytuacja coś się pomyśli. Mili bardzo to sie nie będzie podobac patrząc na to, że zostanie on na noc i wtdy gdy będzie spać on ujrzy jej sny, które stają się rzewywistością oczywiście na poczatku nie spostrzeże się że to ona :) może być?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaczęłam ;) nie wyszło jak bym tego bardzo chciala, ale ja zawsze mam jakoś tak ze albo muszę miec dzień ale ten z biegiem wątku sie rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co, w sumie zainspirowałaś mnie do czegoś takiego.
    Podobnież szukasz obiektu westchnień dla Toma - mogę Ci go dać. :D Mojej pannie podczas zawodów konnych ginie siostra, moja panienka dostaje konia, ale ojciec zabrania jej jazdy konnej, bo nie chce też stracić jej. Więc oddają konia do stajni, gdzie, powiedzmy, może spotkać Twojego pana - choćby przez to, że często swojego konika będzie odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2016/05/kp-elisa-day.html
    To ja zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawie rok temu jeździłam na Magnacie, cholernie charakterny koń, obraził się na mnie kiedyś. Mam do niego sentyment. :D
    Zrzucam to na Ciebie, będę wredna c:

    OdpowiedzUsuń
  23. W porządku :) ja juz poleciałam z odpisem z reszta wydaje mi sie ze w obecnej sytuacji ciezko sie rozkręcić dopiero potem bedzie sie dziać i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do Pottera, to skłaniam się zawsze do mrocznych czasów, Lily i Jamesa albo jeszcze wcześniej. Nie lubię mieszać w tym, co zostało napisane przez Rowling. Lubię swobodę w działaniach, dlatego też nie pisuję zazwyczaj postaciami kanonicznymi.
    W Marvelu też raczej skłaniałabym się do tylko bazowania. Może jakieś własne postaci? Młode, zagubione, dopiero odkrywające swoje moce. Albo chociaż jedna z nich.

    OdpowiedzUsuń
  25. To wszystko zależy od tego, czego byśmy chciały na dłuższy dystans :) Co prawda nie jestem zwolenniczką długoterminowego planowania wątku, ale pewne założenia można zrobić. Czy chcemy ewentualnie zrobić z nich coś więcej, czy może mają się nasze postaci tylko przyjaźnić, a może potem nienawidzić? Bo jak coś więcej, to preferuję relacje damsko-męskie, ale wątki ogólnie to w każdej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Siemka~! Na wątki fantasy zawsze chętna, jakie masz pomysły? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Orki są najlepsze, bardzo je lubię :D O to ciekawe, elf wychowany przez orki to rzadkie zjawisko biorąc pod uwagę, że te się zazwyczaj nie lubią :D Możesz rozwinąć myśl/pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak już wspominałam, nie lubię zakładać aż tak wiele od początku wątku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak orki to tylko facet, jestem zarażona growym Warcraftem i orczymi bykami stamtąd pochodzącymi :D
    O powiem ci pomysł ciekawy, fajny początek. Czy ten elf wyrósłby z niewolnika na kogoś więcej w tym orczym społeczeństwie czy od początku byłby traktowany na równi? Może przygarnęła go jakaś orcza wieszczka bo wyczuła w nim odrobinę magii? :D
    Mógłby poznać świat, ale może też wieszczka miałaby jakąś tajemniczą przepowiednię dotyczącą właśnie domniemanego królewskiego pochodzenia elfa? Nie powiedziałaby tego wprost oczywiście, ale coś podpowiadałoby jej, że elf którego wychowuje nie jest tylko elfem. Może chciałaby uniknąć wykorzystania jego domniemanej pozycji przez hersztów klanów i w tajemnicy wysłałaby go w świat wraz z moim orkiem, by dopełnił swojej przepowiedni?
    No i mogliby spotkać masę przygód po drodze, ale ich chyb anie musimy aż tak rozpisywać, po prostu można lecieć z falą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasi bohaterowie mogą się znać, w sumie to logiczne (xD), ale fajnie by było jakby ich braterskość i przyjaźń rosła wraz z wątkiem. Tutaj mój mógłby wyruszyć z elfem bo nie miałby innego wyjścia :D

      Usuń
  30. Spoko, jakoś to rozegramy w miarę rozwoju wątku. Myślę, że nie ma co wszystkiego ustalać tylko pozwolić historii płynąć swoim prądem :)
    Tak, karty będzie fajnie już stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z mojej strony jest już karta :)
    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/1970/01/kp-malmurgosh-wolfrage.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli chcesz zacząć to byłabym zobowiązana :) Może od ucieczki z obozu hordy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie no raczej zwieją na własną rękę. Malmurgosha nic w tym obozie nie trzyma, Raego raczej też więc.. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, hej! Chętnie skuszę się na wątek w uniwersum marvela! Mogę zrobić jakąś przyjaciółkę Victora, jeśli nadal jej poszukujesz lub możemy spróbować z twoim pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W takim razie chętnie ją przejmę :) Masz jakieś szczególne wymagania co do niej? I powiedz mi jeszcze, zaszły w niej jakieś konkretne przemiany czy to już może być moja inwencja twórcza? Jak masz jakieś pomysły to śmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Take your time! Jeśli ci się nie uda, to spokojnie mogę ja spróbować zacząć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ponawiam swoją propozycję rozpoczęcia wątku jeśli nie masz ochoty zaczynać bo nawet koncepcja mi się pojawiła jak zwiejemy z obozu orków ^^

      Usuń
  37. No to jest :D Mam nadzieję, że nie zepsułam twoich planów tym początkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze mówiąc, jestem nieco "zielona", jeśli chodzi o Marvela, obejrzałam zaledwie najnowszą część CA, dwie pierwsze IM oraz dwie pierwsze SM, aczkolwiek na wątek Deadpool x Spidey bym się pokusiła...

