Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

30 maja 2017

[KA] Ice Queen

You better hide for her freezing hell
Ice Queen
➿ bysiaa44@gmail.com ➿ 50700814


Postacie 
Prowadzę zarówno panów jak i panie. I przy jednych i drugich czuję się dobrze. Granica wieku dla panów od 18 do 38, a dla pań od 18 do 30. Tymczasowo jeśli chodzi o panów wolę pisać nimi, kiedy mają nieco mniej niż 30 lat, ale więcej niż 20. Moje postacie z reguły są zwyczajne. Nie przepadam za tym, aby robić z postaci sieroty życiowe z trudną przeszłością, ale za to - w granicach rozsądku - chętnie utrudnię im życie. Prowadzenie bezdusznego sukinsyna i zimnej suki to totalnie nie moja bajka. Ale mogę spróbować. Nie mówię stanowczego nie.

Gatunek/Uniwersum 
Obyczajówka. Obyczajówka. Obyczajówka. 
Najlepiej sprawdzam się w tych wątkach, ale to nie znaczy, że innym mówię nie. Wampiry, wilkołaki, czarownice i inne stwory również chętnie nimi popiszę, ale nie będę ukrywać tego, że najlepiej czuje się właśnie w zwyczajnych wątkach o codziennym życiu. Wątek w szkole, na uniwersytecie, w dużym mieście czy na wsi. Problemy małe i duże. Ludzie bogaci czy biedni. 
Dużo oglądałam. Dużo czytałam. Rozpisanie wszystkiego zajmie mi chyba całą wieczność, wystarczy zapytać. A jak czegoś nie kojarzę, a pomysł będzie ciekawy to z chęcią się douczę. Ostatnio się naoglądałam Dextera, może ktoś chciałby poprowadzić w tym stylu wątek. Z chęcią stworzyłabym podobną relację Dexter-Lila, tylko z mniej irytującą panią. Spróbowałabym też z chęcią wątku w stylu TWD. Dawno temu oglądałam, ale po trzecim sezonie przestałam. Zwyczajnie mnie dalej zanudziło, może ktoś coś. Pamiętniki Wampirów znam na pamięć. Wolałabym postacie własne. Nie odnajduję się w kanonie po zakończonym serialu. Lubuję się w serialach medycznych, może ktoś ma ochotę na wątek w szpitalu Grace Sloan Memorial Hospital? Jak ktoś ma chęć to zwyczajny, prosty i nieskomplikowany romans u mnie również znajdzie. (Za taki ukocham całym serduszkiem).
Nigdy nie pisałam żadnego wątku w stylu HP. Może znalazłaby się jakaś dobra duszyczka, która chciałaby mnie wprowadzić w pisanie w świecie czarodziei? Przyznaję, że nie ze wszystkimi książkami miałam styczność. W łapkach miałam tylko trzy pierwsze i ostatnią część. Tak się jakoś śmiesznie złożyło. Szybko się uczę!

Pisanko  
Piszę raz krócej, raz dłużej. Za dużo się tu rozpisywać nie będę, bo wszystko tak naprawdę zależy od tego co się w danym momencie dzieje w wątku. Zdarza mi się rozpisywać, a czasem walnę krótki odpis - przez krótki nie mam na myśli trzech linijek tekstu. Staram się pisać jednak dosyć średnio, ale nie zawsze mi się to udaje. Jeśli wam to nie przeszkadza - jestem cała wasza. Bardzo jednak mnie wkurza, kiedy się rozpiszę i dostanę odpowiedź na trzy zdania na krzyż. Zakładam, że nie jestem w tym jedyna. Sama staram się odpisywać mniej więcej na podobną długość jak współautor, chociaż wiem, że nie zawsze to wychodzi. W razie spadku weny informuję autora. 

Grupowce
Na blogach bawię się od mniej więcej czterech lat. Zaczynałam na blogu o TVD, gdzie prowadziłam nieudolną kopię Caroline i Katherine. Przez ten czas przewinęło się naprawdę wiele blogów, których wymienić zwyczajnie nie potrafię. Teraz można mnie znaleźć na NYC, MC i Sonby NZ. 

Pomysły
Kilka pomysłów na pewno się znajdzie, ale raczej nie są one jakoś szczególnie wowomojborzezielony, a zwykłe i proste. Czyli takie, jakie kocham najbardziej. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie napisanie wątku damsko-damskiego z romansem w tle, nigdy jednak nie miałam okazji takiego popisać i jestem w takich wątkach zielona. 

Extra 
Mam problemy z przecinkami. Czasami się powtarzam. Popełniam błędy. Jeżeli i te trzy rzeczy was nie zraziły i jesteście nadal chętni na tworzenie to bardzo serdecznie zapraszam! Wątki mogę prowadzić również na mailu jak i na blogu. Nie robi mi to większej różnicy. Jedynym wyjątkiem jest GG, które wolę wykorzystać jako szybki sposób komunikowania się, niż pisania wątku. Przy wątkach, których nie znam zbyt dobrze gruntu - HP/TWD - chciałabym poprowadzić damską postać. Przy innych nie robi mi to wielkiej różnicy.
Dla ciekawskich - nick wziął się z mojej ulubionej piosenki >o tej o tu< i z niej także pochodzi cytat.

no to cześć!

7 komentarzy:

  1. Hej! Natknęłam się kiedyś w internetach na twoje opowiadanie o wampirach :) Przeczytałam kilka pierwszych rozdziałów i powiem ci, że były interesujące oraz dość świeże jak na środowisko opowiadań.
    Mam nadzieję, że znajdziesz tu swoich ludzi do obyczajówek (zaproponowałabym coś, ale to gatunek w którym dopiero raczkuje i wciąż się uczę :c) oraz będziesz miała masę weny i powiązań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Twoja wiadomość omyłkowo trafiła do mnie, ale spoko, przekazałam ją Sky. :D
    Nadrabiam też sobie przy okazji zaległości. Nie przychodzę z niczym konkretnym do Ciebie, ale gdybyś znalazła u mnie coś, na czym mogłybyśmy się oprzeć, to zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na nie z katalogu o wampirach, w sumie lubię czytać opowiadania choć częściej trafiam na te po angielsku :) Oby ci się dalej super je pisało i żebyś miała masę pomysłów na fabułe - myślę że kiedyś tam wrócę i pokomentuje!
    Ohh mam nadzieję, na razie dziwnie się w nich czuje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć i czołem! Potruchtałam tu sobie i nieśmiało pukam...A tak na serio to przyszłam po wątek. Ostatnio ich mam niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, to nawet nie pomyślałam, że to może być kot i od razu założyłam, że to królik, a jak weszłam w Wikipedię, to się nagle okazało, że to ani kot ani królik, tylko jakiś leśny duch z japońskiej bajki ;_; komplikejszyn sytuejszyn xD wątek bardzo chętnie! A jakie masz marzenia? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj nie mam jakiegoś bardzo rozbudowane konkretu, jednak chciałabym, żeby to było coś między uczennicą i nauczycielem bądź studentką i wykładowcą. Bliżej mi chyba to tego drugiego, bo jednak można trochę bardziej sobie pomanipulować życiem studentki, tylko że tutaj pan musiałby mieć właśnie tak 38, żeby ta różnica wieku jednak była zachowana :D

    OdpowiedzUsuń