26 stycznia 2018

[KA] insidious

insidious || ✉: pathetic.and.insidious.souls@gmail.com

Postacie:
Homoseksualni panowie, a także biseksualne/homo panie w wieku powyżej 20. Biedni studenci, niedoszli samobójcy, osoby z depresją czy innymi zaburzeniami lub skrzywieniami. Może oczywiście zależeć od wątku. Nie tworzę postaci zbyt pozytywnych, a te skrzywione staram się prowadzić nie jako niezdarne sierotki, ale wyważone postacie. Dodam, że czasami prowadzę kobiety w wątkach damsko-męskich.

Gatunek: 
Obyczajówki, dramaty, akcja, thriller, dziwne relacje, problemy, nieuleczalne choroby. Często miałam styczność ze smutnymi obyczajówkami. Najmniej z fantasy, ale mogę spróbować.

Wątki:
W swoich wątkach mam dużo opisów, monologów. Muszę się nauczyć wprowadzać więcej dynamiki i akcji. Odpisuję najczęściej na taką długość jaką otrzymałam od innego autora, lub pomiędzy 400-500 znaków. Naprawdę zależy. Odpisuje nieregularnie. Pochłaniają mnie studia.

Uniwersa:
Oglądam naprawdę sporo filmów i seriali. Bardzo chciałabym napisać coś w uniwersum Harrego Pottera, How to Get Away with Murder, Grey's Anatomy, Sense8, The Wolf Among Us. Z rzeczy, które oglądam np: The Fosters, iZombie, The Walking Dead, może być coś z Marvela, Secret and Lies. Nie wymienię tutaj wszystkiego, proszę pytać czy coś znam i czy to lubię. 

7 komentarzy:

  1. Cześć! Na wstępie będę życzyć udanej zabawy na blogu i zgarnięcia jak najbardziej interesujących pod względem rozgrywkowym wątków. Gdy widzę dopisek z nieregularnymi odpowiedziami, to czuję się spokojniej, podejrzewając, że taki autor nie będzie mnie pośpieszał. W zależności od tego co interesowałby cię bardziej: uniwersum Pottera (tu mam na zbyciu jedną postać, choć nie będę mieć kłopotu ze stworzeniem innej, starszej) bądź obyczajówka, to daj mi po prostu znać, co bardziej do ciebie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie, nie. Te postacie, które widnieją u mnie w wysuwanej liście są już pod ustalone fabuły z konkretnymi autorami. Mam co prawda drugiego ucznia, ale on dla odmiany nie figuruje w spisie, więc musiałabym pokazać go prywatnie na mailu, choć zaznaczam, że to była jedynie luźniejsza propozycja przed przejściem do właściwych ustaleń. Dlatego jeśli bardziej odpowiadałaby ci rozgrywka z postaciami w starszym wieku, nie stanowi to dla mnie żadnego problemu. W każdym razie będę wyczekiwać wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D witam na blogu. Co do homo męskiego ciężko ale damskie mogę się skusić więc jak co to zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, część i czołem. Witam z niejakim poślizgiem. Mam nadzieję, że nie będziesz narzekać na brak wątków, a wena będzie dopisywać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hulk, Scarlett Witch, Zimowy Żołnierz, Iron Man, ale ogólnie jestem za stworzeniem nowych postaci ewentualnie zaczerpnąć moce już istniejących :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, cześć! Wiem, że odpisuję z praktycznie miesięcznym poślizgiem (niedobra ja!), ale pisałaś z pytaniem o wątek z moich pomysłów, ten o podróży. Jako że udało mi się wreszcie ogarnąć wszystkie uczelniane sprawy i do tego większość swoich wątków, to przychodzę powiedzieć ci, że oczywiście chętnie bym go napisała. O ile wciąż miałabyś na to ochotę oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, naprawdę dobrze rozumiem wszelkie uczelniane sprawy i nigdzie mi się nie śpieszy. Dlatego póki co zarezerwuję interesujący Cię wątek, a kiedy uporasz się ze wszystkim, po prostu daj znać i na spokojnie ruszymy z dalszymi ustaleniami i przygotowaniami.

    OdpowiedzUsuń