Jeśli coś pomyliłam przy dodawaniu linków lub coś nie działa - dajcie znać, proszę! Trochę zamotana jestem ostatnio. - //V.

19 lipca 2017

[KA] Estilia

Estilia
✉ kreatywna99@gmail.com

Postać
Piszę zarówno panami jak i paniami, choć częściej prowadzę mężczyzn. Moi panowie to głównie dżentelmeni, dobrze traktujący kobiety z poczuciem humoru, rzadko ponuracy, nieśmiali. Z kolei płeć piękna bardzo różnie - mogę stworzyć zarówno mało odważną, jak i tryskającą energią, łatwo nawiązującą kontakty. Chętnie próbuję nowych rzeczy, także na potrzeby wątku mogłabym zaeksperymentować z charakterem i kobiet, i mężczyzn.

Wątek
Najczęściej piszę wątki obyczajowe z romansem w tle, choć i w takich lubię, żeby coś się działo. Uwielbiam dramy, wpędzanie moich postaci w kłopoty, komplikowanie im życia na tysiąc sposobów. Chętnie przygarnę też jakieś fantasy bądź coś z gatunku antyutopii. Nie pogardzę też erotyką bądź jej elementami dla spróbowania, bo do tej pory rzadko miałam okazję włączyć ją do wątków. Przytulę za wątek z różnicą wieku. Najchętniej taki, w którym to facet jest starszy, a dziewczyna młodsza i moim małym marzeniem jest tu wcielić się w postać kobiecą.
Prowadzę głównie wątki damsko-męskie oraz męsko-damskie. Damsko-damskie prowadziłam może dwa w swojej blogowej karierze, czyli dość mało, a z kolei każdy męsko-męski kończył się fiaskiem, ale (proszę o uwagę!) chciałabym trochę wyjść poza moją strefę komfortu i poprowadzić romansowy damsko-damski, a może także męsko-męski miłosny, jednak jeśli ktoś chciałby taki ze mną napisać, to bardzo bym prosiła o wyrozumiałość.

Uniwersum
Trochę czytałam, jednak nie znam do końca, a na pewno nie z książek, takich podstawowych uniwersów jak Igrzyska Śmierci, Wiedźmin, Opowieści z Narnii, Gry o Tron czy nawet Harrego Pottera (ale oglądałam wszystkie filmy po kilka razy co najmniej). Osobiście wolę sama tworzyć świat, ewentualnie trochę czymś się zainspirować, jednak nie odtwarzać jego jeden do jednego. Co do fantasy, to bardzo lubię takie uniwersa, w których jest spora dowolność w tworzeniu różnych niewystępujących w rzeczywistości zwierząt, roślin itd. Same postacie mogą mieć mało co wspólnego z magią, ale nie świat. Wolę strzelać z łuku, bić się mieczem, ubierać się w stroje rodem ze średniowiecza niż na przykład ciskać piorunami we współczesnym Londynie.

Inne
W samej blogosferze jestem od trzech lat. Przez około rok tworzyłam na blogach post by post, potem przerzuciłam się na karty postaci. Najchętniej piszę mi się na mailu, ale karta też może być. GG u mnie odpada, choć je posiadam, jednak cały czas mi się wyłącza i mam z nim mnóstwo problemów. Naprawdę jestem dość ugodową osobą i staram się jak najlepiej dogadać z każdym autorem. Nie krzyczę, jeśli ktoś coś przekręci, pomyli, a nóż wyjdzie z tego coś ciekawego zupełnie przypadkiem? Chętnie spełniam marzenia! Ten uroczy cosiek, który kręci dla Was dzielnie hula hop, nazywa się Totoro (tak głosi wujek google).

Zapraszam bardzo serdecznie i dziękuję za uwagę ❤

wątki:
yossarian: Kiara Lee - Lisa McCarthy
Ice Queen: Gabriel Hudson - Amy Harrison
V.: Vilja Hodgson - Thomas Clay
bastet: Ellie Dawson - Daniel McCain
nevaeh: Susana Larsen - Andreas Berg 

47 komentarzy:

  1. Miałam mały problem z ogarnięciem czy to kot czy królik. Ale dzięki uwadze na końcu już wiadomo. Bardzo uroczy jest. :D Cześć! bardzo zgrabna KA, wszystko co najważniejsze uwzględnione. Znamy się już z NYC, a jakbyś miała chęć na jeszcze jeden wątek to serdecznie zapraszam. Też lubię spełniać marzenia. Może spełnimy swoje nawzajem? ;D
    Dobrej zabawy i udanego połowu wątków. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czy siak słodki też jest kroliko-kot :D
    Tymczasowo nie mogę nad niczym konkretnym pomyśleć, ale zainteresował mnie wątek z różnicą wieku. :D Jeśli mogłabyś mi napisać o czym dokładniej myślałaś to byłabym wdzięczna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie męsko-męski napiszę. Nie wymagam dużo, więc może nie będzie źle. W razie chęci zapraszam do siebie i baw się dobrze. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie wysłać maila. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie napiszę z Tobą damsko-męski z różnicą wieku albo damsko-damski.
    Baw się dobrze na blogu! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa cudownie! To mój ulubiony system, odpisywanie krócej, ale po parę razy dziennie.
    Co do wątku - zaczęłam pisać kiedyś baaardzo podobny, ale umarł po jednym odpisie (tzn współautorka mi się wykruszyła), tym bardziej będę szczęśliwa wracając do tego pomysłu. Zobacz na Kiarę Lee w moich linkach, jeśli Ci się podoba to mogę ją wrzucić w nasz wątek, jeśli nie, to naskrobię kogoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się <3
    Jeśli to nie będzie dla Ciebie problemem? Najwygodniej pisze mi się pod kartami

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam!
    A jak z rozpoczęciem? Wrzucamy je razem w jakiś przymusowy szkolny projekt?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. W sumie jak chcesz, mi to nie robi zbytniej różnicy

      Usuń
  10. Aaa już ją lubię <3 Nie chciałabyś może zacząć? Ja mogę, ale dopiero po weekendzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Może obejmować romans, jeśli chcesz. Możemy zacząć od przyjaźni, która później przerodzi się w jakieś głębsze uczucie. Co do akcji to powiedz czy lepiej będzie Ci się pisać to jako fantasy czy jako obyczajówkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kryminału jeszcze nie pisałem, więc przygarnę z wielką chęcią. Masz może jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Też lubię, gdy mój zmysł estetyki zostaje uszczęśliwiony, dlatego daje łapkę w górę za twoją kartę :D I uroczy ten cosiek!
    A za ten wątek ukocham cię najmocniej <3 Chcesz ustalać i pisać na mailu czy robimy to tu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że z Jamesem się nie dogadałaś, ale miło Cię widzieć i tutaj! :D
    Słodki gif. Ale Totoro w końcu straci puchatość jak będzie tym kołem tak kręcił!
    Nie widzę jakichś konkretnych pomysłów, oprócz tego, że masz wiele chętnych na wątek z różnicą wieku... ale gdybyś miała ochotę coś ze mną napisać, zawsze możemy pomyśleć we dwie. (Chyba że coś Ci chodzi po głowie..)
    Buzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, pasuje mi coś takiego. Lubię mroczniejsze klimaty, więc możemy w to wplątać jakieś dziwne okolice pełne zamglonych pól i pustych domów. Masz już pomysł na postać?

    OdpowiedzUsuń
  16. [Hej!
    Mroczne? Niee... to tylko ja :D
    Będę cierpliwie czekała, aż skończysz czytać. Obiecuję nie spojlerować za bardzo! Choć aż palce mnie swędzą, aby powiedzieć co będzie dalej. I kim są Ci wszyscy bohaterowie...
    Zamykam się i czekam. Również baw się dobrze! <3]

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. c:
    Bardzo chętnie napiszę coś w tej tematyce! Może umówimy się na mailu, co do konkretów?

