2 maja 2020

[KA] La Llorona



x.la.x.llorona.x@gmail.com

La Llorona

 Cześć i czołem! Niesamowicie stęskniłam się za pisaniem z innymi autorami, więc o to jestem. Próbowałam kilka razy wrócić na różne blogi, ale zawsze coś szło nie tak. Chyba robię się stara, ale mam wrażenie, że za czasów blog.onet.pl ludzie mieli większe zaangażowane... Nie ważne. Nie przyszłam tu narzekać, a raczej znaleźć bratnią duszę, z którą uda mi się zatracić na długie godziny, dni, miesiące pisania. Może takich osób będzie więcej? Kto wie. 
 Nie jestem osobą szczególnie wymagającą. Oczywiście wolałabym uniknąć tekstów, których nie da się rozszyfrować, ale nie czepiam się pojedynczych błędów. To raczej mnie można przeklinać za braki przecinków czy gafy. Staram się jak mogę. Z góry przepraszam. Miło by było, gdyby zgłosił się ktoś kto lubi angażować się w wątek. Należę do takich osób i nie przepadam za długim oczekiwaniem na odpowiedź. 

Postacie

 Kobiety - w wątkach heteroseksualnych i homoseksualnych (te przy dobrym pomyśle, zawsze chciałam spróbować, ale nic ciekawego nie udało mi się stworzyć). Przedział wiekowy to 16-25 lat. Mężczyźni - w wątkach heteroseksualnych (tu jestem bardziej wymagająca co do pomysłu, bo po prostu paniami lepiej mi się pisze). Zdecydowanie 25 lat i więcej.
 Nie potrafię określić jakie charaktery najczęściej wychodzą spod mojej ręki, bo dostosowuję to do wątku. Jeśli spodoba mi się pomysł, to bez problemu tworzę postać.
 Ukocham za dodawanie postaci pobocznych, bo zawsze mi tego brakowało. To zawsze dodaje taki smaczek, szczególnie gdy autorzy nawzajem w nie ingerują i mogą w ten sposób wprowadzać ciekawe relacje. 
 Nie jestem zwolenniczką długich kart. To taki szczegół.

  
Gatunek /Uniwersum

 Obyczajówki. Zdecydowanie. Najlepiej odnajduję się w czasach obecnych i raczej nie skuszę się na nic innego nie opierając się na konkretnym uniwersum. Uwielbiam romantyczne wątki, ale jeszcze bardziej wielbię wszelkiego rodzaju dramy, kataklizmy i robienie pod górkę. Zdaję sobie sprawę, że dużo osób ma już tego dosyć, ale ja nadal mam niedosyt. 
 Jeśli ktoś skusiłby się na wątek osadzony w realiach bajki to będę nosić go na rękach. Możemy luźno oprzeć się na stworzonym świecie, wcielić się w znanych bohaterów lub chociażby zmienić Kiarę czy Simbę w ludzi. 

Inne

 Mam swoje pomysły, ale chętnie poznam też inne propozycje. Lubię kiedy autorzy angażują się w ustalanie, dlatego nie przeszkadza mi zmienianie podesłanego konceptu. Moje odpisy są różne. Nie dorównuję na siłę drugiej osobie. Staram się aby akcja nie utykała w miejscu, ale też nie goniła zbyt szybko. 
 Nie chcę rozpisywać się bardziej, aby nie zanudzić. Myślę, że osoby, które mogłam zainteresować będą wiedziały czego można spodziewać się po mnie. Będzie mi miło jeśli ktoś da mi szansę. Po więcej szczegółów zapraszam pod kartę lub na maila. 

16 komentarzy:

  1. Cześć!
    Nie wiem, czy mam czas na szybie odpowiedzi, ale nie mogłam przeklikać się dalej, kiedy moją uwagę zwróciło kilka rzeczy w twojej KA. Chciałabym spróbować stworzyć jakiś ciekawy wątek romantyczny damsko-damski, ponieważ po paru próbach nic z tego nie wychodziło.
    Poza tym, również lubię dodawać postaci poboczne, chociaż wolę jak każdy kieruje tymi wprowadzonymi przez siebie.
    Mogłybyśmy spróbować czegoś w realiach jakiejś bajki, ale może połączyć uniwersa? Czy grałybyśmy postaciami kanonicznymi czy stworzonymi przez siebie - nie ma dla mnie dużego znaczenia, zawsze znajdzie się ktoś ciekawy do przejęcia i zawsze można stworzyć kogoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie bardzo, chociaż przyszło mi coś innego do głowy... Oglądałaś może "Następców"? Tam jest jedno wielkie królestwo, którym rządzi Bestia z Bellą, mają syna. Generalnie chodzi o to, że bohaterami są dzieci znanych postaci z Disney'a. Może poszłybyśmy w tym kierunku?
    A jeśli nie, to możemy zrobić tak:
    1. również stworzyć jeden świat, jedno królestwo z bohaterami z bajek
    lub
    2. pójść w kierunku stylu gry "The Wolf Among Us", że postaci z bajek żyją w naszym świecie, jako postaci zupełnie zwykłe.
    Określmy to i chyba będziemy mogły iść dalej xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry :D
    Miło cie widzieć :)
    Zapraszam do siebie, jeśli masz czas i ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysły zawsze się zajdą :)
    Pytanie tylko na jaki motyw masz ochotę. Napiszę maila bo tutaj zajęłoby to zbyt wiele miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja bym była za połączeniem światów w jeden, wtedy można wprowadzić najróżniejsze postaci. Zamki, księżniczki i tam dalej. Podział na królestwa według bajek i już. A zrobimy z tego czasy współczesne? Będzie wszystko normalnie, tylko dodatkowo będą auta, internet, telefony, kanalizacja... xD
    Natomiast musiałabym dłużej pomyśleć nad tym wątkiem romantycznym, ponieważ nie mam za bardzo na niego pomysłu, niestety... Robimy dziewczyny w wieku licealnym czy raczej studenckim? Mogłyby się poznać w szkole.
    A swoją drogą, to polecam "Następców" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oki, czyli zrobimy współczesny świat :)
    A nasze panie jak najbardziej mogą się poznać na studiach, to by było super :D Elitarna uczelnia jakaś, haha :D
    Ja to mam problem, kogo wybrać. Mam trzy kandydatki, a najbardziej to dwie... Chyba rzucę monetą :D No chyba że zrobimy po dwie postaci... Nie no, nie jestem co do tego taka pewna.
    Myślę o Pocahontas i Jasminie... Co prawda zastanawiałam się jeszcze nad jakimś czarnym charakterem, ale nikt mi taki nie przychodzi póki co do głowy. Chyba że machnęłabym Złą Królową, dałabym jej wizerunek Charlize Theron i byłaby profesorką na uniwerku :x
    Pewnie skończy się na tym, że będę rzucać monetą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pomysł na Roszpunkę jest genialny! Bardzo mi się podoba, idziemy w to. Będzie drama :D
    Ja natomiast wciąż nie wiem, czy Jasmina czy Pocahontas. Do obu mam słabość. Obie wyglądają nieco inaczej, więc będzie ciekawie. Ale może Jasmina? W sumie ona też tak nie bardzo mogła wychodzić z zamku, więc studia to idealny czas, aby poznać trochę świata... :D Mogłyby się gdzieś poznać i dojść do wniosku, że wspólnie mogą gdzieś wychodzić i tak dalej.
    A co do prowadzenia dwóch postaci jednocześnie - tworzysz jednego posta z dwiema kartami postaci i po prostu prowadzisz je obie w wątkach tak jak chcesz. Możesz jedną wyłączyć na jakiś czas, skupiając się na tej drugiej, mogą się przyjaźnić, nie lubić i generalnie wszystko :D Chyba że masz jakieś inne pytania, to dawaj :D Ale może jednak zrobimy po jednej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stawiam na to, aby uczelnia tylko była wspólna, jakieś fakultety, zajęcia dodatkowe, sporty. A kierunki to jakie nam przyjdą do głowy :)
    Nie mam pojęcia, skąd jest Roszpunka... :D
    A jeszcze pytanko - wizerunki. Wybieramy realistyczne czy może z bajek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, to mamy ustalone póki co. Zabrałam się za KP i nie sadziłam, że będę miała z tym aż taki problem, haha xD
    Musimy jeszcze wymyślić, od czego zaczniemy nasz wątek. Pomyślałam może, że spotkają się przy tablicy ogłoszeń i będzie tam coś o koncercie? Studenci uniwerku, może książęta, ale nie tylko, którzy wchodzą w skład zespołu? I dziewczyny się zgadają, aby pójść razem. A na miejscu mogą poznać jeszcze inne postaci, powiększając trochę grono znajomych - postaci poboczne :D Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Tak od strony adminowskiej: witam u nas, dobrej zabawy życzę dużo, dużo weny i realizacji wymarzonych pomysłów.
    A od strony autorskiej: OMÓJBOŻE, nie wiem od kiedy marzę o tym, żeby pisać Simbą i Nalą! Kiedyś nawet zaczęłam, bo był taki blog luźno oparty na serialu Once Upon A Time, ale szybko padło i nie dane mi było tego już później pisać :C próbowałam kilka razy, nawet tutaj, ale mi zawsze ludzie szybko uciekali. Więc jeśli miałabyś ochotę... I nie znikniesz mi po dwóch odpisach... To będę Cię normalnie wielbić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zacznę, tylko w którym momencie? Widziałam w karcie Stelli, że już wprowadziła się do ojca, więc może w pierwszym tygodniu mieszkania u nich Svein wyjedzie w delegację, dziewczyny zostaną same i sobie coś chlapną?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bry!
    Jeśli to będzie któryś z następujących shipów: Katherine & Damon, Elena & Stefan, Caroline & Enzo, Rebekah & Kai to z przyjemnością przejmę rolę męską. Od razu zaznaczę, że z kanonem się niezbyt lubię, więc jakbyś chciała razem ze mną nieco w nim pogrzebać to zapraszam na maila (podany w KA) po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. https://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2019/12/kp-nicolas-revenantis.html
    Proszę :) W takim razie zaczynam od baru...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, a masz jakiś konkretny pomysł? :D Co mogłoby się tam dziać? Ja myślałam zawsze o wątku w którym pokazałabym te mroczne strony sławy... i chętnie wcieliłabym się tu w pana :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko, ja czekałam na ciebie, żeby zobaczyć, jak zrobisz kartę. I przyznam, że ja chyba poszłam w nieco innym kierunku... ale chyba wszystko pasuje :)
    https://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2019/05/kp-bo-wolnosc-w-sercu-nosze.html
    To kto zaczyna? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze szczerze powiem że taka relacja psycho fan-gwiazda nieco mnie przeraża i nie wiem czy odnalazłabym się w takim wątku.
    Miałam kiedyś taki pomysł na wątek, że postać A-fan mieszkał kiedyś na jakiejś wsi itd... chodził razem do szkoły z B-gwiazdą. Po latach wiadomo B odnosi sukces i jest sławny, a A np. wyprowadza się do większego miasta i przypadkowo się spotykają tylko, że B jakoś nie chce mieć niczego wspólnego z dawnym życiem. Mogliby być przyjaciółmi/parą albo po prostu nie wiem.... mieli iść razem na bal maturalny, a on ją wystawił bo już miał spotkanie w sprawie kontraktu? :D

    OdpowiedzUsuń