23 czerwca 2017

[KA] Aniołek

Żeby zostać pisarzem,  musisz  być trochę szaleńcem.  Skazujesz się na wymyślanie światów,  które nie istnieją w
rzeczywistości. Słyszysz głosy, wierzysz w nie i robisz rzeczy, których nawet dzieci absolutnie nie powinny robić.
Przecież w  końcu  jesteśmy  uczeni dostrzegania różnicy  między fikcją  a  realnością.  Dorosły  powie:  fajnie, że 
masz wyimaginowanego przyjaciela,  nie martw się,  wyrośniesz z tego.  Tyle że pisarz nigdy z tego nie wyrasta.
(Stephen King)



✉ sors.salutis@wp.pl; ☼ 55381927

postacie: Częściej chłopcy niż mężczyźni, tylko w wątkach męsko-męskich; baśniowe i mityczne kreatury; silne kobiety w fabułach zakładających więcej akcji niż emocji. Staram się tworzyć realistyczne postacie, z wadami i zaletami, sekretami i problemami, zarówno poważnymi jak i błahymi. Przyznaję bez bicia, że mam mały problem z dokładnym planowaniem ich przeszłości, ale pracuję nad tym!
Uwielbiam rozwijać postacie poboczne. 
gatunki, uniwersa: okruchy życia, psychologiczne obyczajówki, mity, baśnie, apokalipsa i post-apokalipsa, dystopia, urban fantasy. Unikam osadzania akcji w książkowych czy filmowych uniwersach, ale lubię się na nich opierać. Raczej trzymam się z daleka od wątków historycznych, przygodowych i high fantasy, ale oczywiście są wyjątki. I cóż no, lubię mieć romans w tle. 
wątki: Zazwyczaj piszę 400-700 słów, ale zdarzają mi się i tysięczniki, i znacznie krótsze odpisy. Lubię poruszać przeróżną problematykę i chyba idzie mi to lepiej od rozwijania skomplikowanej akcji, aale bardzo chciałabym się w końcu i tego nauczyć.
Co najważniejsze - zawsze pamiętam o realizmie, prawdopodobieństwie psychologicznym i ciągach przyczynowo-skutkowych oraz na to samo liczę.

pomysły
- Świat snu lub gry, zaprzeczający wszelkiej nauce, do którego bohaterowie trafili przypadkiem.
- Dwójka nastolatków, katolik ze statystycznej rodziny zaczynający odrzucać wpajany mu światopogląd oraz pozorny buntownik (czy też ktokolwiek inny, z innej grupy społecznej w każdym razie), który nieświadomie przywraca mu wiarę, ale w zupełnie inne wartości. Brzmi jak klisza, ale diabeł tkwi w szczegółach. Chętniej przejęłabym chrześcijanina. 
- Zawsze piszę się na dobrą apokalipsę. Ktoś? Coś?

inne:  Po paromiesięcznej przerwie wracam na indywidualnie ze zmienioną nazwą. Trudno wytrzymać bez pisania. 
Z góry informuję, że czasem odpisuję po jednym dniu, a czasem po dwóch tygodniach, ale nie znikam bez słowa; jeśli wiem, że naskrobanie odpowiedzi zajmie mi dłużej, daję znać. Jeśli mam z czymś problem, również mówię wprost, i ślicznie proszę o to samo.

Dopiero się rozkręcam. Wierzcie we mnie.
Twórzmy. ♥

13 komentarzy:

  1. Witam serdecznie na blogu :)
    Życzę wielu ciekawych wątków i weny :D Chociaż ostatnio to autorom brakuje raczej czasu niż ochoty :)
    Jeśli masz ochotę coś naskrobać, to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. [Też przybywam się przywitać i życzyć owocnego, kreatywnego pisania :) Gdybyś miała chęć coś ze mną stworzyć to zapraszam, bo niedługo koniec sesji i będzie można szaleć ;)

    P.S. Bardzo ładny gif i chociaż nie przepadam za gołębiami to wyglądają ładnie :)]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejojej, bardzo podoba mi się pomysł ze światem snów *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. [Cześć! Odnoszę wrażenie, że w sprawie preferencji wątkowych, jak i samej tematyki rozgrywkowej możemy się dogadać. W głowie mam już pewien zamysł na fabułę, dlatego też odezwę się z tym prywatnie.]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Wielu wątków oraz weny życzę. No i czasu...bo tego ostatnio ludziom brakuje.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie. Jakąś obyczajówkę albo post-apo mógłbym napisać z największą przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Witam, mam nadzieję, że nie pożałujesz powrotu i będziesz się świetnie bawić! Coś mi mówi, że mogłybyśmy ładnie się dogadać w wątku, dlatego się odzywam. Problem jest taki, że ja również jak zacznę wgłębiać się w jakąś problematykę i przemyślenia postaci, często zajmuje mi to więcej niż rozwijanie akcji, więc nie rozwiniesz się przy mnie w tym temacie, no i wszelkie apokalipsy to nie moje klimaty, więc by odpadały. Ale ale! Cała reszta wchodzi w grę, jakieś fantasy, również urban fantasy mi niestraszne, chociaż częściej piszę obyczajówki. Mam u siebie parę pomysłów, ale oczywiście zapraszam też do wymyślenia czegoś naszego od podstaw, jeśli w ogóle miałabyś ochotę na wątek c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:) życzę dobrej zabawy i zapraszam do mnie zawsze możemy cos razem stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz zauważyłam - hej znowu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Aniołku, bolało jak spadałaś z nieba? *porusza w jednoznaczy sposób brwiami* Mam nadzieję, że nie połamałaś sobie paluszków, bo to teraz o ich uwagę będę zabiegać *kolejny raz tworzy meksykańską fale że swoich brwi*

    ( Proszę nie bij człowieka za chęć znalezienia chetnej duszy do wątku :P I za ten tekst na początek znajomości )

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję, refleks już nie ten co kiedyś xD Serio? Wow! Jesteś pierwszą osobą, która cieszy się z moich tekstów na podryw :P Wątek możemy poprowadzić kiedy laptop wróci do ciebie :D Bosze, znaczy się jak chcesz to możemy po powrocie laptopa napisać wątek. Nic na chama.

    OdpowiedzUsuń