    A, i dziękuję za powitanie. (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm, fajnie by było iść w sprawę inspirowaną na przykład Kubą Rozpruwaczem. Małe, senne miasteczko w którym dochodzi do serii strasznych morderstw.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jest! Przepraszam za opóźnienie, miałam niezły blok. Mam nadzieję, że rozpoczęcie jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jeśli jesteś chętna możemy coś razem stworzyć może w realiach Gry o tron albo zainspirujemy się bohaterami z serialu. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć! Bardzo ładna karta, no i Totoro z miejsca rozczula <3
    Na początek witam cię bardzo serdecznie, choć późno i z całą pewnością już cię nasi wspaniali autorzy tutaj porwali do wątków. Bardzo podoba mi się twoja karta - konkretna, dużo informacji, ale też jest na swój sposób nie wiem... No urocza :)
    Może razem wyjdziemy poza swoją strefę komfortu? Ja dopiero raczkuję w obyczajówkach (zwłaszcza połączonych z romansem), a ty widzę chciałabyś spróbować męsko-męskiego. Co ty na to, żeby połączyć siły jeśli masz jeszcze miejsce i czas? :) Jeśli jednak masz już taki wątek, z miłą chęcią mogę zaoferować także dużą różnicę wieku choć w moim przypadku to się liczy z wiekiem w górę niż w dół.
    Mam kilka pomysłów w karcie, może któryś przypadnie ci do gustu, a jeśli nie to możemy na mailu pokminić nad jakąś burzą mózgów.
    Do niczego jednak nie zmuszam, a chce tylko życzyć żebyś dobrze się u nas bawiła, miała jak najwięcej energii i zabawy z wątków oraz byś spełniła wszystkie wątkowe marzenia. Jak najwięcej weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co byś powiedziała na obyczajówkę w tle z dzieckiem? Przykładowo byli razem, coś się wydarzyło, ona zaszła w ciąże i zwiała. Zachorowała i teraz próbuje znów zwrócić uwagę faceta, zbliżyć się i tak dalej by ten zaopiekował się ich dzieckiem, gdy ona umrze? Albo... ale nie wiem czy nie jadę za bardzo po bandzie. Byli długo parą, zaręczyny te sprawy no i laska zaczyna chorować na SM. Dowiaduje się, że może trafić na wózek i zwyczajnie zwiewa bez słowa. Po jakimś czasie spotykają się gdzieś przypadkiem, mężczyzna jest ze swoją obecną dziewczyną/kobietą z, którą się spotyka.

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, codzienne odpisy u mnie... Mogę się spróbować zmobilizować, ale nie gwarantuje, że taka lama jak ja dotrzyma obietnicy. Kurczę, to będzie wyzwanie :) Pewnie, 4.08 brzmi ok - sama się zastanowię nad czymś konkretnym.

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko i masz pierwsze potwierdzenie, jaka ze mnie lama - super, że chcesz rzadziej! :D
    Masz jakieś wymagania co do tego męsko-męskiego? Jakiś terenów których nie poruszać? Albo jakiś klimat na którym ci zależy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej mogę Ci go zarezerwować! Miłego wypoczynku ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej jasne będę trzymała dla ciebie ten wątek :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie to oddaje Ci tego pana w całości! Zaopiekuj się nim dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, ja się własnie tym samym zajmuję :D określmy jeszcze kraj pochodzenia, Polska, Norwegia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oslo jak najbardziej może być ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/07/kp-susana-larsen.html

    OdpowiedzUsuń
  32. To znaczy najpierw myślałam o tym, że poprowadzisz postać jego przyjaciela, a kiedy już popełni samobójstwo to jego siostry, chyba, że masz ochotę prowadzić dwie na raz, ale siostre i tak trzeba by później wprowadzić.
    Bo najpierw mogłybyśmy zrobić mały wstęp jak poznają sie na studiach, a potem jak on jedzie do jego domku i wtedy wprowadzić siostrę.
    Wybór należy do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak możemy już zacząć z postacią jego przyjaciela :D

      Usuń
  33. Ok w takim razie czekam :D Najlepiej żeby studiowali to samo wtedy mogliby mieć wspólne tematy. Dałam że Lucien studiuje psychologię, ale jeśli wolisz coś innego możemy to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super :D kto zaczyna? :D jak masz ochotę to spoko jak nie to mogę ja :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaaaasne już się biorę za odpis :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem na wyjezdzie do 16.08, odezwe sie jak wroce ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No cześć <3 Moja publikacja to była prawdziwa droga przez mękę; grunt, że wyrobiłam się przed Gwiazdką :D Kradnij i pisz ze mną, bo pomysł jest bardzo spoko i wiele możemy z niego wycisnąć :D Powiedz mi tylko, czy preferujesz jako miejsce akcji morze, czy raczej góry? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jasne rozumiem :D bałam się, że jednak odpuściłaś ale skoro nie to super i lecę odpisać :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Okej :D Nie byłam nad Soliną, ale przejrzałam zdjęcia i jak najbardziej odpowiada mi taka lokalizacja, wobec czego zaczynam pracować nad kartą mojego pana :D Podrzucę Ci ją niebawem tutaj przed dodaniem, powiesz mi, czy Wam odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, hej! Mój pan już gotowy: tutaj się kryję. Mam nadzieję, że może być, obiecuję rozwinąć go w wątku!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wróciłam, czekam na odpis <3

    OdpowiedzUsuń