24 lutego 2018

[KA] Luna



LUNA

Hej! Szukam osoby, która naprawdę ma ochotę pisać i nie zniechęca się po paru dniach czy odpisach. Prowadzę kobiety w wątkach heteroseksualnych, uczę się i próbuję wątków homoseksualnych. Obyczajówki ze wszelkimi komplikacjami, romansami, dramatami, może coś z kryminału... W sumie wszystko co wprowadza coś ciekawego do akcji. Lubię dodawać dodatkowe postaci. Odpisy dodaję różnej długości, zależy od momentu. Jestem otwarta na wszelkie pomysły, mam też kilka do zaoferowania. Piszę jedynie na blogu. Jeśli masz jakieś pytania, pytaj śmiało. Jeśli masz chęć, to piszmy, piszmy i jeszcze raz piszmy! :)

7 komentarzy:

  1. Czołem! Życzę mnóstwa wątków i dużo weny. Mam nadzieję, że znajdziesz u nas coś dla siebie. Miłej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie na blogu! :)
    Zaprosiłabym Cię na wątek, gdyż wspólnymi siłami być może udałoby nam się coś wymyślić; jednak jestem z jednym z rzadziej odpisujących autorów i wolałabym nie marnować czyjegoś czasu. Pozostaje mi więc chyba tylko życzyć Ci udanej zabawy, weny i wielu wątków! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) witam Cię serdecznie w naszym gronie i życzę mnóstwa wątków :) zaproponowałabym coś od siebie, bo jednak nie rezygnuję w połowie z pisania, ale mam już sporo gier, więc nie zawsze odpisuję od razu :) w razie chęci, zapraszam pod karte. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :D Zapraszam do mnie może coś spodoba ci się z moich pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problem z odmawianiem ;) poza tym lubię pisać :) pomysłów nie mam, ale za to uwielbiam spełniać marzenia innych :) także, może masz jakiś pomysł na wątek, który koniecznie chciałabyś zrealizować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wątki przygarniam bardzo chętnie, tutaj jednak pojawia się problem, bo obie prowadzimy kobiety. Panowie są u mnie rzadkością, a w kwestii wątków homoseksualnych, jestem starym wyjadaczem i trochę mi się przejadły. Jeśli jednak istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu, to chętnie coś napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć witam serdecznie! Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić na blogu! Wielu wątków i świetnej zabawy. W razie chęci zapraszam do siebie :D Lubie spełniać cudze życzenia/marzenia, wiec jeśli tylko chcesz to zapraszam pod kartę :D

    OdpowiedzUsuń