Żyjemy, piszemy! Niedługo pojawi się lista obecności.

27 marca 2017

[KA] Bez


Bez
Mail: aminimalistyczny@gmail.com
preferowane ustalenia mailowe



kreacja postaci
Zacząć należy przede wszystkim od tego, że prowadzę głównie mężczyzn i bardzo mało prawdopodobne, że wcielę się w postać kobiecą. Nie mam jakiegokolwiek utartego, powtarzającego się schematu, jeśli chodzi o kreowanie postaci, to zależy przede wszystkim od wątku, to samo tyczy się ich wieku. Nie posiadam także jakiegoś szczególnego typu postaci, którym mogłabym się pochwalić, co oznacza tylko tyle, że cechy charakteru są dobierane indywidualnie i ich kompilacja, uzależniona jest od przyszłej rozgrywki fabularnej, które tak czy owak uwidocznią się znacząco, dopiero w trakcie rozgrywki. Mogą nie do końca wynikać, i być czytelne z samej treści karty, choć to zależy przede wszystkim od tego, na ile ktoś jest wprawiony w ich analizowaniu. Zbudowanie konceptu bohatera traktuję jednak bardzo poważnie, i nigdy się z niego nie wyłamuję. Drogą wyjątku są zdarzenia fabularne oddziałujące na niego bezpośrednio. Nie robię kalek ani swoich, ani czyichś (tych widzianych we wszelkich seriach również). Jednak zastrzegam już na wstępie, że nie słynę z miłych i grzecznych postaci (może się raz na ruski rok zdarzyć, nie zamykam sobie możliwości), co by to uniknąć ewentualnych niedopowiedzeń, czy nieporozumień w tej sferze — cukierkowe, nieskazitelne postacie czy ciepłe kluski, to nie moja bajka. Emocje, doświadczanie i rozwijanie bohatera, wyrzucanie go ze strefy komfortu, och, jak najbardziej — zmierzę się niemal z każdym tematem, i nie ma dla mnie na tym polu ograniczeń.

gatunki/uniwersa
Jeśli chodzi o gatunki i uniwersa — jestem bardzo elastyczna pod tym względem i poruszam się płynnie po wielu sferach, w zasadzie nie ma dla mnie zbyt wielu ograniczeń — liznęłam masę tematyk, dlatego o konkrety należy po prostu pytać, zawsze mogę zapomnieć wymienić jakąkolwiek serię. Dla przykładu jedynie podglądowego, gdyż to nie wszystko z moich możliwości: w grę wchodzą wątki nadprzyrodzone, obyczajowe, acz z bardzo skomplikowanym podłożem emocjonalnym bądź psychologicznym, sportowo-obyczajowe, te bazujące na mitologiach lub wszelakich legendach, tajemnicach, te tyczące się światów post-apokalipsy/dystopii/antyutopii (uogólniając: SCI-FI), tyczące się czarownic/demonów, patologie, uniwersum Stalkera czy cokolwiek innego byście sobie tam życzyli. Wczuję się niemalże we wszystko. Najważniejsze, aby pomysł miał ręce i nogi, a co za tym idzie, nie łamał realizmu świata przedstawionego. Zaznaczam po raz kolejny, iż jestem otwarta na wszelkie propozycje, wszystko da się dopracować. Jednakże gdy najlepiej czujecie się w tzw. „slice of life” — zdaję się na was, jeśli o zamyśle mowa, co nie znaczy, że nie rozwinę waszej propozycji. Chyba że nie będę mieć nic znaczącego do dodania. Wracając jednak do serii: znam zarówno gorące pozycje serialowe takie jak The 100, 13 Reasons Why czy Riverdale, więc w zbliżonych realiach odnajdę się bezproblemowo. Mam za sobą hity ubiegłorocznych jesiennych premier anime — Yuri on Ice czy chociażby Occultic;Nine. Opcjonalnie mogę wysunąć również dla przykładu takie serie jak: Shingeki no Bahamut, Re:Creators, Owari no Seraph, Ilegenes, Shingeki no Kyojin, Bleach, No.6., Servamp, Katekyo Hitman Reborn!, Free!, Donten ni Warau, itd., itd. Jednakże na całe Naruto i Naruto Shippuden patrzę raczej krzywo — zrobienie z największego przegrywa serii mesjasza, od zawsze wydawało mi się w najłagodniejszej ocenie pomyłką. Mimo wszystko można śmiało sugerować czy podsuwać mi coś innego, zobaczy się. Jeśli rzucona propozycja, lub zarysowany przez was tak z grubsza motyw, przypadnie mi do gustu, nie będzie raczej problemu z tym, aby go wprowadzić w życie, lub zmodyfikować wedle uznania.

