31 maja 2018

[KA] Lady of Light

L  a  d  y  o  f  L  i  g  h  t

✉ white.ring.nenya@gmail.com


POSTAĆ
Piszę zarówno paniami, jak i panami, zazwyczaj w przedziale wiekowym 15-30 lat, ale kimś starszym bądź młodszym również nie pogardzę. Moje postacie najczęściej są w jakiś sposób pokrzywdzone przez życie, mają kompleksy, które ukrywają za szerokim uśmiechem, bądź najzwyczajniej w świecie nie są akceptowane, ale pomimo przeciwności losu starają się pozostać życzliwe i pozytywnie nastawione do świata. Rzadko kiedy opisują drani, ale hej, życie jest po to, by próbować nowych rzeczy, więc jeśli znajdzie się ktoś chętny do poprowadzenia wątku z taką postacią i jednocześnie cierpliwy, to piszę się. Duże różnice wieku mi niestraszne, romans między osobami tej samej płci też przyjmę. Ogółem przywiązuję ogromną wagę do psychiki moich postaci (chcę, by wszystko trzymało się kupy) i w wątkach najczęściej mocno skupiam się na emocjach.

GATUNEK
Ciężko mi powiedzieć, które gatunki pasują mi najbardziej, bo wszystko zależy od pomysłu. Zdecydowane tak mówię fantasy, obyczajówkom i romansom (wszelkim dramatom mówię tak), historyczne również mi niestrasznie, podziękuję jedynie klimatom wojennym. Nigdy nie pisałam sci-fi ani kryminału, ale chętnie spróbuję.

UNIWERSUM
Ciężko by mi było wymienić absolutnie wszystkie uniwersa, jakie znam, więc wspomnę tylko te najważniejsze: Harry Potter (bez Przeklętego dziecka, bo to jakiś żart jest), Władca Pierścieni, Wiedźmin (tylko książki), Gra o Tron (wolę książki, ale z serialem jestem na bieżąco), Igrzyska Śmierci, Zwiadowcy, Opowieści z Narnii, Ania z Zielonego Wzgórza (Netflixowy serial wielbię), Sherlock Holmes, Dary Anioła (dawno i nieprawda, bardziej podchodzi mi uniwersum serialowe), Pamiętniki Wampirów (tylko do 5 sezonu) i The Originals (2 sezony). Z bajek animowanych: Shrek, Kung fu Panda, Jak wytresować smoka, Król lew, wszystkie disneyowskie księżniczki, Zootopia, Madagaskar i jeszcze parę tytułów (tak, jestem ogromną fanką!); z kreskówek: Atomówki, Odlotowe Agentki, Scooby Doo, Młodzi Tytani, Pokemony. Ogółem warto pytać, bo może akurat coś znam, a zapomniałam o tym wspomnieć.

WĄTEK
Jak wcześniej wspomniałam, lubię skupiać się na emocjach. Przyjmę praktycznie wszystko: zarówno akcję, pełną epickich bitew i wielkich ucieczek, jak i zwykłe spotkanie w kawiarni. Zazwyczaj odpisuję na 400-700 słów, ale nie wymagam tego od drugiej strony i mogę dostosować się do współautora. Co do częstotliwości odpisów: czasem odpisuję po kilka razy dziennie, czasem raz na tydzień, wszystko zależy od nakładu obowiązków w danym tygodniu. Pracuję, trenuję, trzeba mieć do mnie trochę cierpliwości.

6 komentarzy:

  1. Witaj :D Myślę, że możemy razem coś stworzyć :D
    Jeśli chodzi o twoje pomysły jestem za 1
    4 w świecie raczej fantasy postać A trafia do jakiegoś wymyślonego świata może do Westeros xD? Postać B to jakiś okrutny władca może jakiś świrnięty bękart czy psychopata nie wiem lubię patologiczne postacie xD
    5 też jest super i tu jestem całkowicie skłonna poddać się twoim pomysłom co do niego aczkolwiek w średniowieczu czy świecie fantasy też by było ciekawe np. A ma poślubić swojego brata jak u Targaryenów :D z tym, że on jest nieco psychiczny XD?
    Jeśli zatem coś ci spasowało zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej! :) Jestem zakochana w tym gifie. Z jakiegoś dziwnego powodu ta buteleczka strasznie mnie hipnotyzuje i mogłabym patrzeć na nią bez końca! Zapraszam do siebie, mam tam parę pomysłów wypisanych, może coś Ci się spodoba :) A tymczasem baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, witam serdecznie :)
    Sci-fi jest mi słabo znane, ale możemy spróbować wspólnymi siłami coś wymyślić, dodając do tego wątek kryminalny i - jeśli chcesz - romans. Osobiście uważam, że pomieszanie dwóch-trzech gatunków czyni pisanie jedynie ciekawszym, o ile tylko historia i postaci mają sens :) Zgadzam się w stu procentach, że Przeklęte Dziecko to żart nad żartami; Ania z Zielonego Wzgórza jest mi znana w sumie tylko z książek, podobnie z Sherlockiem, chyba że serial Elementary też brałabyś pod uwagę. Opowieści z Narnii oraz dzieła Tolkiena czytałam, choć od obydwóch tych uniwersum miałam sporą przerwę.
    Jeśli chciałabyś jednak czegoś wspólnie spróbować, jestem otwarta na propozycje, o ile masz cierpliwość do rzadko odpisujących współautorów. Przejrzałam Twoje pomysły i sądzę, że mogłoby nam się coś udać z nr jeden i cztery :] Normalnie byłabym również za pomysłem nr dwa, jednak pisanie kimś tak młodym, najpewniej by mi niestety nie wyszło... Ewentualnie, jeżeli masz ochotę, możesz przejrzeć moje propozycje; a nuż, coś Cię zaciekawi.
    No nic, raz jeszcze witam, życzę udanej zabawy, czasu i sporych zapasów weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodzi Tytani <3 Jak ja dawno tego nie oglądałam... :D
    No to witaj na blogu i dużo wątków, które trwają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! W takim razie nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować rozwinąć ten pomysł razem. Może masz jakieś własne sugestie, coś byś chciała dodać? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Cześć, witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny. To tak od administratorskiej strony :)
    A od autorskiej: chodź, napiszmy coś!

    OdpowiedzUsuń