Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

3 lipca 2017

[KA] Lycaon


Mail:lycaondeath@gmail.com

Postacie: Tylko panowie. Panie zazwyczaj kończyły się katastrofą. Jakoś lepiej wciela mi się w panów najlepiej w przedziale wiekowym 20-45 lat. Dzieci i starszych osób nie prowadzę. Ciężko mi się wcielić w małego chłopczyka ganiającego za starszym bratem czy staruszka, który czeka przy kominku na śmierć. Zawsze są to panowie heteroseksualni.

Wątki: Nie zawsze długie bo nie zawsze się da, ale na pewno lubię dużo akcji. Lubię dodawać osoby trzecie, zmieniać nagle akcję i wprowadzać zaskakujące sytuację. Co oczywiście nie zawsze może każdemu się podobać.

Uniwersum: Preferuję fantasy, jakieś dramaty z dodatkiem romansu może być erotyka. Coś w klimatach Władca Pierścieni, Gra o tron, Piąta Fala, Wiedźmin, Assassin Creed, Więzień labiryntu, Igrzyska Śmierci itd... Ogólnie odważę się na wszystko jeśli ktoś wprowadzi mnie w temat. Nie mam jedynie ochoty na HP i coś w realiach Zmierzchu. Wolę też gdy miejsce akcji nie dzieje się w Polsce. Jakoś mi zbrzydło to nasze polskie życie. Wolę uciekać do wymyślonych miast i krajów.

Pomysły?  Jeszcze nie mam ale chętnie spełnię wszelkie marzenia dotyczące wątków. Limitów nie mam, a więc czekam na propozycje.






14 komentarzy:

  1. Cześć, hej, witam u nas! Dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny. To tak od administratorskiej strony :)
    A od bardziej autorskiej: mogę się wstępnie zaproponować do napisania wątku, więc jeśli jest chęć, to możemy nad czymś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Zapraszam od razu do siebie, bo czuję, że się dogadamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co powiesz na jakąś średniowieczną fantastykę z mitycznymi kreaturami i potworami z folkloru? Uwielbiam nasz rodzimy folklor, więc jeśli masz ochotę, to z chęcią wcielę się w jakąś panią i rozegramy coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Witaj :) Jak powyżej również zapraszam Cię do wspólnego wątku osadzonego w świecie fantasy, bo preferencje mamy praktycznie takie same :) I oczywiście życzę samych wciągających wątków i niekończących się inspiracji :)]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry! Przede wszystkim życzę Ci wspaniałej zabawy na blogu i samych świetnych wątków!
    A już z takich mniej powitaniowych spraw, to zapraszam do siebie! Sama uwielbiam fantasy i wątki pełne akcji, więc na pewno się jakoś dogadamy. Przyznaję od razu, że mam jedno wątkowe marzenie osadzone w realiach Gry o Tron, ale realiach książkowych, a nie wiem, czy je znasz, czy tylko te serialowe. Tak czy inaczej, bardzo ucieszyłby mnie wątek w uniwersum Tolkiena, więc i tak zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie na blogu :)
    Życzę wielu ciekawych wątków, weny i przede wszystkim czasu na pisanie, czego ostatnio brakuje wielu autorom :)
    Ostatnio mam ochotę na napisanie czegoś w stylu Assassin Creed albo może coś steampunk.
    W razie chęci, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Świetny gif oraz art (rozpływam się nad artem, serio :D)
    Wielu ciekawych wątków, mnóstwa weny, oraz spełnienia marzeń wątkowych, a przede wszystkim dobrej zabawy :D
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie. Orientuję się w uniwersum z Assassin's Creed, więc jeśli pojawi się ochota to zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłów to ja kilka mam, owszem, ale się nie wpasowują w fantastykę.
    Teraz zauważyłam w karcie, ze można by coś w klimacie Piątej Fali napisać. Film widziałam (trochę spłaszczony, nie zachwycił, ale w sumie mi się podobał - jeśli się nie miało za wstępie zbyt dużych wymagań), książkę czytam, a może raczej ją męczę, bo długo mi schodzi i nie mogę przebrnąć, nie wiem dlaczego. Ale temat ogarniam, więc można go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, hej! Wpadnij do mnie, jeżeli chcesz coś napisać w świecie Wiedźmina. Chyba mam jeszcze jeden pomysł w zakładce u siebie :) Życzę udanej zabawy na blogu i ciekawych wątków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm....pomysłów jest kilka, tylko powiedz mi czy wolisz coś z uniwersum AC (oraz czy wolałbyś/wolałabyś aby wątek był osadzony w przeszłości, czy może teraźniejszości). Czy może coś w stylu "opowieść o dwóch takich co to potwory łapią" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. [Ależ oczywiście żem zainteresowana ;) Tylko musimy ustalić w jakim świecie będzie toczyła się akcja. Chciałabyś stworzyć coś w którymś konkretnie czy też coś połączyć albo wymyślić coś nowego? :)]

    OdpowiedzUsuń
  12. A to dobrze, bo już myślałam, że książkę też i mnie czymś zaskoczysz, a ja nie będę wiedziała, o co chodzi, bo nie przeczytałam całej :D
    Pomysł, hm...
    Przychodzi mi do głowy tylko jeden. Żeby stworzyć Innego, który z jakichś względów wędrowałby sam, nie wiem czemu, może zajmuje się znajdowaniem zabłąkanych jednostek i eliminowaniem ich. A do tego jakąś zwykłą dziewczynę, której gdzieś tam skądś udało się uciec i teraz też się plącze sama, załóżmy po lesie, natykają się na siebie, ale jej nie zabija, tylko chce doprowadzić do bazy. Też nie wiem czemu. Może wygląda młodo i dlatego zdawało mu się, ze jest nastolatką, a takie mają trafić na szkolenie przecież :D
    No ale pewnie tam nie dotrą, bo po drodze stanie się mnóstwo rzeczy i można by tu się trochę zasugerować Evanem na przykład, że nie był takim typowym Innym czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie czasy ci najbardziej odpowiadają? Bo jak dla mnie to szczerze powiedziawszy rybka. Jeśli chcesz możemy aby nasi panowie przenosili się do czasów kolonialnej Ameryki, I wojna, II wojna, rewolucja w Rosji, rewolucja przemysłowa w Wielkiej Brytanii, rewolucja francuska, bitwa pod Grunwaldem...
    Powiedz co by ci najbardziej odpowiadało, ja się dostosuję i przedstawię swój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Witam cię bardzo serdecznie wśród autorów :) Wow, obrazek tak bardzo Darkest Dungeon - mega świetne dzieło! Zapraszam do siebie jeśli nie przeszkadza ci, że ślamazarzę się jak najgorszy ze ślimaków - mam kilka pomysłów na stanie, ale może masz jakieś już wykrystalizowane wątki, które chciałabyś napisać. Jak nie to dajemy burzę mózgów! :D
    Baw się dobrze i weny!

    OdpowiedzUsuń