20 maja 2020

[KA] Drama Chicken


dramaachicken@gmail.com

Cześć! Nie jestem typem autora, który przypadnie każdemu do gustu, bo mam dosyć mocne wymagania co do wątków. Co nie znaczy, że ciężko się ze mną dogadać. Poza tym jestem osobą, z którą nie problem dojść do porozumienia. Przejdźmy jednak do rzeczy. Piszę kobietami w wątkach hetero i homo. Możesz spodziewać się ode mnie dosyć częstych odpisów średniej długości. W swoich wątkach uwielbiam skupiać się na relacji głównych bohaterów, ale często dodaję dodatkowe osoby z ich otoczenia. Interesują mnie relacje skomplikowane, nieoczywiste. Sceny erotyczne to dla mnie norma, ale lubię wplatać też przemoc, uzależnienia i wiele innych negatywnych rzeczy. Zdecydowanie przejadły mi się słodko pierdzące relacje i zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy odnajdzie się w moim świecie. Jednak z góry to zaznaczam co by nie było rozczarowań. Ogólnie rzecz ujmując spełniam najbardziej chore pomysły, więc jeśli też Cię do takowych ciągnie - zapraszam. I tak, jestem normalnym kurczakiem. Nie psychopatą, więc nie bójcie się. 

2 komentarze:

  1. Cześć, hej, witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków - najlepiej tych wymarzonych, oczywiście - do tego też duuużo weny. To od strony adminowskiej :)
    A od strony autorskiej: możliwe, że miałabym jedną propozycję na wątek, pomysł, który kiedyś próbowałam kilka razy zrealizować, ale ciągle mi ktoś uciekał, a do tego wpasowuje się również w jedną z Twoich propozycji z zakładki :)

    OdpowiedzUsuń