11 września 2020

[KA] Panna Jaskier

Panna Jaskier
pannajaskier@gmail.com / Panna Jaskier#3988
Szukam akcji oraz emocji w wątkach, ponieważ lubię, gdy ciągle coś się dzieje. Nie lubię sielanki na długo, nie lubię spokoju na dłużej niż jedną noc. Lubię problemy, gdy rozwiążę w wątku jeden, musi pojawić się kolejny, a i tak najlepiej, gdy jest to problem nie do rozwiązania.
Skupiam się głównie na wątkach w świecie fantasy, a z obyczajówek postanowiłam zrezygnować (z wyjątkiem wątków historycznych). Piszę głównie kobietami, ale stworzenie mężczyzn nie stanowi dla mnie problemu. Wolę postacie dojrzalsze, doświadczone, młodych staram się unikać, ponieważ stworzyłam ich w swojej "pisarskiej karierze" już wiele. Nie ukrywam, że głównie chciałabym rozpisać się w uniwersum Wiedźmina, wszelakiego fantasy, post-apo lub sci-fi. Wyjątek stanowi Harry Potter, gdzie skupiam się głównie na jednej postaci, innych nie chcę już tworzyć. Damsko-męskie, męsko-męskie jak najbardziej. Damsko-damskie nie wychodzą mi zbyt najlepiej, wolę ich nie pisać. Romanse mile widziane, ale to nie oznacza, że koniecznie potrzebuję tego w wątku. Akcję cenię równie mocno. A co do długości moich odpisów, to zazwyczaj dostosowuję się do tego, co dostaję, ale lubię się rozpisywać.
Mój czas rozkłada się różnie. Niekiedy mam go więcej, niekiedy mniej. Dlatego wolę z góry uprzedzić, bo wiem, że nie wszyscy są na tyle cierpliwi i jak najbardziej to rozumiem. Mogę pisać na mailu, tutaj, w docsach i na discordzie.
Jeżeli oczekujecie ode mnie konkretnych tytułów: proszę mnie pytać! Nie jestem w stanie zliczyć i wymienić wszystkich uniwersów, w których mogę się poruszać. Czytam, oglądam, gram, ale dla ułatwienia: Wiedźmin, Star Wars, Marvel, Stranger Things, The Walking Dead, Sherlock Holmes, Detroit: Become Human, Horizon Zero Dawn, Dishonored, The Last of Us i jeszcze milion innych nazw, których obecnie nie pamiętam.
WĄTKI:
Celaena Yesire (uniwersum wiedźmina), odpisane 07.02
Narcissa Mountbatten (uniwersum HP), postać wolna do wątku

4 komentarze:

  1. Dla odmiany zapowiadam, że wciągnę cię za jakiś czas w uniwersum, którego jeszcze nie znasz (oh, and that's a spoiler) i liczę, że obędzie się bez paniki, haha. Muszę się jeszcze wbić w rytm pisania i ostatecznie zdecydować, w którym świecie fantasy chcę grać najbardziej (do tego czasu zapewne skończę Trupokupców i zacznę Dzieci krwi i kości).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Miło mi. Dory przyjaciel polecił mi Was odwiedzić ale zwątpiłem, czy blog w ogóle jeszcze działa. Jednakże chyba wypadałoby napisać do jakichś autorów, może tak zadziała.
    Chętnie coś z tobą napiszę. Nie szukam niczego konkretnego. No może poza jakimś wyzwaniem. Może jest coś co zawsze chciałaś napisać ale nie było z kim? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba te klimaty są mi bliskie :)
    W świecie Wiedźmina orientuje się całkiem dobrze, przeczytałem wszystkie książki lata temu, także i seriale i gry nie są mi obce.
    Sci-fi też uwielbiam. Jestem fanem i Gwiezdnych Wojen i Star Trecka, a to ponoć nieczęsto się zdarza :)
    Także jeśli masz jakieś marzenie - pisz śmiało. A jeśli nie to zaraz coś wymyślimy wspólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wampir zielarz brzmi ciekawie :)
    Nie będę Ci zarzucał postaci - wybierzesz kogo zechcesz.
    Opowiedz coś jeszcze o swoim pomyśle. Coś szpiegowskiego, tajemniczego, kryminalnego?

    OdpowiedzUsuń