3 kwietnia 2020

[KA] Churro Buñuelo



Churro Buñuelo to ja i lubię:
pisać  raczej obyczajówki. Nie pogardzę też jakimś ciekawym kryminałem, raz na sto lat (albo i rzadziej) może mnie wziąć ochota na fantasy i raczej trzymam się z dala od tematyki post-apo, sci-fi, HP itp…
grać — zazwyczaj silnymi kobiecymi postaciami, ale dobrze odnajduję się wśród menów. Nie mam ulubionych preferencji związanych z wiekiem postaci… Jeśli chodzi o doświadczenia życiowe to jest mi też wszystko jedno, czy X ma przeżywać jakiś srogi dramat, czy być cold as cucumber.
odpisywać — bez presji… Wolałabym traktować pisanie jako zabawę, a nie przymus. Jeśli chodzi o długość odpisów to staram się dostosować do drugiego autora, coby nie czuł się jak w jednostronnej relacji.

Ciężko mi tak streścić co lubię, a co nie, bo wszystko zależy od koncepcji wątku. Nie boję się związkowych dramatów typu zdrady, rozwody, separacje i odbieranie praw rodzicielskich. Zwykle operuję w relacjach hetero, ale nie powiem „nie” do ciekawego wątku o gejuszkach. Lubię improwizować i pod wpływem natchnienia walnąć jakimś plot twistem. To chyba wszystko? W razie czego to zapraszam na maila: churro.bunuelo@gmail.com !

06.04 Chciałabym pograć kobitą, ktoś chętny?




Wątki
[1/2]

9 komentarzy:

  1. Hej, hej, na wstępie się oficjalnie i adminowsko przywitam :) tak więc witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków (najlepiej tych wymarzonych) i duuuużo weny.
    A ode mnie jako od autora: mam aktualnie pustki w grach, więc jeśli masz ochotę i uznasz, że się dogadamy, to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Witam w gronie autorów i liczę, że znajdziesz tu coś dla siebie, może nawet u mnie? Jeśli masz ochotę coś ze mną stworzyć, serdecznie zapraszam do siebie i życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Prócz tego co mam w zakładkach u siebie, na ten moment jakoś nic więcej nie przychodzi mi do głowy. W większości są to luźne pomysły, więc można coś jedynie z nich zaczerpnąć i stworzyć coś całkiem nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Kotek mnie po prostu zauroczył. Wygląda jak mina mojego kota, kiedy zakładam buty do pracy :D Jeśli masz ochotę na wątek to zapraszam. Jestem otwarta na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Jak masz ochotę na jakąś luźniejszą obyczajówkę (albo i nie, w sumie to zależy, co do głowy przyjdzie), to zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo proszę ;) Ja jestem jak najbardziej chętna, choć to jeden z tych pomysłów, który potrzebuje dopracowania. Wolisz bardziej skupić się na relacji zdradzana żona i mąż, czy raczej mąż i kochanka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, mi też zdecydowanie bardziej to odpowiada, ale pomyślałam, że napiszę na maila, aby ustalić szczegóły, bo tak chyba będzie wygodniej, więc mnie tam wypatruj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Jakoś pominąłem twoją kartę, za co serdecznie przepraszam :)
    Jak masz jeszcze miejsce w karneciku, to możemy spróbować coś naskrobać razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj na blogu ;) Jak nadal jest chęć zagrania kobitką to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń