Jeśli coś pomyliłam przy dodawaniu linków lub coś nie działa - dajcie znać, proszę! Trochę zamotana jestem ostatnio. - //V.

9 sierpnia 2017

[KA] altruistka


altruistka
wrak.emocjonalny@gmail.com — 48601344 — tylko do ustalania pomysłów


Kilka słów o postaci:
Mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym od dwudziestu pięciu do czterdziestu pięciu lat z naciskiem w chwili obecnej na mężczyzn. Interesują mnie głównie wątki damsko-męskie, męsko-męskie wchodzą w grę jedynie w przypadku rodzeństwa, jeśli byłabym zmuszona określić orientację postaci, wybrałabym jak na razie heteroseksualistów. Wystrzegam się prowadzenia bardzo młodych postaci, w których skórze nie czuję się komfortowo, dlatego nie byłabym dobrym towarzyszem w tematyce higshoolowej. Nie posiadam konkretnego schematu, według którego konstruuję postaci: staram się za każdym razem dodać coś nowego, zmodyfikować dobrze mi znane ścieżki, jednak bez dwóch zdań nie potrafię i nie chcę prowadzić ludzi o słabym charakterze, jąkających się w chwilach wzruszenia, będących typowymi misiami: na ogół z groźnym, budzącym respekt wizerunkiem i żałosnym wnętrzem, powodującym, że co drugie słowo wypadające z ust to: "przepraszam". Moje postaci są zdolne do draństwa, ale musi być to racjonalnie uzasadnione i poparte we wcześniejszych przeżyciach: wyznaję zasadę, że nie ma kryształowych ludzi i posiłkując się cytatem z Chinatown: większość ludzi nigdy nie musi stanąć twarzą w twarz z tym, że we właściwym momencie i właściwym czasie byliby zdolni do wszystkiego. Trudno mi powiedzieć, czy prowadzę skomplikowane postaci, bo dla każdego to słowo znaczy coś innego: mogę jedynie zapewnić, że zawsze staram się by miały one pod górkę, nabierając przy tym cennego doświadczenia. 

Kilka słów o uniwersum i gatunku:
Muszę przyznać szczerze, że w ostatnim czasie jestem do tyłu z serialami oraz książkami; chroniczny brak czasu nie pozwala mi na zapoznawanie się z interesującymi mnie pozycjami toteż póki gram w realiach, które znam. Gra o tron: książka lub serial, co trzeba ustalić w pierwszej kolejności przy poruszaniu tematyki, bo niestety, ale widać odstępstwa od fabuły książki Martina, która jest równie wyczekiwana, co wiosna przez mieszkańców Westeros. W zależności od naszych uzgodnień, możemy pisać od czasów Aegona Zdobywcy, po obecne wydarzenia. The walking dead: świat krótko po opanowaniu przez zombie. Kuroshitsuji oraz Shingeki no Kyojin (Attack on titan/Atak tytanów) dla fanów mangi/anime — więcej w zakładce z propozycjami. Oprócz pobieżnie wspomnianych uniwersum jestem otwarta na nowości: chętnie zapoznam się z proponowaną fabułą i w miarę swoich możliwości zgłębię temat, by jak najlepiej odnaleźć się w wątku. Cenię realizm nawet w świecie fantasy, bo tak naprawdę nie ma on nic do rzeczy, najważniejsza jest postać. Jeśli chodzi o obyczajówki, które uwielbiam z całego serducha, zgadzam się niemalże na wszystko, o ile ma to przysłowiowe ręce i nogi, nie wiejąc przy tym nudą. Jedna ważna prośba: szanujmy kanony, w których piszemy.

Kilka słów o wątku:
Z pewnością nie odnajdę się w wątku, w którym na pierwszym planie jest wartka akcja: wolę skupiać uwagę na emocjach i myślach swojej postaci. Lubię rozpisać się czasami na dwa — trzy okienka, ale nie wymagam tego samego, chcę by drugi z autorów czuł się komfortowo podczas pisania. Nie zawsze odpisuję w ustalonej kolejności i nie zawsze będę w stanie wczuć się w dany wątek więc możliwe, że z czegoś będziemy musieli zrezygnować. Ciężko mi pisać z postaciami mającymi bardzo naiwne spojrzenie na świat, infantylnymi i zbyt słodkimi; lepiej czuję się pisząc z osobą dojrzałą, niż dzieckiem w ciele kobiety. Aktualnie ukocham najmocniej za wątek w realiach GoT, mówiąc językiem forumowiczów od Janusza Mórz Eurona i Pudla Lannistera: dajcie mi Danutę i Śnieżynkę, o <3

17 komentarzy:

  1. Czeeść! Witam serdecznie na blogu i życzę pokładów weny i super wątków. Pozwoliłam przejrzeć sobie propozycje i choć niestety nie odnajdę się w żadnym - erotyk mnie trochę kusi, ale boję się, że zepsuję Ci panią- to muszę stwierdzić, że podobnie karzemy postaci. Mam pana na wózku i panią niewidomą w dwóch odrębnych wątkach :D W każdym razie, chętnie coś z Tobą popiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że KA rodziło się w bólach, bo tak długo zeszło :D
    Hej, hej! Odpuszczę sobie standardową, administratorską formułkę, bo najprawdopodobniej i tak Cię już kiedyś nią uraczyłam, tak więc no, cześć i w ogóle :)
    No i wiesz, że jakby co, to ja zawsze coś chętnie napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. /O ile mnie pamięć nie myli, to pisałam kiedyś z tobą świetny damsko-damski <3 Albo to ta druga altruistka, w każdym razie nick znajomy z blogów :D Witam cię serdecznie, pomysły na wątki z demonami są świetne, sama bardzo lubię taką tematykę <3/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Przyznam, że ze zniecierpliwieniem czekałam aż się opublikujesz :D mogłabym skraść propozycję na wątek z panem, który wyszedł z więzienia? :D bardzo mi się podoba, a różnica wieku to dodatkowy smaczek. Nie pisałam jeszcze w polskich realiach, ale chętnie spróbuję! Ze swej strony życzę mnóstwa świetnych wątków i dobrej zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. O, witaj Altruistko. Oddaję pokłony i szacunek za pomysłownik, który brzmi wielce interesująco i kusząco. Mam nadzieję, że uda Ci się napisać fajne i satysfakcjonujące wątki. Cóż, pozostaje życzyć miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj zapraszam do mnie jestem chętna na wątek z Danuśka i Sniezynka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic romantycznego i sielankowego nie mam, więc w sumie spadłaś mi z nieba! Możemy iść w jakąś zakazaną miłość. Zaczęłam opisywać jakiś tam szkic, ale wyszło mi coś tak zagmatwanego, że sama bym sie nie połapała. Więc byśmy mogły obecnie prowadzić zwykłą parkę jakoś koło 30. Są ze sobą przypuśćmy jakieś pół roku i wszystko jest pięknie, ale… jak do tego doszło.
    Napisałaś w karcie, że wolisz panów, więc pozwolę Ci go już na wstępie przypisać. Więc przykładowo pan dostaje propozycje z pracy rocznego wyjazdu, ale ma to bardzo pozytywnie wpłynąć na jego karierę. Zostawia narzeczoną, poukładane życie i choć powoli planują ślub nie chce się ograniczać i wiadomo obiecuje wracać jak najczęściej bla bla. Po wylocie poznaje moją panią. Bez względu czy będą razem pracować (można pokombinować, że otrzymałby stanowisko kierownicze na jej dziale i dodatkowo krępowało ich to, bo powszechnie wiadomo, że związki w pracy odpadają – przynajmniej w tej firmie). Jednak wszystko ciągnęło ich do siebie. Na początku przeżywają burzliwy romans, ale oboje zaczynają coś do siebie czuć. Taka miłość od pierwszego wejrzenia, po prostu oboje czują, że są z tej samej układanki. Wiadomo wchodzą w związek, w pracy cichosza. Pan nie tylko okłamuje swoją narzeczoną, ale także moją panią bo choć chce skończyć narzeczeństwo, uważa, że po męsku trzeba to zrobić twarzą w twarz. No i teraz możemy zacząć albo od tego, że ich burzliwy romans zmienia się w coś więcej, albo trochę codziennej sielanki i przykładowo narzeczona zadzwoni i odbierze moja pani.
    Kwestia czy pan czy pani pojadą w delegację i tak dalej do ustalenia, ale póki co musiałam to określić, bo inaczej nie umiałam tego wytłumaczyć. Damn it XD
    Mam jeszcze mniej hollywoodzki pomysł. Przykładowo jest związek, już kilkuletni, może być nawet kilka miesięcy po ślubie. Parka stara się o dziecko, ale jedno z nich okazuje się bezpłodne. Możesz wszystko modyfikować i tak dalej :D albo jak masz jakiś pomysł to dawaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie góry! Byłam niedawno nad Soliną i jest prześlicznie <3 a wydaje mi się, że jest więcej możliwości też w górach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się na wszystko! Powiedz mi tylko czy moja pani wie o żonie i świadomie w to weszła? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa. Zapomniałam o zawodzie. Medycyna bardzo byłaby mi na rękę.

      Usuń
  10. Stany jak najbardziej mogą być, nie robi mi to różnicy. Jeśli chodzi o zawód to stażystka byłaby za młoda bo myślałam o pani koło trzydziestce. Pielęgniarka albo rehabilitantka.. jeszcze nie wiem :D
    Powiedz mi jeszcze w jakim momencie planowałaś rozpocząć nasz wątek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że moja pani trochę zgodziłaby się trwać w luźniejszej relacji, ale po jakimś czasie chciałaby określić głębiej ich relacje. Czy jej partner w to w chodzi czy niekoniecznie, bo to takie twarde, ale też uczuciowe babsko będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Cię Altruistko c:
    Piszę w nocy, bo nadal czuje jakieś pozostałości z mojej dzisiejszej głupawki. Nie tak dawno myślałam nad napisaniem jakiegoś opowiadania na AO3 o SnK, ale jakoś tak się wypaliłam. Po przeczytaniu twoich preferwncji wpadłam na pomysł, który mógłby się nam obu spodobać. Jeżeli byłabyś zainteresowana zapraszam do siebie i swoich pomysłów - może któryś co się z nich spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I nie zwiejesz tym razem? :) Jestem niedobra, że wypominam, wiem.
    Dawno nie pisałam post-apo, co tam się u Ciebie kryje pod pomysłem "w budowie" dotyczącym zombie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest dobrze, spokojnie, chętnie go poodkrywam w wątku :3 Teraz taka sprawa. Od czego zaczynamy i kto zaczyna? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, hej! Różnice wieku, The walking dead i utrudnianie życia postaciom to całkiem lubiane przeze mnie tematy. Z jednej strony podoba mi się pomysł z tym programem Au Pair, z drugiej zapraszam do moich pomysłów, gdybyś chciała. Z chęcią napisałabym post-apo albo obyczajówkę.
    Udanych wątków jeszcze życzę od siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chciałam Ci śmiecić pod kartą postaci, więc będę fangirlingować tu.
    Fasio ♥♥♥ My love...

    OdpowiedzUsuń