1 maja 2017

[KA] drama queen










drama queen
✉ nightear8@gmail.com
✎ 47285578
Hogwart1975American Gods






Postacie
Niestety – lub stety – prowadzę tylko kobiety. Kilkakrotnie w swojej blogowej karierze podchodziłam do panów, ale, niestety, nasza współpraca była całkowicie bezowocna, a oni szybko zostali porzuceni. Do swoich pań przywiązuję się o wiele bardziej, co odzwierciedla się również na jakości postaci.
Jeśli chodzi o przedział wiekowy, zazwyczaj mają od 20 do 42 lat, rzadko mniej lub więcej (chyba, że wątek tego wymaga). Co do charakteru – mogą być delikatne, słodkie i niewinne, jak również agresywne, pewne siebie i bezczelne. Jak już wspomniałam, wszystko zależy od ustalonej fabuły.

Odpisy
Nie tylko damsko-męskie, damsko-damskie też mi całkiem nieźle wychodzą. Mogę spróbować również stworzyć wątek homoseksualny, choć nie jestem pewna czy wyjdzie na zadowalającym poziomie. Co do długości, nie jestem wybredna. Docenię każde, i krótkie i kilkuczęściowe. Liczą się dla mnie bardziej chęci, starania i zaangażowanie drugiego autora.

Gatunek
Obyczajowe. Nie powiem kategorycznego „nie”, aczkolwiek trzeba będzie mnie bardzo przekonywać jakimś naprawdę udanym pomysłem, ponieważ nie przepadam za wątkami osadzonymi po prostu w mieście, opowiadającymi o nudnym życiu bohaterów. Jeżeli zgrabnie wplecie się w to jakąś akcję, dramaty, realistyczne problemy – to dlaczego nie?
Dramat i romans. Wymieniam je na równi, ponieważ dla mnie są nierozłączne – i obu mówię tak. Byle coś się działo. Lubię wątki „na słodko”, ale co za dużo to też i niezdrowo. Podobnie jest z dramatami. Kilka problemów jeszcze nikomu (aż tak bardzo) nie zaszkodziło. Ale też bez przesady.
Kryminał. Tak, tak i jeszcze raz – tak! Z tym, że będzie tutaj dużo do omawiania, bo lubię wszystko mieć dopięte na ostatni guzik. Z czasem można dorzucać nowe pomysły, wiadomo – tylko żeby do wątku nie wkradła się nuda. Nie mam również nic przeciwko brutalnym scenom w wątkach.
Historyczne. Również jestem na tak, ale nie każda epoka mi odpowiada. Odnajdę się w starożytności: Egipt, Grecja, Rzym. W średniowieczu – jeżeli akcja będzie osadzona gdzieś w Europie, z całą pewnością również sobie dam radę. Można dorzucić do tego jeszcze inkwizycję i płonące stosy. Z wielką chęcią zgodzę się również na wątek w czasach renesansu włoskiego – na przykład czasy panowania Borgiów (z tym, że na podstawie własnych wyobrażeń i zgromadzonych informacji, serialu nie oglądałam). Czasy rewolucji – amerykańskiej, francuskiej czy przemysłowej, czy też wojny z Indianami i Francuzami – również jestem na tak. Zdecydowanie nie odnajdę się w czasach II wojny światowej. Co do innych – możliwe, że coś pominęłam, a zawsze można dopytać.
Fantastyka. Marzy mi się wątek dotyczący świata własnego. Magowie, smoki, elfy, wiedźmy czy czarownice, orkowie – wszystko będzie do uzgodnienia, a wątek będzie wymagał od nas sporo czasu spędzonego na omówieniu świata. Jednakże pokocham za niego.

Uniwersum
Anime/Manga: odnajdę się w uniwersum Bleacha, Death Note, Kuroshitsuji i Mirai Nikki. Ostatnio nie jestem na czasie z anime.
Harry Potter. Chociaż sądziłam, że mi się już przejadł, chętnie skuszę się na wątek – jeden lub dwa, z czasów Huncwotów, czasach Harry’ego czy nowego pokolenia.
Gra o Tron. Obejrzałam wszystkie sześć sezonów, ale nie czuję się w tym świecie na tyle dobrze, aby samemu się po nim poruszać bez jakichś potknięć. Mimo to, odważnych i bardziej zorientowanych - zapraszam.
Igrzyska Śmierci. Moja wiedza o tym uniwersum bazuje tylko na filmach (jeszcze nie zdążyłam złapać książek), ale sądzę, że dam radę utworzyć coś na jego podstawie. Przydałaby się nam jednak jakaś walka na arenie – jeszcze przed Katniss.
The walking dead. Kiedyś usłyszałam, że komiks, serial i gra bazują na tym samym – ja mogę pochwalić się jedynie znajomością gry.
The Wolf Among Us. Nie znam komiksów Fables, ale niedawno poznałam fabułę rozgrywki. Chętnych do pisania w baśniowym świecie – bardzo serdecznie zapraszam, jestem tu otwarta na propozycje.
Upadli bogowie. Lub też nie – bo tak jak w przypadku bajek, z chęcią podejmę się wątku osadzonego w „złotych czasach”. Nie będę oryginalna. Czuję się najlepiej w mitologii greckiej, rzymskiej i egipskiej (w tym ta ostatnia zdecydowanie jest moją ulubioną).
Assassin’s Creed. Czasy teraźniejsze czy przeszłość – nie robi mi to wielkiej różnicy. Możemy nawet trochę pogdybać i przesunąć akcję w przód. Znam fabułę każdej gry z serii (albo tak mi się zdaje), więc w razie chęci – jestem jak najbardziej otwarta na propozycje.
Life is strange. W zasadzie wezmę w ślepo wszystkie zabawy z czasem – nawet jeśli to nie moja postać będzie obdarzona super-mocą i będzie tak naprawdę trochę mniej znaczącą osobą w wątku. Ale, z drugiej strony, co by było, gdyby spotkały się dwie osoby potrafiące cofać czas?
Krąg. Książkę czytałam dość dawno temu, aczkolwiek wciąż jestem w stanie odtworzyć niektóre fakty. Podejmę się fabuły w czasach sprzed Wybrańców – albo już po nich.
Legenda Aanga. Kolejne uniwersum, które poznałam bardzo, bardzo dawno temu, ale z przyjemnością pobawię się żywiołami.
Gwiezdne wojny. Nie mogę zagwarantować tutaj co prawda spadania z krzeseł, jednak dla siebie – czemu by nie spróbować? Uniwersum znam, aczkolwiek nie do końca dobrze. Jeśli znalazłby się ktoś cierpliwy i wyrozumiały, to ja bardzo chętnie.


No cześć. Ja tutaj już byłam jakiś czas temu, ale wracam po raz kolejny, pełna zapału i chęci do stworzenia nowych historii - albo kontynuowania starych. Nie będę wytykać paluszkiem, z kim miałam wątek, ale jeśli ktoś mnie pamięta i ma ochotę odświeżyć stary wątek, to zapraszam!
I drobny update: wątki na mailach/gg mi nie wychodzą. Serio.


17 komentarzy:

  1. "Nothing personal kid" - masz taką edgelordowską, mhroczną kartę że ja nie moooogę :D http://dankmaymays.com/sonic/edge/darklord.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. NO CZEŚĆ. <3 Napisałem do ciebie na gg w sprawie wątku, czekam na akceptację i odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam się ładnie na blogu :D Niestety, nie mam nic do zaproponowania ale za to pochwalę świetnie zrobioną kartę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ja przychodzę tylko przywitać i pochwalić pięknie wykonaną kartę :D
    Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić i zostaniesz z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, bo nie pamiętam, czy witałam się poprzednim razem, ale cześć znów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj cos mi świta że chyba miałyśmy wątek razem :) chętnie bym stworzyła cos w realiach gry o tron na takich luźnych warunkach więc nie trzeba będzie się kierować tak fabuła jakbyś byla chętna to zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nadal chętny! I spoko, możemy się przenieść, tylko będziesz musiała po prostu dłużej czekać na odpisy - postaram się jednak nie naginać Twej cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2016/06/kp-how-to-save-life.html

      Proszę, oto Kenshin :3

      Usuń
  8. [Dziękuję za przywitanie :) Oczywiście jestem chętna, choć na razie z czasem może być ciężko. Mam obecnie multum zaliczeń z tych cięższych przedmiotów. Aczkolwiek możemy się wstępnie umówić na jakiś wątek. Masz jakieś konkretne miejsce, gdzie chciałabyś go poprowadzić? Jakiś wstępny zamysł? Jeśli nie, to możemy wspólnie coś wymyślić ;) Kiedy dogadamy się co do okoliczności stworzę kartę postaci i możemy zaczynać :)]

    OdpowiedzUsuń
  9. Walking Dead jak najbardziej :D wolisz wymyślić postacie czy chcesz poprowadzić już istniejące? Bo jak dla mnie to zupełnie obojętne ja się dostosuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Hej :) Jesteś jeszcze chętna na wątek? Sesja się kończy i przybywa mi czasu :) Chciałabyś coś konkretnego?]

    OdpowiedzUsuń
  11. [Ja tam lubię prawie wszystko kostiumowe i fantasy :D Mogą być i Piraci, jeśli lubisz te klimaty :) Chcesz rozpocząć akcję w Nassau i włączyć w wątek istniejące postacie czy też chciałabyś stworzyć coś na wzór tego serialu?]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jak najbardziej za a jakie relacje miały by nasze.postacie robimy początek epidemii czy pozniejszepóźniejsze czas ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, nie mam nic przeciwko i chętnie coś z Tobą napiszę! Widzę w podpunkcie Uniwersum, wiele podobnych punktów zaczepienia. Miałabyś może ochotę na coś typowo z któregoś ze światów? :D Może Gwiezdne Wojny, Gra o Tron? Life is Strange w sumie też chętnie, ale tu już będę mieć problem, by wymyślić coś konkretnego... a w Asasynie będę dość mocno błądzić w ciemności... ale mogę się doszkolić (grałam tylko w dwie gry). <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, przeszłam niezły mindfuck, gdy z dwóch "nicków" w spisie przeniosło mnie pod Twoją kartę XD
    Czarodziej!
    Znam tak w całości trójeczkę (serio, w całości, pozbierałam wszystkie piórka XD) i w niezbyt dużej części Unity (nie pamiętam dlaczego przerwałam grę, ale bugi mnie chyba zaczęły irytować xD), więc moja wiedza jest dość uboga... ale zawsze jest internet :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakby co, to u Kenshina masz odpisane o: Zaproponowałem pójście do Urahary.

    OdpowiedzUsuń