rozgrywka fabularna
Nie napiszę tu niczego nowego, aczkolwiek uzależnione jest to od danego wątku. Wolę nie deklarować się na konkretną długość postu, bo to nie ma przynajmniej dla mnie większego sensu. Jednemu autorowi mogę odpisywać szybciej, drugiemu wolniej — wszystko uzależnione jest od tego na ile wciągnę się w prowadzoną rozgrywkę i z jaką łatwością jest mi operować daną postacią. Samą długość odpisów nie sposób mi tak sztywno określić, to kwestia względna. Na ogół staram się trzymać przynajmniej w liczbie 500-600 znaków, ale niewykluczone, że mogę napisać mniej lub więcej. To po prostu jeden wielki znak zapytania. Cienię sobie ładne opisy, ale nie obejdzie się bez akcji, na którą niewątpliwie muszę wpływać ja oraz drugi autor — innej opcji nie ma. Uprzejmie upraszam o nie łamanie realizmu czy rażące naginanie czasoprzestrzeni, gdyż niezwykle mnie to razi. Autor może mieć ładny styl czy niezwykle dopracowany warsztat, ale jeśli błędy robi na dwóch wspomnianych polach, to jest to co najmniej przykre.

strona techniczna
Preferowane wątki męsko-męskie; damsko-męskich nie biorę nawet pod uwagę (wyjątek od reguły stanowi bardzo dobry pomysł na rozgrywkę). Nie chodzi tutaj o podłoże czysto romansowe, jednak na podstawie swojego długiego doświadczenia stwierdzam, że w te drugie zbytnio się nie wciągam, a nie chce komuś w najgorszym razie odmawiać, będzie mi wtedy głupio.
Proszę w trakcie ustaleń o konkretne informacje: jeśli chodzi o realia rozgrywki, o typ relacji między bohaterami, czy zaakcentowanie, że oczekuje się danego motywu lub romansu, aby zostało to uwzględnione podczas tworzenia postaci.
Oczekuję od drugiego gracza dobrze przemyślanego konceptu/kreacji postaci; ciągła zmiana w tej materii, nieuzasadniona wydarzeniami fabularnymi, mogłaby mnie skłonić do rezygnacji z wątku.
Jak każdemu graczowi zdarzają mi się przerwy: krótsze bądź dłuższe. W związku z tym jestem w stanie zrozumieć, że komuś zależy na przejściu do rzeczy, jednak notoryczne upominanie się, nie jest wskazane, po prostu zniechęca mnie to do pracy. Podpytać się, jak najbardziej można, nie widzę w tym problemu, ale w granicach rozsądku. Ujmując temat inaczej: piszę kiedy mam czas, ochotę i wenę; odpis nie może być bez ładu i składu.
Na początku każdej fabuły, do czasu aż nie wejdę odpowiednio w skórę danej postaci, i nie zacznę bądź odpiszę na rozpoczęcie, mogę się ślimaczyć; powodem tego mogą być różne czynniki (specyfika bohatera lub świata przedstawionego; konieczność researchu; itp.).

