10 czerwca 2016

[KP] Victor Reed

'Victor? No. I don't kown him. My name is Soul Eater.'


22 lat - władca dusz - złoczyńca -pistolet 
Moc rodem z piekła. Moc mogła by wydawać się cudowna. Victor może władać duszami zamarłych, które mogą wejść w ciało ofiary i zadać mu niewyobrażalne cierpienie. Jednak jego moc ma też drugą stronę medalu. Jest on w stanie kontrolować dusze tylko tych, których sam zabije...

Jaki był...
Samotny. 'Chciałbym tylko... żeby... żeby ktoś mnie kochał.' 
Czarna owca. 'Jestem groszy bo nie mam tyle kasy ile wy?'
Tchórz. 'Jeśli im oddam to będzie jeszcze gorzej.' 

Podczas przemiany...
Kobieciarz. 'Skarbie wiem, że często myślisz o mnie w łóżku.'
Buntownik. 'Nie pozwolę wam stłumić mojej mocy!'
Pewny siebie. 'Jasne, że mi się uda. Tylko patrz!'

Obecnie...
Przywódca. 'To ja pokażę wam drogę na sam szczyt.'
Szaleniec. 'Najpierw odbiorę życie twoim bachorom, a dopiero potem tobie.'
Zdrajca. 'Myślałaś, że się w tobie zakochałem?!'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz