Bardzo proszę UWAŻNIE przeczytać sposób zostawiania linków w Administracji.

Autorko, Autorze!
Jeśli piszesz lub pisałeś wątek bądź opowiadanie, w którym pojawił się motyw samobójstwa/samobójcy/próby samobójczej i zgodziłabyś/zgodziłbyś się na zacytowanie jego fragmentów, odezwij się na maila glosbezrozsadku@gmail.com. Jestem studentką i piszę pracę badawczą na temat obrazu samobójstwa w tekstach fabularnych publikowanych w Internecie – każdy fragment jest na wagę złota.

21 kwietnia 2017

[KA] scheiße

(ten GIF jest tak bardzo randomowy, że bardziej się chyba nie da)
scheiße

mail: ausbeauscanbeflaugen@gmail.com
O napisaniu na maila proszę informować pod kartą.

AUTOR

POSTACIE

GATUNKI & UNIWERSA

GRUPOWCE

INNE INFORMACJE

10 komentarzy:

  1. Witam na blogu i życzę wielu ciekawych i wciągających wątków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, hej! Witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków (najlepiej tych wymarzonych) i dużo, dużo weny.
    Odbębniłam administratorską formułkę, więc teraz witam się od siebie :) Jeśli masz jakieś wątkowe marzenie i zechciałoby Ci się napisać coś akurat ze mną, to mów prędko, bo ja lubię spełniać marzenia.
    No i jeszcze tylko napiszę, że oczywiście sobie zajrzałam na te dwa blogi (pewnie każdy będzie sprawdzał postacie, tak już ludzie mają :D) i powiem Ci, że ten Vincent Ci fajnie wyszedł, bo ma imię jak mój kot (:D), no i Stefan jest, a na niego mogę się gapić godzinami (i teraz wszyscy poznają moją tajemnicę!).

    OdpowiedzUsuń
  3. My się możemy chyba dogadać. Chyba bo w sumie nic nigdy nie jest pewne. Ale mniejsza z tym.
    Cześć i czołem! Chodź do mnie i stwórzmy coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :D Wymarzonych wątków, sporo weny oraz czasu aby tą wenę spożytkować :)
    Tak zupełnie btw fajny nick :) #niemieckitakipiękny

    Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na długo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Oczywiście życzę udanej zabawy i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej. W razie chęci zapraszam do siebie. Co prawda zostało mi jeszcze kilka pomysłów, ale może wymyślimy coś razem? U mnie przeważają romanse, ale erotyku jeszcze nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł szósty jest jednym z moich ulubionych, takie moje małe stworzonko które siedzi mi w głowie już od bardzo długiego czasu, więc jeżeli się zgodzisz to ja bym poszło właśnie za nim, oczywiście uprzednio go jeszcze trochę dopieszczając, wzbogacając o szczyptę szczegółów cobyśmy się nie zatrzymali w środku nie wiedząc co dalej z tym wątkiem począć

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, witam. Po przeczytaniu karty wydaje mi się, że się dogadamy, więc jeśli masz ochotę na jakikolwiek wątek, to zapraszam do siebie. Wspólnymi siłami na pewno uda mam się coś wymyślić. Dobrej zabawy życzę. c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie witam na blogu ;)
    Życzę wielu wątków i weny przede wszystkim :)
    Liczę, że zostaniesz z nami na dłużej.
    Jesli zechcesz coś ze mną napisać, zapraszam.
    Miłego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w karcie nie podałam wszystkiego, nie trzeba się sugerować tylko tym, najlepiej pytać, bo może akurat coś znam, a o tym nie napisałam. Na przykład, Supernatural niby oglądałam, ale tylko kilka(naście?) odcinków, no i chyba nie potrafiłabym napisać w tym wątku, bo mam zbyt mało informacji, chyba że z własnymi ustaleniami. A poza tym, to szybkie zapoznanie się z czymś i zebranie informacji nie jest przecież niczym trudnym.
    No a jak mi zrobisz kogoś wizerunkiem Stefana, to napiszę wszystko :D Nie no, żartuję.
    Dobra, tak już poważniej: chciałaby teraz zaproponować coś konkretnego, od razu czymś zarzucić, bo nie lubię ogólnie przychodzić z pustymi rękami, ale tak się złożyło, że ostatnio sprzedałam wszystko, co mogłam. Jeśli chodzi o fantastykę, to mogę pisać, ale sama pomysłów w tym klimacie nie mam (lubię, jak są czarownice :D), w post-apo już mam dwa, ale można wymyślić inne okoliczności, bo nie zawsze muszą to być zombie, więc może w tę stronę pójdziemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej! Witam cię serdecznie na blogu, no i życzę masę wątków zwłaszcza tych z wymarzonych opcji :) Tutaj nie ma ludzi robiących dramy, więc mam nadzieję że zostaniesz z nami jak najdłużej.
    Powodzenia i raz jeszcze - dużo dużo weny!

    OdpowiedzUsuń