kluczowe informacje
→ Proszę nastawić się na niezobowiązującą grę. Pisanie ma sprawiać przyjemność, a nie stanowić odgórny, zniechęcający nakaz, zatem piszemy wtedy, kiedy dysponujemy wolnym czasem, weną i ochotą. Nikogo nie zamierzam upominać, ani poganiać, poniekąd oczekując zbliżonej tolerancji.
→ Jeśli nie uda mi się odezwać w podanym terminie (mój grafik żyje czasem własnym życiem) — proszę się nie stresować, nie spinać, zawsze pamiętam do kogo mam napisać i w jakiej sprawie. Nawet jeśli się to przedłuży, rozpiska czy propozycje na pewno do was trafią, kiedy będę mogła się tym porządnie zająć.
→ Jeśli nie otrzymam odpowiedzi na toczące się ustalenia, uznaję wtedy, że dany autor się rozmyślił co do wspólnej gry. Koniec historii; żadnych fochów, czy urazy w tle. W przypadku nowych ustaleń, gdzie indziej, w przypadku omawiania zupełnie innej propozycji: zaczynamy z czystą kartą (przynajmniej dla mnie).
Kolejność odpowiedzi wygląda u mnie na opak: na pierwszy ogień biorę odpisy bądź rozpoczęcia, później odpowiadam na powitania, zaś na sam koniec zostawiam ustalenia, aby sobie nie dowalić za dużo na raz.

propozycje


Ostatnia aktualizacja KA: 17/09/2017
Ostatnia aktualizacja propozycji: 12/09/2017
Fabuły: starred shinra, pterodaktyl, chan&caticorn, Aniołek*
Grupowce: Castiel Berne (SHS); Ceres Yaxley (H75)
*Do fabuł dopisuję dopiero, gdy powstaną dwie KP do wspólnej gry.


42 komentarze:

  1. Cześć :) witam w naszym gronie. Życzę miłej zabawy i mnóstwa wątków, szczególnie tych wymarzonych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołem! Życzę udanej zabawy i mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :D Witam na blogu, mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długo :D Także samych ciekawych wątków życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć i czołem :D Dużo weny i udanych wątków. W sumie to zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Chęć się u mnie zawsze znajdzie :) mimo takiej ilości wątków nie umiem nikomu odmówić. Poza tym, nie mam problemów z odpisywaniem( możesz zapytać któregokolwiek z moich wspolautorów jak regularnie odpisuje, nawet po kilka razy dziennie :)), więc bardzo chętnie coś z Tobą stworzę. Na razie wszystkie pomysły mi się wyczerpały, ale może masz jakieś marzenie, które mogłabym Ci pomóc spełnić?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, w takim razie czekam na wiadomość. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO WITAM PANIĄ. <3 Chodź do mnie na anime'owy wąteczek na maila: blindingstarredshinra@gmail.com, bo tutaj już mi blogger szaleje. Podeślę tam również wszystkie moje pomysły, jakie mam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkretnie i na temat - szanuję już na samym początku. Cieszę się widząc kolejnego autora, któremu pasują męsko-męskie, bo i takim należy okazać odrobinę uczuć. Mam nadzieję, że ewolucja postaci w miarę poszerzania wątku u Ciebie nie wyklucza się z przemyślanym konceptem :)
    Nie przychodzę z konkretnym pomysłem w komentarzu, ale jeśli masz jeszcze miejsce + przypasuje Ci jako autor to zapraszam do swojego Pomysłownika - jest tam kilka zagadnień, które może przypadną Ci do gustu.
    Jak nie to wierzę w moc "burzuma mózgów".

    P.S. BiałaGwiazda naprawdę odpisuje ultra-duper szybko (a na dodatek zarąbiście, zobaczysz! :D) mogę potwierdzić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam na blogu :D
    Życzę wielu udanych i ciekawych wątków oraz weny przede wszystkim :D
    W razie chęci, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ukrywam, że najchętniej poprowadziłabym coś w uniwersum Misfits :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i jest masa wątków, ale wena ciągle niespożyta ;) Poza tym jakoś sobie daję radę :D Jeśli masz ochotę na wątek to zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. A dzień dobry pani! W końcu się Ciebie tu doczekałam :) To jak, robisz dla mnie wyjątek i przeżyjesz wątek z płcią damską?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Zacznę od tego, że jakbyś trafiła przypadkiem pod moją KA to nie sugeruj się nazbyt, wszystko wina tego, że kiedy zobaczyłam mitologię, odżyła mi ochota na taki jeden wątek, na który od dawna miałam chęć, a nie miałam z kim. Jeśli jesteś jakkolwiek zainteresowana, to pisz na maila. I jeślibyś chciała więcej informacji na temat tego jak piszę i kim to mów, też wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/03/kp-stand-in-wilderness.html?m=1

    Pan Suoh czeka~

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, odzywam się ciut nieśmiało, bo nie wiem, czy czasem nie masz już dość wątków, ale zaryzykuję ze swoją propozycją. Zaczynając jednak od początku: chętnie zagrałabym wątek męsko-męski, ale taki z pazurem, bo spokojne ostatnio mi się przejadły. Mam już kilka pomysłów w zanadrzu w zależności od tego, czego szukasz, więc może po prostu napiszę co mi siedzi w głowie. A nuż widelec trafię w Twoje gusta. Jak nie to będę smutać po cichu. A pomysły za jakąś godzinkę, może trochę ponad, powinnam posłać Ci na maila :)

    Pozdrawiam,
    prisoner

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odpowiedź! Ja w każdym razie będę sobie cierpliwie czekać, także jak uczelnia okaże się mniej upierdliwa, a ostateczna decyzja zapadnie, wiesz gdzie mnie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O całkowicie cię rozumiem i szanuje takie podejście. Z czasem owszem rzeczy się mogą zmieniać:) Oczywiście, miałam zamiar zaprosić cię na wątek ze Stalkera bo właśnie powtarzam gry i mam jednego OCka z którego właśnie teraz korzystam więc to jak chcesz. Podoba mi się także pomysł z Diablo, niestety ja jestem maniakiem drugiej części hahaha :)
    Nic się nie dzieje, rozumiem że nie zawsze ma się czas na internety bo jest jeszcze życie. Trzymaj się tam i nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... przejrzałem sobie twoje pomysły na wątki. Kilka mi się spodobało :D Bardzo napisałbym coś ze sportowej rywalizacji (bo chyba jeszcze nie miałem możliwości pisania takiego wątku, więc z chęcią bym spróbował), no i jeszcze spodobało mi się coś co zostało nazwane "Anielską opieką". Tak więc właśnie uderzyłbym w coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma sprawy ;)
    Masz sporo ciekawych pomysłów, muszę przyznać ;)
    Osobiście napisałbym coś albo o czarownikach albo może o mitologii. Ostatnimi czasy lepiej mi idą wątki fantastyczne.
    Albo może coś o pakcie między człowiekiem a demonem?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie szkodzi. Ja wszystko doskonale rozumiem. Sama teraz musiała sobie wziąć krótki urlop z racji zbliżającego się wielkimi krokami ślubu, a że nie wszystko jest jeszcze dopięte na ostatni guzik i terminy gonią, to muszę wszystko teraz załatwić. Tak sobie patrzę, że w sumie pierwsza propozycja chyba najbardziej, by mnie interesowała, bo to jednak obyczajówka, a w nich czuję się najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie czekam :> Wiem co czujesz, ja też ledwo wyrabiam na moich studiach ;x

    OdpowiedzUsuń
  22. Spoko nie gniewam się :) To w takim razie jedziemy z tą anielską opieką. Powiedz mi tylko czy masz jakieś wymagania odnośnie postaci tego niepokornego człowieczka?
    I mogę wiedzieć, czy coś powinienem takiego ważnego wiedzieć? Coś typu trudna przeszłość/teraźniejszość. Człowiek ma być młody, czy w średnim wieku?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ok! Trzymam kciuki za twój wątek stalkerowski i jakby co, użyczam swojego OCka jeśli zmieniłabyś zdanie :)
    Hahaha rzeczywiście możemy mieć problem, ja jakoś nie przepadam za Diablo 3 i nie przeszłam do końca, bo rozstaw umiejętności był dla mnie "meh"... Wydaje mi się, że diablowa grafa stosunkowo ładnie się zestarzała w porównaniu z niektórymi tytułami, ale każdy ma swoje gusta :)
    Cóż, możemy pójść ogólnym tokiem walki ze złem niekoniecznie wplątując w to na dzień dobry Diablo, Andariel czy Adrię ale skupiając się na walce z mniejszym złem w danej lokacji - to już zależy kogo chciałabyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jaka śliczna karta *.*
    Tak, tak wiem, treść jest ważniejsza, a nie wygląd, ale tak się składa, że głównie treść mnie tu przyciągnęła. Przejrzałam pomysły i bardzo chętnie zabrałabym się za Czarowników bądź Eksperyment c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic się nie stało, zupełnie rozumiem, bo i mnie się to zdarzyło :) Wiesz, zerknęłam dla odświeżenia na twoje pomysły i poza drugim wariantem mitologii bardzo mi podszedł pomysł z kamieniem filozoficznym. Jeśli nie bardziej niż mitologia. Ale z tej drugiej nie rezygnuję, więc: który z tych pomysłów Ty preferujesz?

    OdpowiedzUsuń
  26. Spokojnie, rozumiem, sama mam zapierdziel przez sesje i tak dalej. I oczywiście wybaczam, a Czarowników przyjmuje z otwartymi ramionami. Od dawna marzy mi się wątek w uniwersum takich typowych, niepotterowskich czarownic. Poszłabym w kompletowanie kręgu, ponieważ tęskno mi do dość starego, niedziałającego już bloga który wchodził właśnie w takie motywy. Aczkolwiek można do tego dorzucić klątwy czy na przykład poszukiwania jakiego starego potężnego artefaktu. Rozumiem, że preferujesz wątek męsko-męski? Wolisz dorzucić do tego romans czy wręcz przeciwnie - skupić się na samej akcji?

    OdpowiedzUsuń
  27. Eksperyment jest u mnie w trakcie realizacji, ale pierwszy jest wolny. Z tymże jest pewna sprawa, którą poruszę już na mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobra, to może kamień filozoficzny :) W jakich okolicznościach myślisz, że mogliby się spotkać? I w jakich czasach w ogóle to prowadzimy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, cześć! Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale za to przychodzę z chęciami na ten wątek w typie Amerykańskich Bogów, bo takiego jeszcze nie mam, spokojnie, a chętnie bym coś naskrobała. Jeśli masz jakiś konkretny pomysł, to zapraszam jak najbardziej na maila, bo widzę, że też wolisz tam rzeczy ustalać - a jak pomysłu nie ma, to coś się wymyśli! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że nadal mam ochotę <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Chodź do mnie, może coś popiszemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przychodzę z uspokojeniem: to, że usunąłem niechcący Mikoto z karty autorskiej, nie znaczy, że rezygnuję z wątku :3 To efekt przeraźliwej pomyłki i siedzenia na telefonie >.> Naprawię ten błąd, jak tylko się ogarnę. Czekam cierpliwie na odpis dla Mikoteła i życzę przyjemnego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wątek chętnie napiszę, na pewno coś wymyślimy. Ja obecnie żadnego konkretnego pomysłu nie mam, ale chętnie się dostosuję bądź też rozwinę ewentualne zalążki w coś wartego uwagi, więc jeśli cokolwiek pojawi się w twojej głowie, to ja się ślepo na to piszę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie, ja na mailu wszystkie pomysły chętnie przyjmę. Co do relacji to może zamysłów nie mam, ale jeśli chodzi o kreację postaci, to mogę napisać na kogo mam obecnie ochotę, kogo chciałabym stworzyć: mam w głowie takiego typa, co to sam nie jest w stanie określić czy go faceci pociągają czy wręcz przeciwnie, a każde zbliżenie sprawia, że czuje do siebie obrzydzenie, a jako że jest generalnie twardy i bardzo dumny, broni się przed tymi kontaktami jak może, nie dopuszcza do siebie myśli, że może coś czuć, ale kiedy to traci, est tak zagubiony, że zaczyna robić głupstwa i stacza się na dno. Nie mam pojęcia czy to ma sens ani w czymś pomogło, w razie czego zignoruj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak tylko melduję, że literówka w moim nicku przy fabule jest super, podoba mi się, nie poprawiaj <3 Btw pomyślałem, że zapytam, podesłać Ci jeszcze raz te przypominajki z letsplejami, żebyś wiedziała, co robić? Bo ja generalnie wszystko pamiętam, nasze ustalenia też, a do tego zaplanowałem walkę Miszy i Mikoto - problem jest taki, że nie wiem, jakiej konkretnie broni używa i czy jest stealthem, chaosem czy szturmowcem sensu stricte, bo tego chyba mi nie powiedziałaś ;_; Albo powiedziałaś, a ja, durny kretyn, znów to straciłem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Korciło mnie i zajrzałam do Twoich pomysłów, przepraszam :( Muszę przyznać, że wiele z nich mi się podoba, ale z tych, które opisała, moją uwagę najbardziej przykuł ten z motywem mizofobii. Czy jest to może zaczerpnięte z mangi? Mogłabym się na to skusić, choć przyznam, że mam jeden pomysł, który bardzo chciałam napisać i już kiedyś próbowałam, ale osoba mi się wykruszyła. Interesuję się fobiami, syndromami itp. Zawsze chciałam jakoś w wątku uwzględnić syndrom sztokholmski. Nie mam sprecyzowanego pomysłu i to jest na ten moment jedyny punkt zaczepienia, ale zawsze możemy wymyślić coś razem :D Jeśli bardzo by ci zależało na mizofobii, a syndrom sztokholmski niezbyt cię interesuję, mogę się skusić na tamten ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakby co, to Mikoto jest wielofunkcyjny, więc nie przejmuj się, jak zobaczysz odpisy innej autorki pod jego kartą - czeka on cierpliwie na Miszkę, a ja w tym czasie nadganiam inne zaległości! Aha, no i stalkuję Twoje inne wątki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć! Dziękuję ślicznie za powitanie ♥

    Bardzo podoba mi się jak konkretna jesteś. Dzięki temu odnoszę wrażenie, że w razie napisania czegoś, wątek rozgrywałby się płynnie, gdyż nie byłoby niedociągnięć, a to sobie cenię.

    Zaciekawił mnie twój pomysł Anielska opieka . Nie wiem, czy chciałabyś iść w innym kierunku i wymyślić coś wspólnie, takiego naszego, ale nie mogłam się powstrzymać przed wspomnieniem o nim. Poza tym, miło mnie zaskoczyła wzmianka o Servampie, sama chciałam ten tytuł zawrzeć w swojej KA, ale coś mnie powstrzymało i głupio się teraz czuję względem siebie, hah.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak <3 Mieli iść do Sidorowicza po ekwipunek, ustalaliśmy to nawet o: Odpiszę Ci na dniach, sam tekst pjękny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja cię bardzo przepraszam, że byłam takim bucem znikającym z blogosfery, ale już jestem i nigdzie się nie wybieram, więc jeśli wciąż masz ochotę to bardzo chętnie wariant trzeci z maila bym przygarnęła. Jeśli jeszcze chcesz tworzyć to daj znać, napiszę wtedy już na email jakieś moje ewentualne przemyślenia na temat twojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń