6 stycznia 2018

[KA] shoshana


shoshana ✐ pinkfairybaek@gmail.com ✐ pomysły
Prowadzę mężczyzn i kobiety powyżej piętnastego roku życia w wątkach damsko-męskich i męsko-męskich. Górnej granicy nie ustalam, bo wszystko zależy od wątku, a wyzwania mi niestraszne. Nie zamierzam rozpisywać się także nad kwestią charakteru moich postaci, ponieważ to już indywidualnie zależy od wątku. Napomknę tylko, iż nie lubię się ograniczać, więc bywa u mnie różnorodnie. Nie czuję się pewnie poza bezpieczną strefą komfortu, jaki oferują obyczajówki, zatem rzadko można mnie odnaleźć w innych gatunkach, choć przyznaję, że lubię niewymagające wielkiej wiedzy fantasy. Konkretnych światów przestawionych, w których mogłabym coś napisać, jest naprawdę niewiele. Co nieco upchnęłam w etykietach, więc tam można zajrzeć. Nie ukrywam, że mam słabość do rozpisywania się, ale nie obiecuję, iż zawsze podeślę coś długiego, bo wena bywa kapryśna, a wolny czas zdecydowanie zbyt krótki. Co za tym też idzie, regularne odpisy u mnie kuleją, tak samo zresztą jak interpunkcja. Pomysły dodam na dniach.

7 komentarzy:

  1. Hej, hej! Witam cieplutko, mam nadzieje, że będziesz się tutaj dobrze bawiła i trafi Ci się wiele ciekawych wątków! :D
    Z chęcią przejrzę Twoje pomysły, gdy się tutaj znajdą i gdybyś miała ochotę coś wymyślić wspólnymi siłami to zapraszam do siebie. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodź do mnie, na pewno się dogadamy, nawet i bez rozpisanych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! W takim razie zapraszam do siebie, a może uda nam się coś razem stworzyć. Mam kilka pomysłów w zakładce, ale jeśli żaden ci nie podpasuje, mam jeszcze ze dwa, które dopiero dodam, więc może one ci się spodobają albo wymyślimy coś wspólnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejcześć, nie wiem, czy miałabyś ochotę na jakiś wątek historyczny dziejący się w czasach innych niż II wś (czy też raczej w ogóle wcześniejszych niż XX wiek), ale jeśli tak, to wpadaj, wymyślimy coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i zapraszam do mnie :D jakąś obyczajówkę zawsze możemy wymyślić chyba, spasuje ci coś z moich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Widzę, że lubisz wątki kryminalne, historyczne i II WŚ :D Co tutaj mam dłużej przeciągać? Zapraszam do siebie, może napiszemy coś ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Życzę dużo udanych wątków :D

    OdpowiedzUsuń