15 czerwca 2020

[KA] Ice Queen


Słówko ode mnie
Na początek chcę powiedzieć, że ostatnio lata temu byłam na jakimś grupowcu... Było to coś związanego z tematyką wampirzą, później HP. Szczerze? Nie pamiętam co tam pisałam ani kogo prowadziłam. 

Postaci 
Wydaje mi się, że jeśli scenariusz jest wart uwagi to dla mnie to bez różnicy czy wcielam się w pana czy w panią. Chyba, że jakaś postać wyjątkowo przyciągnie moją uwagę. 
Zdecydowanie wolę  prowadzić osoby w przedziale wiekowym 25-40 lat. Pisanie starszymi osobami może być niezłym wyzwaniem, ale jestem skłonna spróbować jeśli poprowadzimy po dwie postacie. Jedno co jest pewne to to, że nigdy nie poprowadzę dziecka. Nie lubię. Nie chcę. 

Gatunek
Ubóstwiam wszystkie filmy i książki fantasy. Elfy, orki, czarownice, królowie i księżniczki to zdecydowanie moja mocna strona. Ale nie ograniczam się! Nie ma to jak dobra obyczajówka z odrobiną romansidła. Tak lubię romanse... Czemu by nie? 
Kosmici, mafia, super moce, coś kryminalnego? Mogę spróbować. Do odważnych świat należy.

Wątki
Nie lubię kiedy w opisach są dłuuuugie opisy pomieszczenia,  mebli, krzeseł, ogrodu... Zwyczajnie nudzi mnie czytanie o zadrapaniach na stole i sierści na podłodze. Nie żebym nie lubiła opisów, ale lepszy jest krótki, a konkretny.
Lubię jak drugi autor mnie zaskakuje. Sama dodaję postacie poboczne. Lubię prowadzić po dwie postacie na raz. 
Nie mogę obiecać, że będę odpisywać codziennie, ale postaram się jak najczęściej. 
Nie mogę założyć, że zawsze będą to długie odpisy, ale postaram się w miarę możliwości rozwijać moje wpisy. 

3 komentarze:

  1. Hej!
    Widząc na Spisowniku własną nazwę przy tytule nowego posta nie mogłam się powstrzymać i nie zajrzeć. ;) Śmieszna zbieżność, a po tym krótkim opisie widzę, że zupełnie różne z nas babki i lubujemy się z innych wątkach. Udanej zabawy i życzę, aby nick przyniósł same ciekawe wątki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Co prawda u mnie sesja zbiera swoje żniwo i praktycznie mnie nie ma, ale wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę. Myślę, że uda nam się coś znaleźć. No i baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zapraszam do siebie, gdybyś znalazła wolną chwilę, widzę pewne podobieństwa w naszych upodobaniach :D

    OdpowiedzUsuń