4 sierpnia 2000

powiązania

Hope i Marcus Hawthorne
rodzice / ona komentatorka Quidditcha, on profesjonalny obrońca / była Gryfonka i były Puchon
Mama jest jedną z moich największych inspiracji – nauczyła mnie zawsze optymistycznie patrzeć na świat i nie wycofywać się, kiedy robi się trudno. Była naprawdędumna, kiedy trafiłem do Hufflepuffu i wciąż chwali się, że to dlatego, że wychowała mnie na prawdziwego dżentelmena. Jej jedyną, małąwadą jest to, że wciąż pyta, czy nie wolałbym znaleźć sobie dziewczyny.
Kiedy tylko wspomniałem tacie, że poważnie i profesjonalnie myślę o Quidditchu, został moim największym oparciem. Chociaż wiem, że nigdy nie zmuszał mnie do pójścia  w jego ślady, boję się go zawieść, więc staram się być jak najlepszym obrońcą. Chcę, żeby mógł być ze mnie dumny, w końcu od niedawna mam w jego oczach co nadrabiać.

Cynthia Hawthorne
młodsza kuzynka / najlepsza przyjaciółka
Na początku nie dogadywałem się z nią szczególnie dobrze; po prostu nie spędzaliśmy razem dużo czasu. Ale potem przez przypadek wypalałem jej, że mam chłopaka, na co ona odpowiedziała przedstawieniem mi swojej dziewczyny i od tamtej pory jesteśmy właściwie najlepszymi przyjaciółmi. Łączy nas nie tylko wspólny sekret, ale też zamiłowanie do Quidditcha i zainteresowanie magicznymi stworzeniami.

Vincas Salge
chłopak / wilkołak /Puchon
Zakochałem się w nim chyba gdzieś pomiędzy śmianiem się razem z nim z czegoś głupiego nad górą słodyczy w naszym dormitorium a siedzeniem trochę zbyt blisko podczas pomagania sobie w odrabianiu zadań. Nie zawsze byłem tego świadomy, ale kiedy już zdałem sobie z tego sprawę, wiedziałem, że nie mogę go zostawić. Nieważne, co się stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz