25 grudnia 2017

[KA] Volo

Volo Geddarm
littlelonelyv@gmail.com
GG: 47855043
dziecko fandomów since 2012

Postać:
Pisuję bohaterami zarówno płci męskiej jak i żeńskiej, orientacji dowolnej. Moim jedynym ograniczeniem jest wiek postaci, przedział wiekowy 17-35, co nie znaczy, że nie mogę tego nagiąć, jednakże jedynie w górę. Moje postaci mogą zarówno być chorymi, przejść trudne dzieciństwo jak i żyć szczęśliwie i niczym się nie przejmować, potrafię dostosować się do potrzeb historii.

Gatunek:
Kocham fantastykę, sci-fi, kryminały, ale obyczajówką też nie pogardzę. Szczerze mówiąc, to potrafię się odnaleźć w prawie wszystkich klimatach. Trochę trudniej pisze mi się romanse hetero, jednak nie mam nic przeciwko spróbowaniu, by poczuć się w tym gatunku swobodnie.

Uniwersum:
Nie przepadam za wcielanie się w postaci stworzone już w danym uniwersum, raczej tworzę własne dostosowując je do kanonu albo lekko go naginam. Gwiezdne Wojny, Harry Potter, Władca Pierścieni, Dragon Age czy Mass Effect to tylko nieliczne z uniwersów w jakich pisuję. Jeśli masz coś konkretnego na myśli, zawsze można spytać~!

Wątek: 
Odpisuję albo tego samego dnia, albo kilka dni później, ale najczęściej nie przekraczam tygodnia. Wolałabym, by  odpisy były dłuższe niż trzy, cztery zdania ale nie wymagam całych stron - sama nie zawsze mam czas i siły by się bardzo rozpisywać. Wątki mogą zarówno trwać w nieskończoność, jak i zakończyć się na danym etapie - mogę się dostosować.

Inne:
- preferowałabym pisanie przez email/gg
- nie mam nic przeciwko poznawaniu się obok pisania, ale nie jest to niezbędne

9 komentarzy:

  1. Cześć!
    Pomysłów nie mam, ale witam na blogu i życzę powodzenia w wątkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie, mimo tego, że dużo dłuższego stażu tutaj nie mam xD
    Życzę powodzenia w wątkach i dużo weny, jak i pomysłów, a w razie czego zapraszam także do siebie. Możemy coś uknuć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam na blogu i zapraszam do mnie może razem coś uda nam się stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji grać w tę grę/ albo nawet nie pamietam że grałam :P
    Co do fantasy mam kilka pomysłów.
    Wojna magów... kilka rodów wlaczy ze sobą o władzę. Postać A to jedyna żyjąca osoba z pradawnego rodu potężnych magów w której drzemie poteżna moc. B to mag władający czarną magią. Kłamie, przygarnia do siebie A i chce wykorzystać jej moc by wygrać.
    Może coś z HP? Ale preferuję wymyślenie własnych postaci.
    Elf i czarownica? Królestwo nawiedza smok, którego może zabić tylko czarownica. Elf to tropiciel ma doprowadzić ją do smoka. Problem w tym, że elf to właśnie ten smok :P
    Gwiezdne wojny też by mnie interesowały ostatnio jestem na etapie oglądania wszystkich części, ale też preferuję własne postacie.
    Co preferujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówisz, że nie warto oglądać tej części?
    Ale ostrzegam na Gwiezdnych Wojnach aż tak się nie znam :P
    mogą być czasy albo za życia Vadera, albo dużo później. Możemy wymyślić jakaś osobną historie. Ktoś chce zawładnąć jakaś planetą?
    Kiedyś miałam taki pomysł i można wpleść to w Gwiezdne Wojny. Chociaż pierwotny pomysł był osadzony w realiach wiedźmina min tak:
    Postać A złodziejaszek i przemytnik, którego ściga całe wojsko haha i B i tu masz do wyboru miał to być albo wiedźmin, który z nim podróżuje w tym przypadku może być jedi, albo ktoś kto zleca mu jakieś ciężkie zadanie i potem wpadają w niewolę, zostają wciągnięci w jakieś igrzyska itd... albo postać która na niego poluje, ale przez wydarzenia jakie zaszły muszą np razem uciekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Poszukuję kogoś, kto popisałby ze mną wątek oparty na drugim pomyśle w mojej zakładce (wszystko jest do uzgodnienia, pomysł można też trochę zmienić, ja jestem elastyczna i lubię się z Autorami dogadywać). Jeśli nie sądzisz, że chcesz pisać w tych klimatach, to możemy wymyślić coś innego, bo ja aktualnie poluję na wątki i jestem w sumie otwarta na ciekawe propozycje :)

    PS Dużo weny życzę i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długo!

    OdpowiedzUsuń
  7. W sensie wojska Vadera łąpią nasze postacie tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ! Volothamp Geddarm! Forgotten Realms! :D Wielki podróżnik i wspaniały pisarz! :) Ej świetne nawiązanie w nicku, aż szanuje i wyjść z podziwu nie mogę, aż mi się przypomniały przekomarzania jego i Elminstera w podręczniku do Baldursa.
    Szanuje i zapraszam do wątków jak jeszcze jakieś zbierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o Dragon Age. Jeżeli chodzi o wątek, to w której części chciałabyś go osadzić. Mnie najbardziej podobała się jedynka, ale jestem skłonna napisać na bazie innych części. Daj znać czy w ogóle jesteś nim zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń