Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

24 kwietnia 2017

[KA] Karou



Znalezione obrazy dla zapytania Mary Poppins gif
(od taka wesoła latająca Mary Poppins)

KAROU
KAROUKAKAO@GMAIL.COM
34317317


Prowadzę głównie kobiety. - z postaciami męskimi mi tak trochę nie po drodze - Staram się by moje kobietki były różne, jednak to może być trochę trudne nie popadać w syndrom "wciąż takich samych postaci". Najbardziej lubię, gdy moi bohaterowie są trochę odrealnionymi optymistami i takimi słoneczkami świecącymi wiecznie na firamencie - to chyba mój ulubiony typ do pisania, choć czasem strasznie ciężki i męczący. Jednak jak pisałam wyżej staram się nie ograniczać i próbować się w różnych charakterach.

Dobrze odnajduje się w obyczajówkach, czymś post-apo - bo ogólnie rzecz biorąc to ja kocham zombie i wszystko zombie-podobne, więc takie post-apo mile widziane - wątki historyczne to coś, czego zawsze pragnę o każdej porze dnia i nocy, obojętna jest mi epoka, bo zawsze można się douczyć, jeśli się czegoś nie wie o jakiś konkretnych czasach. Nie jest mi również obca mitologia z chęcią napiszę coś w tych klimatach, szczególnie coś wiążącego się z mitologią słowiańską. Lubie romanse, lubię dramaty, ale przede wszystkim lubię równowagę, Równowagę w wątkach, żeby sobie balansować i nie skupiać się tylko na jednym aspekcie np. romansie, tylko żeby rozwijać i tworzyć zawiłą historię nie opierającą się tylko na jednym składniku. Równowaga to jest to!

Oglądam dużo seriali, czytam książki więc co do uniwersów, w których możemy pisać jest ich całkiem sporo wystarczy zapytać. Nie napisze nic w realiach HP czy GoT. Tak skrycie marze o czymś osadzonym w realiach Darów Anioła albo Sagi o Ludziach Lodu.
Poza tym superbohaterowie to zawsze dużo zabawy!
Bardzo lubię też burze mózgów, dzięki której prócz świetnych pomysłów na wątki powstają świetne światy, więc twórzmy.

Pisuje raczej wątki średniej długości, ale jak wiadomo wszystko zależy. Nie lubię lania wody. Mogę odpisywać parę razy dziennie, jeśli jest czas i jakiś wątek wciągnie mnie szczególnie, wciąż niestety mam problem z przecinkami, ale któż nie ma jakichś problemów? Z problemami trzeba walczyć i stawiać im czoła! Przynajmniej raz dziennie będę tu zaglądać. Wolę prowadzić wątki na mejlu albo tutaj gg, mimo iż podaje to nie jest dla mnie zbyt wygodną formą pisania, ale jak ktoś się uprze.

Co do mojej przygody z grupowcami to byłam na różnych blogach. Pamiętam nawet czasy onetu. Pewnie się znamy blogosfera nie jest przecież aż tak dużym miejscem ;)

Marzy mi się jakiś wątek z mafią
Ukocham za wątek historyczny
Pragnę czegoś w realiach DA
Chciałabym coś ze smokami
Słowiański wątek też w sumie bym przygarnęła.

Wątki
Bociek - Ruxandra&Max
Luthien - Salomea&Rhaegar
Serotonine - Paul&Lisa

28 komentarzy:

  1. Witam na blogu i życzę dużoo wątków! Zapraszam do siebie, bo jam znudzona Serotonina, który się właśnie o tej serotoninie uczy i szuka odskoczni. Może jest chęć na jakąś obyczajówkę z wieloma dramatami w tle i pokręconymi relacjami? O zombiakach też bym coś z chęcią napisała. Albo zaryzykowała i napisała coś w uniwersum już jakiejś stworzonej książki, czego nigdy jeszcze nie robiłam, ale ostatnio naszła mnie chęć żeby spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie na blogu. Weny, czasu, wymarzonych wątków oraz tego czego będziesz chciała :)
    Jeśli pojawi się chęć to zapraszam do siebie, na wątki historyczne jestem zawsze chętny, coś gangsterskiego bym napisał nawet :)
    Tak więc... Zapraszam serdecznie w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć i czołem! Jeśli nie masz nic przeciwko wątkom damsko-damskim z romansem w tle to chętnie zaproszę na wątek i nawet mogę spełnić marzenie odnośnie wątku post-apo z zombie lub Darami Anioła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu obyczajówka z zombie by była czymś genialnym! Dajmy na to, jest już jakiś czas po tej apokalipsie, więc ludzie nauczyli się żyć w takim środowisku. Na przykład wiedzą, w które tereny nie chodzić, noszą ze sobą broń, wszystko jest ściśle chronione. Tylko np. są duże podziały społeczne, bogatsi żyją w jakichś lepiej chronionych rejonach, a biedniejszym od czasu do czasu zdarza się zarazić. Tylko nie wiem, jaką by tu historię wpleść teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mitologia słowiańska, o bogowie, jak miło! Co prawda jakimś znawcą nie jestem, ale zawsze bardzo ją kochałam. Historyczne też zawsze i wszędzie, więc zapraszam do siebie :)
    A tak poza tym to hej, witaj na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli, że te zombiaki sobie normalnie żyją wśród ludzi tak? I taak robimy!! Tylko trzeba teraz jakiś główny motyw wymyślić, bo jak rozumiem, zombiaki będą tak w tle?

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to może zróbmy coś takiego. Jest sobie młoda lekarka, która dopiero co zaczęła swoją karierę, jest bardzo ambitna, ale ma bardzo duży dystans do zombie. Dajmy na to, jej rodzice zginęli w czasie apokalipsy, poza tym ona pochodzi z jakiejś wioski albo mniejszego miasteczka, gdzie dosłownie wszystko zostało zniszczone.
    I do tego może być jakiś zombiak, nieco starszy od niej, który akurat trafia do szpitala z dziwnymi, nadmiernymi objawami. I potem się okazuje, że wirus zmutował czy coś w tym rodzaju. Tylko nie wiem, jak by tu dalej akcję poprowadzić, chyba, że wyjdzie w praniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnośnie IIWŚ to ja nikogo nie zmuszam, ogólnie nikogo nie zmuszam do niczego :)
    Pomysł ogólnie nie jest zły...tylko trochę naprawdę, naciągany na kilka możliwych sposobów (nie jest to złośliwe ani nic), ale myślę, że po nadaniu kilku poprawek do całości (może wstawienia czegoś, ewentualnie wywalenia jakiejś innej rzeczy), to wyszedłby nawet ciekawy wątek.
    Tak więc możemy pokminić nad czymś innym, możemy spróbować ulepszyć nieco ten twój pomysł, możemy wybrać jakiś wątek, z moich pomysłów, który ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. To weźmy pomysł 4 :) Mnie to tam naprawdę jest bez różnicy, co się wybierze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego preferowanego kraju tej monarchii, daje współautorom wolną rękę :D
    Odnośnie samej historii to myślę, ale chyba raczej nie ma niczego takiego...podobnie zresztą z postacią :D
    Wolałbym pisać tutaj jeśli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będzie problemu :D
    Tak powoli będzie się trzeba za KP zabierać i spokojnie bo nie ingeruję w to jak kto tworzy KP :) Twórz jak ci wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wolała panią lekarkę oczywiście haha :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, możemy nad czymś pomyśleć i w ogóle. Masz jakąkolwiek wizję w głowie czy będziemy myśleć razem? c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :D widzę, że marzy ci się wątek ze smokami jeśli nie masz jeszcze z kim go stworzyć to zapraszam do mnie. Kiedyś miałam pewien pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taki pomysł, że pewne królestwo/ wioskę nawiedzałby smok. A znałaby się na magi więc jej narzeczony poleciłby ją królowi bo jest jedyną osoba, która może pokonać smoka. Do tego podróżowałby z nią B elficki wojownik, który ma ją chronić. Plan ogólnie był taki, że mieli coś poczuć do siebie w trakcie poszukiwań smoka, a koniec końców okazałoby się, że to B jest smokiem. Tylko, że gdy się zmienia traci kontrole i będzie chciał to ukryć przed wszystkimi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak w postać elfa. Wolałabym pisać tutaj na blogu. Na maila nie zaglądam za często. A co byś chciała wiedzieć bo na razie nic mi do głowy nie przychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  17. [Chętnie podejmę się DA, chociaż dawno tego nie czytałam, więc muszę trochę odświeżyć wiadomości :D Rozumiem jednak, że postacie kanoniczne odstawimy jednak na bok i wymyślimy własne? Bo myślałam o dwóch łowczyniach, które są parabatai (dziewczęta też chyba mogły ich mieć, prawda?) i wspólnie sobie polują na demony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka! Nie spodziewałam się, że pojawisz się aż tak szybko, ale z pewnością mnie to cieszy :) Miałabyś ochotę na jakiś wątek?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok nie ma problemu ja raczej dodam Kp wcześniej to podeśle ci :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja, za dużo postaci? Kiedy? xD Chętnie, tylko musisz mi go trochę odświeżyć D:

    OdpowiedzUsuń
  21. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2008/04/kp-du-weit-genauso-gut-wie-ich-dass-ich.html

    Twoja karta jest spoko :) Podoba mi się :D
    Mam takie pytanie, czy Twoja postać nie pojawiła się może wcześniej na jakimś blogu? *ma wrażenie, że kojarzy*

    OdpowiedzUsuń
  22. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/04/kp-i-am-dragon-i-am-fire.html jest i mój pan może jak znajdę zdjęcie inne to podmienie bo ciężko byo mi elfa znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) Witam w naszym gronie z lekkim opóźnieniem, ale sobie urlopuję jeszcze. :D mnóstwa wątków życzę, szczególnie tych wymarzonych i gdyby pojawiała się ochota to zapraszam do siebie, może razem coś stworzymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm myślę, że możemy tworzyć karty!

    OdpowiedzUsuń
  25. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.co.uk/2017/04/kp-lisa-yung.html :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasne :D postaram się nawet dziś coś dodać :D

    OdpowiedzUsuń