12 stycznia 2018

[KA] Before it's too late, I'm getting up


baeksoo
baekon0461@gmail.com




POSTACIE
Jeśli chodzi o tworzenie bohaterów, o wiele pewniej czuję się w rolach męskich, w wątkach homoseksualnych. Postać żeńska i hetero to coś co raczej nie idzie mi dobrze, więc chyba szkoda nerwów. Jestem jednak otwarta na nowe doświadczenia. Co do wieku bohaterów, wolę tworzyć postacie młodsze, nawet w wieku szkolnym, wszystko jednak zależy od fabuły. Jeśli chodzi o pisanie wątków homoseksualnych, wolę zdecydowanie prowadzić uległych. Z moim charakterem, nie ma szans by dominujący wyszedł mi dobrze. W mojej wyobraźni, postacie są skośnookie, ale możemy się dogadać.

UNIWERSA
Jeśli chodzi o pisanie w konkretnym uniwersum, nie lubię ograniczać się do pisania w świecie stworzonym przez kogoś innego. Oczywiście, że tworzenie własnej rzeczywistości jest o wiele ciekawsze, no ale jeśli miałabym wybrać w grę wchodzą tylko: Skins i Harry Potter. Interesują mnie paringi kpopowe.


GATUNEK
Jestem otwarta na Twoje propozycje. Myślę, że jestem w stanie napisać każdy gatunek, od życia codziennego, wątków chorób psychicznych, thrillerów, aż po fantazy, obyczajówki i tym podobne. Lubię wyzwania i lubię się sprawdzać, ale nie czuję się dobrze w wątkach post-apokaliptycznych.

WĄTKI
Staram się odpisywać regularnie, w miarę możliwości. No ale wiadomo, że czasem obowiązki trzeba przekładać nad przyjemności. Jeśli chodzi o długość odpisów, potrafię się rozpisać, jak również napisać coś krótko i zwięźle. Wszystko będzie zależało od tego, jak skonstruowana będzie fabuła. Oczywiście nie mam nic przeciwko pisaniu wątków seksualnych przeróżnego rodzaju ;> #DaddyKink

 
INNE
Come and play with me~

4 komentarze:

  1. Hej! Nie wiem czemu pod ostatnimi kartami tak pusto, niemniej witam cię bardzo serdecznie w załodze Indywidualnie :) Mam nadzieję, że będziesz się super bawić, no i znajdziesz masę wątków - szkoda, że nie gustujesz w postapo, ostatnio brak takich historii :c Jeśli zabraknie ci wątków i masz jakieś marzenia ze starszymi wiekowo postaciami to zapraszam.
    Powodzenia i baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zupełnie nie rozumiem tego dlaczego są tutaj takie pustki...karta bardzo fajna no i są pegazy <3 :D
    Nie będę przedłużać, zapraszam do siebie, lubię spełniać cudze marzenia :D No i jeśli chcesz napisać coś ze starszymi postaciami, to tym bardziej zapraszam :D
    Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, simenako!
    Skins? Jak ja dawno tego nie oglądałam :D
    Bardzo ładna karta. Mogłabym nawet coś chcieć, ale w sumie nie wiem, co... Ale to u mnie normalne... :D
    W każdym bądź razie życzę samych udanych wątków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :)
    Myślałam nad wątkiem, który mógłby nam w razie chęci z Twojej strony wyjść; jednak na chwilę obecną nic konkretnego nie wpada mi do głowy. Jeśli jest aczkolwiek jakiś pomysł, który chciałabyś zrealizować, może będę w stanie Ci pomóc :]
    Póki co życzę weny i udanej zabawy, w razie czego zapraszając do siebie. A nuż, może któraś z moich propozycji Ci spasuje lub do czegoś nas zainspiruje.

    T.L

    OdpowiedzUsuń