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć! Przychodzę, żeby poinformować, że wzięłam urlop na tydzień/półtora więc w tym czasie mogę odpisywać rzadko. Spróbuje napisać odpis nim pojadę, ale nie obiecuje więc mam nadzieję, że wybaczysz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę tego Marvela! Jakieś marzenia, konkrety, cokolwiek?
    Doczytałam też, że interesuje się luźne pisanie o GoT. Jeśli nie wymyślimy nic konkretnego z Marvela, zawsze możemy pójść w tę stronę.

    Przepraszam też za tak późną i lakoniczną odpowiedź, usprawiedliwienie jest na dole KA.

    OdpowiedzUsuń
  41. Najpierw powiedz, jaki przedział czasowy (może bezpośrednio po zakończeniu szóstego sezonu, żeby większość tła fabularnego była już gotowa?) i które z królestw najbardziej cię interesuje, i wtedy postaram się coś podrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z tych dwóch wybieram Starków, zdecydowanie ;) Jak rozumiem, wszystko, co w serialu, uznajemy za kanon? Jon w finale mówił o tym, że Starkowie mają teraz wielu wrogów, więc powinnyśmy z tego skorzystać, a skoro jeszcze przy okazji trwa zima, wszystko jest dwa razy ciekawsze. Chcesz pisać dalszą część z kanonami jako bohaterami POV czy wrzucić własne postacie do Winterfell i te wielkie sprawy Starków opisywać z ich perspektywy?

    OdpowiedzUsuń
  43. Więcej luzu pewnie i tak wprowadzi się samo, ale również jestem za własnymi postaciami. Masz jakąś wymarzoną relację między bohaterami, żebyśmy wiedziały, od czego w ogóle zaczynać?

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiesz co, chciałam Cię przeprosić przeogromnie, ale z naszego wątku chyba jednak nic nie wyjdzie... :c Nie mogę się w niego wczuć, a nie chcę częstować Cię jednym odpisem na miesiąc i to marnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  45. To tak... Wrogów na pewno nie, bo po dwóch odpisach znienawidzę ten wątek, bo opisywanie negatywnych emocji w dużych dawkach dziwnie mnie stresuje. Obie wolimy pisać mężczyzn, więc możemy zawsze pójść w jakąś przyjemną relację męsko-męską, to się w GoT zawsze sprawdza (serial kłamie, Matrinwersum wcale nie jest takie homofobiczne, a na pewno już nie Północ, bo starzy bogowie nie zajmują się takimi pierdołami). I tutaj możemy już dowolnie składać historię, np. wziąć dwóch drugich/trzecich synów lordów Północy (chorążych Starków, którzy wzięli udział w Bitwie Bękartów, bo w innym wypadku w ogóle się później nie spotkają, i tu np. Glover i Hornwood), którzy to synowie mieli okazję spotykać się kiedy Starkowie zwoływali chorążych albo kiedy rody składały sobie wizyty. A teraz obaj są w Winterfell i jako że nie mają wielu obowiązków wobec swoich rodów, zostają na stałe w Winterfell, żeby tam spełniać się w rolach przyznanych przez Jona Snowa. A sam wątek mógłby zaczynać się np. od poprowadzenia części pozostałych wojsk na Dreadfort, które stoi właściwie puste, i odbicia go z rąk resztki strażników, którzy zostali tam przed wymarszem Boltonów na Winterfell.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli oglądałaś serial, nie pogubisz się, bo tam jest wszystko, czego tak naprawdę potrzebujemy do wątku. A w razie potrzeby do szybkiego sprawdzenia jakiejś informacji jest zawsze dość dokładna polska GoT wiki i bardzo dokładna angielska.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogólną koncepcje już ci właściwe opisałam. Sama chętniej wzięłabym tego Hornwooda, bo jakoś mi zagrał w głowie pomysł na postać. Jakieś konkretne pytania? Bo nie bardzo wiem, co ci opisać :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Późna dwudziestka? Odpowiedź na drugie pytanie masz trzy komentarze wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć, mogłabyś odezwać się na mojego maila (provincial.hero@gmail.com)? Jestem chętna do utworzenia wątku mającego miejsce w uniwersum Marvela (Loki+postać, którą zaproponuje), aczkolwiek jeszcze nie ma mnie na Indywidualnie, a chciałam już teraz obgadać wszystkie szczegóły, o ile tylko ty jesteś zainteresowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, hej ^^ Jeśli nie masz jeszcze nikogo do roli elfickiej księżniczki wydanej za księcia mroku, to ja bardzo chętnie się na to piszę c:

    OdpowiedzUsuń
  51. "od jakiego momentu zaczynamy? :P"

    OdpowiedzUsuń
  52. No pewnie, od jakiegoś czasu już mi się marzył taki wątek, ale miałam o tym napisać dopiero w swoich pomysłach ^^ Jeszcze dzisiaj postaram się dodać kartę postaci. Ustalmy tylko, od którego momentu ich znajomości zaczynamy. Szczerze mówiąc, ja też nastawiam się na to, że to będzie długi wątek, więc możemy "lecieć" od początku. Zresztą... To początki takich znajomości są najciekawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2016/08/how-i-wish-to-go-down-with-sun.html
      Moja księżniczka już jest ^^

      Usuń
  53. Oo, dobry pomysł ^^ Dzięki temu na pewno niczego nie pominiemy. Dobra, kto zaczyna? Mogę ja, ale jeśli masz ochotę napisać pierwsza, to nie będę się wykłócać c:

    OdpowiedzUsuń
  54. W porządku, chętnie. c: Damsko-męski, rozumiem? Bo w sumie damsko-damski już mam, aczkolwiek jeżeli masz ochotę, to i taki może być. Masz jakąś konkretną wizję tego wątku?

    OdpowiedzUsuń
  55. Oho, super. c: Ja chętnie będę taką nową, młodszą (kilka lub kilkanaście lat; zależy, jaki wiek typujesz? :D), z zaburzeniami osobowości, po próbach samobójczych, przykładowo. Uzależnioną od Niego... z czasem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie poprowadzę nastolatkę! Z tym, że ile powinna mieć lat? Siedemnaście? Więcej, mniej? :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakieś dwadzieścia pięć, dwadzieścia siedem?

    OdpowiedzUsuń
  58. Piszemy, piszemy! :D Zbieram się ze swojego bezwenu i dajemy dalej. Przepraszam, że musisz tyle czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle TES Online w gifie, szacun - ja kocham z trailerów Breton Knighta jaki to jest przekoks :D

      Usuń
  59. Jakiejś randomowej panny z we<3it zapewne. :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Och, z wielką chęcią! Jakoś nie sądziłam, że jeszcze ktokolwiek się tu do mnie odezwie :D Masz może pomysł? Ja niby coś tam w głowie mam w realiach TWD, aczkolwiek uprzedzam, że jest w to wymieszane wszystko: miłość, nienawiść, krew, strata (strat dużo, w końcu to The Walking Dead) Więc tak sobie teraz pytam: napisalas od tak, czy potrzebujesz kogoś do pomysłu? Do wszystkiego się dostosuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Trochę wegetowałem w szpitalu, ale powróciłem z nową kartą autorską. Byłbym zainteresowany historią związaną z Marvelem, o ile ta pierwsza informacja się nie zraziła na wstępie, ale nigdzie się nie wybieram, wychorowałem się już wystarczająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem przekonana, że publikując komentarz pod moją kartą się pomyliłaś, ale może i nam uda się coś stworzyć? :D Co prawda w fantasy się nie odnajduje, ale jakiś kryminał może, coś z gangsterskim posmaczkiem?

    OdpowiedzUsuń
  63. Moglibyśmy poprowadzić wątek z jakąś ulubioną parą bohaterów kanonicznych lub wpadłem dzisiaj na pomysł połączenia marvelowskiej tematyki z inwencją własną, np. poprzez prowadzenie postaci wpisującej się w uniwersum i Avengersa, który by ją szkolił/trenował w kwestii nadnaturalnych umiejętności. Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  64. To zróbmy tak, ja opiszę swój - jak Ci podpasuje no to akurat, a jak nie, to piszesz swój :) chociaż i tak z chęcią przeczytałabym o Twoim :)

    To tak: powiązanie zaczyna się jeszcze przed apokalipsą. Jest trójka względnie młodych ludzi, którzy bawią się w napady, kradną i tak dalej. Jest to dwóch chłopaków, starszy i młodszy brat, a także dziewczyna. Ostatnia dwójka tworzy parę zakochanych. W momencie, gdy wybucha epidemia młodszy zostawia dziewczynę pod namową starszego brata, przekonując go, że dziewczyna i tak umrze, nie da sobie rady i będzie musiał patrzeć na jej śmierć. Chłopak więc zostawia ją samą z matką i młodszą siostrą. Jej matka nie daje rady przeżyć i obie są zdane na siebie. Podróżują, by zostać przy życiu, w końcu ktoś na nie napada, przez co rozdzielają się. Dziewczyna szukając siostry trafia na schronienie, które jest już zajęte przez jakąś grupę, w której znajduje się jej były chłopak i właśnie od tego momentu można by zacząć :3 chłopak też mógł zgubić starszego lub po prostu umarł. Mogliby razem starać się odszukać siostrę. Byłoby między nimi mnóstwo spięć, przez nienawiść za pozostawienie jej, a mogliby też przypominać sobie, jak to kiedyś byli razem. W sumie może to isc w każdą stronę :)
    Co sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale u mnie ulubionym pairingiem z Marvela jest zdecydowanie Hulk x Black Widow. Pasowałoby? ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hejo
    Póki co wolałbym się skupić na wątkach z Pomysłownika, ale może kiedyś coś się ugra w tych klimatach

    Nocty z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  67. Wybacz, że odzywam się tak późno, ale miałam sporo na głowie. W każdym razie, pewnie, bardzo chętnie sklecę jakiś wątek, gdyż wygląda na to, iż mamy podobne upodobania. Skłaniałabym się w stronę fantasy, może jakiegoś zamieszkałego przez istoty miasteczka, którego mieszkańcy próbują żyć normalnie, ukrywając się przed światem? Jedyne miejsce, w którym różne rasy mogą czuć się bezpiecznie, przynajmniej na razie, bo lubię rzucać kłody pod nogi.

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej! A ja właśnie miałam ci teraz umieszczać odpis, a tu nie widziałam Raego :c Przepraszam, że nie pisałam ale praca trochę mnie pochłonęła, mamy teraz ciężkie chwile. Przykro mi strasznie, że zostawiłam to tak bez odpowiedzi - tak się nie powinno zachowywać. Jeśli jednak masz nadal ochotę (mimo mojej ewidentnej społecznej gafy wobec ciebie za którą raz jeszcze bardzo przepraszam) pisać to daj znać. Jeśli nie, całkowicie cię rozumiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cześć! Właśnie widzę, że wiele nas łączy. Wpisałam trochę swoich pomysłów do zakładki z mojej karcie autora, choć nie wiem, czy coś przypadnie Ci do gustu. Jak coś, będziemy kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Na Worda Office'a, Luthien! Byłam przekonana, że Ci odpisałam! Tymczasem takie ładne dwa pomysły mi podrzuciłaś, a ja cisza. Wybacz mi moje złe zachowanie, naprawdę bardzo przepraszam! Powiedz mi, czy nadal jesteś zainteresowana wątkiem?

    OdpowiedzUsuń
  71. Cieszę się, że mój pomysł Ci się spodobał. Twoje też są dobre, jednak nie zdarzyło mi się pisać w światach, które przedstawiłaś :/

    OdpowiedzUsuń
  72. A może wolałabyś wziąć się za ten piracki wątek, co? Bo ten pierwszy z pomysłownika twego bym chętnie napisała. Czy zostajemy przy TWD?

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy jest coś, co jeszcze powinnam wiedzieć, o tym wątku? Bo jestem skłonna pisać bez żadnych zmian :) I od czego zaczynamy?

    OdpowiedzUsuń
  74. Moja panna też gotowa. Zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Żyję, żyję, tylko studia trochę dają o sobie znać. Wkrótce zacznę, przepraszam za długość oczekiwania na zaczęcie :c

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej. Jeśli jesteś zainteresowana tym wątkiem to super, ale ostrzegam, że jeszcze przez tydzień mogę nie dać znaku życia, bo uczelnia :( Więc możemy ewentualnie dokonać ustaleń, ale popiszemy dopiero za tydzień, najszybciej, okay?

    OdpowiedzUsuń
  77. Wybacz, że tyle mi zajęło napisanie tego początku. Od teraz będzie już tylko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  78. oto jestem xD Na razie wszystko pozdawane, jest pięknie :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Luzik arbuzik, nigdzie nie uciekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Raczej na pewno fantastyka XD
    W sumie z jednej strony chętnie zaczepię o piratów i coś w stylu Piratów z Karaibów.
    Ale z drugiej mam ochotę na coś pełnego magii, elfów, orków, szamanów i skrytobójców...
    Także u mnie podejmowanie decyzji to cięzka sprawa...
    A może ty masz jakąś myśl, którą chciałabyś zrealizować?

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo chętnie napiszę coś w klimatach Wiedźmina :)
    Przeczytałem wszystkie książki kilkukrotnie zanim to było modne i zanim powstała gra XD Chociaż muszę się przyznać, że w pierwszą część grałem i mi się nawet podobała.
    Ten twój pomysł mi odpowiada :) I tak się zastanaiam, czy nie miałabyś nic przeciwko, gdybym zamiast pani poprowadził pana? Bo mogę stworzyć kogoś... o bardzo delikatnej fizjonomii, kto udawałby kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zerknęłam na pomysłownik z głównej - nie zapominaj o mnie, hahah

    OdpowiedzUsuń
  83. O nie nie, nie o to mi chodziło. Pod tym pirackim wątkiem wpisałaś kogoś innego i już się bałam, że o mnie zapomniałaś :(
    Nie ponaglam, rób w swoim czasie. Jestem cierpliwa + zbliża się sesja, więc spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten pomysł właściwie mi się podoba. Chyba, że masz jeszcze jakąś inną myśl. Pomyślałem, że mógł być to chłopak, poszukiwany za na przykład, kradzież. I ukrywałby się w przebraniu dziewczyny, a że jest elfem i do tego ma dość delikatną urodę, nikt nie zorientowałby się. A w zamian za pomoc, od twojego pana elfa chciałby tego, by ten wyprowadził go z miasta i zabrał ze sobą, do swego komanda.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba to będzie najlepszy pomysł :)
    Zaraz dodam kartę, tylko nie wiem czy znajdę odpowiedni wizerunek. Najwyżej zmienię gdzieś w trakcie pisania. Mam nadzieję, ze ci to nie będzie przeszkadzało.
    Masz ochotę zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  86. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2014/01/kp-ashwood-sora.html
    proszę

    OdpowiedzUsuń
  87. Dostosuje sie, zacznij jak ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cześć!
    Urzekł mnie ostatni pomysł, ten firmowy i jeśli jeszcze nie masz chętnych, to się zgłaszam. Zawsze chciałam napisać wątek o tym jak miłość pokona wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetnie, w takim razie idziemy w stronę firmy. Pomysł jest gotowy, wiec większość rzeczy mamy z górki, jedynie możemy go podkręcić o drobne szczegóły. Może chłopak miałby dziewczynę, którą wybrał mu ojciec albo jakąś natrętną byłą, która nie chce się poddać, pragnie ślubu i pieniędzy. Takie tam. :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Mi pasuje. :) W takim razie zostało nam chyba jedynie miejsce i możemy robić karty postaci. Zastanawiałam się nad czymś pokroju San Francisco, Boston, Denver, Portland, Chicago, bo są to miejsca moim zdaniem całkiem dobrze rozwinięte gospodarczo i pasują mi do klimatu wątku.
    Tak jeszcze zapytam, kim ona dokładnie jest w firmie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Dobrze. :) W takim razie gdzie ta dziewczyna pracuje? :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak, tak, wiem, że w jego firmie, miałam na myśli stanowisko typu sekretarka, asystentka itd. Co do specjalizacji firmy, może handel nieruchomościami, różne przetargi, umowy, budowy osiedli, parkingi, no i inwestycje. Może jakaś firma transportowa albo samochodowa? Nie jestem specjalistką. :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Dobrze, czyli będzie mu pomagać. Dopilnowywać kalendarza i wszystkich terminów, czasami coś załatwić, sprawdzać umowy, czasami robić kawę i ogólnie tego typu rzeczy. To chyba już wszystko ustalone i możemy robić karty postaci.

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję. Zaczęcie już wysłałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście! Wszystkie pomysły są świetne i idealnie trafiają w moje gusta. Jeśli już musiałabym coś wybrać to może drugi albo trzeci, chociaż pierwszy i czwarty też mogą być interesujące. Ah, te dylematy.

    OdpowiedzUsuń
  96. W takim razie może powiesz mi więcej o drugim pomyśle. Czego dokładnie chciałby od niej ten wampir i jaka relacja z początku by ich łączyła?

    OdpowiedzUsuń
  97. Myślę, że w relacji będzie wszystkiego po trochu, w trakcie zobaczymy co przeważy. Pomysł jest, ale chciałabym jeszcze wiedzieć jak widzisz wampiry w tej historii. To może dziwnie brzmieć, ale wiesz, jedni mają na myśli wampiry pokroju TVD, a inni nawiązują do Draculi.
    Ustalamy miejsce, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  98. Czyli koleś błyszczący w słońcu nie przejdzie? :D Chyba jedną z istotniejszych rzeczy jaką chciałabym wiedzieć w kwestii wampirów jest chodzenie za dnia. Jedni to preferują, inni nie. Wiesz, coś w stylu Pamiętników Wampirów i tych słynnych pierścieni, klejnotów i tak dalej.
    Co do miejsca, preferowałabym coś zagranicznego, ale nie mam specjalnych wymagań.

    OdpowiedzUsuń
  99. Okej, wampiry chodzące za dnia odpadają. :) Brooklyn jak najbardziej mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. To zależy od tego czy zechcesz wcielić się w kolesia, który ją przemienił. Wtedy możemy zacząć od tej felernej nocy, a jeśli nie, to od tego jak ona się u niego pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  102. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/01/kp-kazdy-jest-przekonany-ze-jego-smierc.html Mogę zacząć.

    Co do pierwszego wątku. Myślę, że taki plan będzie najlepszy. Możesz opisać coś tam jeszcze w firmie, a później przeskoczyć śmiało do soboty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Hej! Piszę, ponieważ uzupełniałam najnowsze karty spod zakładki Administracja. Niestety, ale Twój link nie działa - KP Adama. Czy wątek jest prowadzony? Jeśli tak, to podrzuć mi właściwy adres, uzupełnię spis.

    OdpowiedzUsuń
  104. Cześć :> Prowadzisz jakiś limit wątków albo coś takiego? Bo przechodząc do sedna, przeglądałam karty autorów i ich pomysły, no i trafiłam do Ciebie. Podoba mi się wilczy wątek, chciałabyś może spróbować poprowadzić go ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  105. Oczywiście. Dopiero co wróciłam z wyjazdu, dlatego wcześniej nie miałam czasu napisać rozpoczęcia, ale dzisiaj się postaram. Najpóźniej jutro do południa.

    OdpowiedzUsuń
  106. To skoro tak się sprawa ma, to mogę sobie zaklepać Pomysł no. 2? Z chęcią poprowadziłabym właśnie taki wątek, gdzie dla kogoś świat nagle okazuje się inny niż myślał do tej pory, a dodatkowo przywitanie z taką nowością niekoniecznie jest kolorowe :D Masz już jakoś rozbudowany pomysł bardziej, czy czekałaś na to, by omówić to z kimś chętnym?

    OdpowiedzUsuń
  107. Cześć. Zainteresował mnie pomysł numer jeden. Uwielbiam Grę o Tron, więc jeśli masz ochotę to napiszę coś w tych realiach, tylko musisz wyjaśnić mi co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Okej. A masz już coś wymyślone, czy wszystko to jeszcze biała karta i zajmiemy się tym wspólnie?

    OdpowiedzUsuń
  109. Yhym, yhym...
    Można zrobić coś takiego, że on jest dosyć nietypowym takim wilkołakiem i po prostu "inni go nie są w stanie zrozumieć" (albo coś takiego, nawet nie to, że jest gorszy) i przez to jest pewien sposób wykluczony z... watahy? Nie wiem, czy chcesz wplatać motyw watah, ale wtedy można by uznać, że jest bezużyteczny w swoim środowisku, więc chcą się go pozbyć, ucieka jakoś, ale w trakcie ucieczki zostaje zraniony i wtedy znajduje go moja postać. Nie ma kolorowo, wiadomo, bo pościg cały czas trwa i oboje są przez to teraz w niebezpieczeństwie, więc nie tylko szukaliby razem rozwiązania problemu samej przemiany, ale też musieliby uciekać przed innymi wilkołakami.
    Co o tym myślisz? :>

    OdpowiedzUsuń
  110. Aaaaaaa! Tego mi już nie zdradzaj :D Ogólnie, to ja jestem naprawdę chętnie nastawiona na niespodzianki ^^ I czy to będzie coś epickiego, czy raczej "casual" to bez różnicy. Ale spoko, można z tego zrobić grubszą sprawę. Pytanie mam tylko, czy bardziej podbijamy to pod takie realia jak w mangach i anime, czy bardziej filmowo?

    OdpowiedzUsuń
  111. No, ciężko mi to tak wyjaśnić... Jeśli m&a to wizerunek postaci mógłby być zaczerpnięty z innych źródeł, niż w przypadku filmów. No i to już określa w pewien sposób miejsce, kulturę i intuicyjnie można kierować się ciekawymi motywami, których nie trzeba byłoby specjalnie uzasadniać (honorowe postępowanie; hierarchia i to, jakie relacje panują pomiędzy przedstawicielami poszczególnych szczebli, itp.). Szczerze powiedziawszy klimaty m&a dają trochę więcej swobody, jeśli chodzi o ewentualne nowości co do samych wilkołaków jako istot. Poza tym kręci mnie perspektywa uciekania i zatrzymywania się w starych, tradycyjnych japońskich domkach :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Trudno mi ją w tej chwili opisać w całości, ale na pewno nie byłaby to jednowymiarowa postać. Lubię postaci z krwi i kości, które mają urozmaicony charakter. Nie byłaby ona potulna, ale pewnie przez wychowanie umiałaby się zachować odpowiednio. Zapewne miałaby jakieś wady i miała swoje zdanie na różne tematy. Może Ty masz już jakieś cechy postaci, które chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  113. O, to się cieszę :> Miałabyś coś przeciwko, gdybym skusiła się na jakiś mangowy wizerunek w takim razie? I chyba można już zacząć kp tworzyć, co?

    OdpowiedzUsuń
  114. Okej, pasuje mi to. Taki obłęd głęboko schowany w człowieku może być ciekawy. To ja sobie napiszę w weekend kartę i ją wrzucę, jeśli coś będzie nie tak, to poprawię wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  115. No, szybko poszło, ale spokojnie - dużo ciekawiej będzie w wątku :D A poniżej karta!

    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2010/02/kp-morela.html

    OdpowiedzUsuń
  116. O, proszę :> W takim razie teraz mi powiedz, czy wolisz zacząć, czy żebym ja to zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  117. Wybacz, ale swoją kartę dodam dopiero jutro wieczorem. Mam małe opóźnienie wynikające z przygotowania do poprawki egzaminu, którą mam jutro.

    OdpowiedzUsuń
  118. Karta już jest: http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2010/02/kpdevries.html

    OdpowiedzUsuń
  119. Jeśli nie masz nic przeciwko, to możesz zacząć. Ja muszę przygotowywać się do poprawki z egzaminu, więc na razie mój mózg kręci się wokół białek i biologii komórki. Zaczynanie idzie mi też strasznie opornie. Jeśli jednak wolisz żebym zaczął, to zrobię to ale z opóźnieniem :3

    OdpowiedzUsuń
  120. Hej, jutro prześlę odpis :>

    OdpowiedzUsuń
  121. Hm... No nie wiem, ja odpisałam już dawno. :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Hej, hej! Właśnie przeczytałam twój pomysłownik i bardzo, bardzo chętnie napisałabym z tobą wątek, wykorzystując twój siódmy pomysł :) Jesteś może chętna?

    OdpowiedzUsuń
  123. Dobry! Jeszcze ze sobą nie pisaliśmy, a spodobał mi się pomysł o X-MAN! Tylko uprzedzam, że moja wiedza opiera się na filmach, nie na komiksach jeśli będziemy wprowadzać postacie drugoplanowe (wszystko załatwi mały research) :) Ps. Wątek z Grą o Tron też brzmi obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  124. Super ;D W takim razie mam kilka pytań. Po pierwsze, ile twój pan będzie miał lat i ile moja pani miałaby mieć lat? Nie powiem, że chętnie dałabym jej tak koło 20-25 lat. Po drugie, gdzie umiejscowimy akcję? Osobiście byłabym za USA, tak standardowo :D No i po trzecie, od którego momentu byśmy zaczęły?

    OdpowiedzUsuń
  125. Ktoś tu pomylił karty :D Cóż ja jednak wole pozostać w Marwelu, bo marzy mi sie od dłuższego czasu. Dużo do ustalania nie ma, ja biorę panienkę A i postaram sie jak najszybciej podesłać link ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Cześć!
    Wybacz ze dopiero teraz odpisuję, zafiksowałam się maksymalnie na punkcie matury i zapomniałam o swoich przyjemnościach...jeżeli mam być szczera to aktualnie boję się wchodzić w GoT, gdyż trochę mnie w niej nie było. Chodzi o to że wiele rzeczy mi się miesza, wielu nie pamiętam i obawiam się, że moje braki w wiedzy mogłyby cię odrzucić, a tego wolałabym uniknąć. Z innej beczki, trochę jako rekompensatę a trochę z wielkiej ciekawości, bardzo spodobał mi się twój pomysł ze smokiem. Rzeknę nawet że mnie zainspirował, i jeżeli oczywiście nie jest zajęty i wyrazisz taką chęć, to bardzo chętnie bym go z tobą poprowadziła

    OdpowiedzUsuń
  127. [ Jestem w trakcie odpisu. Co prawda ten wątek idzie mi trochę oporniej, niż nasz pierwszy, ale się staram. :) ]

    OdpowiedzUsuń
  128. [Cześć, cześć. Czy pomysł IV z X-men wciąż do wykorzystania? ;>]

    OdpowiedzUsuń
  129. Jeszcze nie mam żadnego "smokowatego" wątku wiec bardzo chętnie posłucham twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Brzmi ciekawie i powiem że wchodze w to!
    To co teraz tworzymy KP i piszemy tutaj czy na mejlu i jeszcze czy masz jakieś dodatkowe informacje które muszę wiedzieć? I rozumiem iz wcielisz sie w postać elfo-smoka?

    OdpowiedzUsuń
  131. Cześć! Chętnie dam ci wątek na podstawie The Walking Dead, mam tylko nadzieję, że nie​ będzie przeszkadzał ci fakt, iż obejrzałam raptem dwa sezony :) Zawsze mogę sobie poczytać co tam się działo później, bo i tak już narobiłam sobie spoilerów : D

    OdpowiedzUsuń
  132. Hej! Jeszcze mnie tutaj nie ma (chociaż planuję pojawić się po maturach), ale nie wybaczyłabym sobie, gdyby ktoś zwinął mi sprzed nosa pomysł trzeci – mafijny, bo bardzo chciałabym coś takiego napisać! Czy mogłabyś ewentualnie zaklepać mi ten wątek? Albo może lepiej napisz do mnie na maila: thinking.not.hurt@gmail.com
    Będę bardzo wdzięczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  133. Na razie nie mam pytań, myślę że wyjdą w praniu jakieś wątpliwości jak będą, więc zabieram się za KP szczerze powiem że pojawi się dopiero ona gdzieś w okolicach 3-4 maja bo ten czas do 1 mam zabiegany i zakręcony może uda mi się coś wcześniej, tak tylko uprzedzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2015/05/kp-salomea.html -> udało mi się stworzyć szybciej niż myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Mogłabym prosić o zaczęcie naszego wątku?

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam i dziękuję za powitanie :)
    Cóż, przeczytałam kartę jak i zakładkę z pomysłami i zastanowiłabym się chyba nad tym VI o X-menach. W sumie lubię postacie Marvela, trochę mniej te z DC, więc jak coś takiego cię kręci to coś w tym temacie można pokombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cześć, strasznie nie lubię tego pisać, ale muszę zakończyć nasz wątek. Przeceniłem nieco swoje siły i pisanie kobietą nie idzie mi tak dobrze, jak myślałem, że pójdzie. Nie mogę się wczuć w Gleannę. Strasznie przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  138. Z GoT bym była ostrożna. Bo strasznie nie lubię łamać kanonów, a stworzenie samodzielnie tak rozległego świata trochę zajmie. :D
    Ale co powiedz na The Walking Dead? ;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Marzy mi się wątek Marvelowy, gdzie X-Meni, Avengersi, Agenci Tarczy - to wszystko byłoby jakoś zmiksowane razem, a do tego sporo własnej inwencji. Kocham tworzenie postaci drugoplanowych. Dużo akcji, biegania za dobrymi lub złymi, koniecznie jakieś dramaty, strzały, krew i romans. Prowadzę kobiety, lubię złych mężczyzn i komplikacje. Nie mam tu konta, więc coś więcej możemy tworzyć @: mohito.arbuzowe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Dzień dobry! Przeglądałam sobie karty, w ppszukiwaniu jakiś ciekawych wątków, i w twoim pomysłowniku natrafiłam na jeden, który mnie zainteresował, mianowicie: miłość Sansy i Ramsaya. Ja sama uwielbiam Sansę, a na serial i ich wątek nie jestem w stanie patrzeć na poważnie, więc chyba bym się nadawała. A nawet jeśli nie ten wątek, to jestem otwarta na GoT, i książkowe, i serialowe. :)
    Mojej KA musisz chwilowo szukać na głównej, bo nie ma jej jeszcze w spisie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Hej. Robię właśnie czystkę w kartach i tak tylko informuję, że usuwam Ashwooda. Coś nam ten wątek nie wyszedł xD Ale to trochę moja wina, bo nie upominałem się o odpis od marce xD
    Ale jeśli chcesz coś innego ze mną napisać to zapraszam ;)
    Miłego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Nie, nie odpisałaś :) Miałem się przypomnieć, ale odniosłem wrażenie, że nie do końca ci ten wątek odpowiada :)
    Jeśli masz jakąś myśl to zapraszam. Chociaż ja właściwie to mam ostatnio ochotę na coś z Marvela, a najchętniej z X-manów :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Jasne. Mam nawet pomysł na całkiem ciekawą moc dla mutanta.
    Chyba że wolisz korzystać z postaci kanonicznych, to wtedy można zorganizować jakąś niezwykłą misję ;)
    To co? Masz czas i chęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja bym się nie ograniczała i stworzyła własne, chociaż te już istniejące są kuszące. Ale uniwersum daje tak wielkie pole do popisu, że może lepiej wystartować z własnymi postaciami :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Dziękuję za powitanie c: Chcemy coś wymyślać od podstaw czy utylizować któryś z naszych gotowych pomysłów?

    OdpowiedzUsuń
  146. Możemy zacząć wątek od chwili gdy odkryli swoje moce i na przykład zostali przyjęci do Instytutu Xaviera i tam mogliby się uczyć panować nad swoją mocą.
    Albo któryś z nich mógłby być starszy i uczyć tego drugiego jak panować nad mocą.
    Czy też zaczniemy krótko w przeszłości, kiedy odkryli swoje moce i przeskoczymy do czasu gdy będą już dorośli i może spotkają się przy okazji jakiegoś wydarzenia, zadania czy czegoś w ten deseń?

    OdpowiedzUsuń
  147. A co wolisz (przewiduję, że będziemy się tak przerzucać pytaniami, ponieważ jestem zbyt pasywnie i miło usposobiona, żeby coś postanowić)?

    OdpowiedzUsuń
  148. Przepraszam za tak długi brak odzewu, ale przeprowadzka mnie troszkę ograniczyła czasowo. :c
    W takim razie mam kilka pytań: rozumiem, że wątek chciałabyś zacząć w momencie przyjazdu Sansy do Winterfell? Jeszcze przed ich ślubem i jakimkolwiek wcześniejszym kontaktem? Bo mnie taka opcja jak najbardziej pasuje. Poza tym: Littlefinger po raz kolejny szybko zmywa się z horyzontu i zostawia naszą dwójkę samym sobie? I co z Roosem Boltonem? Rozumiem, że on również, prędzej czy później, zginie, czy masz dla niego inne plany?
    To by było chyba na tyle. Ach, i powiem ci, że moim zdaniem książkowa Sansa już zdążyła oszaleć, tylko nikt z jej otoczenia tego nie dostrzegł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Oj, tak przypuszczałam, że biedny Roose zginie. Ale mnie to cieszy, bo jestem potworem i lubię uśmiercać bohaterów.
    Niestety, serial pozmieniał wiele elementów i niektórzy bohaterowie odstają od książkowych pierwowzorów. A że Sansę to dotknęło dość mocno, to już kompletnie inna kwestia.
    To ja już zabieram się za tworzenie karty i jak tylko ją skończę, to dam Ci znać. Mogę też nam zacząć wątek, chyba że sama wolisz to zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja akurat całkiem lubię zaczynać :) Tutaj masz już kartę Sansy, jakbyś miała jakieś uwagi, to pisz, a pozmieniam.
    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2000/06/kp-even-strongest-blizzards-start-with.html

    OdpowiedzUsuń
  151. :D
    To kogo wolisz poprowadzić? Młodego uczącego się czy nieco starszego nauczyciela? Chyba że jednak zrobimy równolatków.
    A później, po latach, może być jakaś sprawa z zamachami, porwaniami czy zabójstwami mutantów i w to właśnie byłby któryś z panów zamieszany.

    OdpowiedzUsuń
  152. Nigdy nie rozumiałam fenomenu apokalipsy zombie, więc akurat za to grzecznie podziękuję :') Ale fantasy jakieś bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Bardzo mnie zafrapował ten pomysł ze smokiem i wiedźmą (bo lubię wiedźmy) :D Chociaż też pomysł ze spotkaniem podczas działań wojennych, po przeciwnych stronach barykady jest ciekawy, chociaż nie wiem jak go rozwinąć. Wybacz że tak wszystko zwalam na ciebie, ale w ostatnich dniach mój mózg powiedział "nie" pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  154. Tyle pomysłów, klęska urodzaju! Ale tak serio, to nie wiem, na co się zdecydować, zależy, co tobie w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń
  155. Wybacz to opóźnienie z odpowiedzią, ale za tydzień mam obronę tytułu i nagle okazało się, że tyle rzeczy trzeba zrobić by otrzymać tę wymarzoną pieczątkę xD
    Da się zrobić :)
    Zatem zaczynamy od tego, ze odkrywają swoje moce czy że już zostają przjęci do Instytutu?

    OdpowiedzUsuń