11 sierpnia 2018

[KA] Deszczowa Piosenka

Deszczowa Piosenka
deszczoowa.piosenka@gmail.com

___________________________________________________________
H e r e ' s  t o  t h e  o n e s  w h o  d r e a m . . .

Na chwilę obecną podejmuję się jedynie postaci kobiecych. Nie prowadzę dzieci ani starców, ponieważ nie sprawia mi to przyjemności (a przecież to o to tutaj chodzi). Mogę spróbować poprowadzić postać kanoniczną, lecz z pewnością nosiłaby pewne rysy charakteru nadane przeze mnie. 
Trudno jest mi określać z góry charakter bohaterów, ponieważ lubię je rozwijać (co nie znaczy jednak że zmieniają się w sposób irracjonalny)

___________________________________________________________
I t ' s  t i m e  f o r  s o m e  m i n d  g a m e s .

Z przyjemnością podejmę się wątku w uniwersum Marvela (aczkolwiek moja wiedza opiera się jedynie na filmach). Oprócz tego znam także świat Gry o Tron (w oparciu o serial), Harry’ego Pottera, Władcy Pierścieni, Doctora Who, Supernatural… Trochę w swoim życiu obejrzałam, dlatego o wiele łatwiej jest po prostu spytać. 

___________________________________________________________
R e s c u e  m e  c h i n  b o y  a n d  s h o w  m e  t h e  s t a r s !

Trudno jest mi z góry określić czego tak naprawdę szukam... Nie stawiam też sobie sztywnych granic, ponieważ człowiek uczy się całe życie - dobrze jest próbować nowych rzeczy.
Lubię pisać o relacjach ludzi, mam słabość do romansów (zarówno jako główny temat albo coś co przeplata się pomiędzy akcją). Kiedyś próbowałam pisać o relacji damsko-damskiej czy na temat zakazanej relacji rodzeństwa - myślę, że nie będę miała problemu podjąć się podobnych tematów (aczkolwiek wszystko w granicach rozsądku)

Czego nie lubię? Nienawidzę, kiedy ktoś mnie pospiesza. Zdarza mi się rozpisać, ponieważ w odpisach zazwyczaj dbam o szczegóły (choć też nie chcę przynudzać). Nie wysyłam czegoś, co mnie chociaż trochę nie zadowala. Również nie lubię gdy tylko ja muszę popychać akcję, ponieważ dla mnie wątek to historia tworzona przez nas - mnie i drugiego autora

Czuję, że nie napisałam wszystkiego - jeśli o czymś sobie przypomnę to zaktualizuję kartę. Zawsze można też zapytać! ;) 

Po prostu napiszmy coś razem! <3 

22 komentarze:

  1. Cześć! Ja co prawda też w większości prowadzę kobiety, ale ostatnio znowu chcę spróbować swoich sił z panami, więc jeśli nie przeszkadzałoby ci moje nieopierzanie, to możemy popisać. ;) Tylko czy masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam sobie czas, by przemyśleć twoje pomysły, ale niestety nie widzę siebie w żadnym z nich. Panów prowadzę nieczęsto, są specyficzni i stąd ta wybredność. Nie lubię pisać niczego na siłę, by później znikać, więc wolę od razu szczerze napisać jak jest. Jeśli jednak w przyszłości dodasz jakieś pomysły, z pewnością będę zaglądać, a jak coś do mnie przemówi, od razu napiszę. c;

    OdpowiedzUsuń
  3. No cześć :D
    Przyszłam życzyć weny i wątków oraz napisać, że te gify na górze są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, aż uśmiechu nie mogłam powstrzymać, gdy przeczytałam, że podglądałaś (bo to wcale nie jest tak, że ja również lubię zajrzeć i poczytać przed opublikowaniem).
    Przeczytałam twoje pomysły, przyznaję, że kilka wpadło mi w oko i myślę, że niektóre z moich postaci mogłyby się w to wpasować. Kapejki wrzucę niedługo, prawdopodobnie trzy postacie powinny się pojawić do końca tego tygodnia i wtedy możemy zacząć zabawę :D
    Rawr

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Dziękuję serdecznie za powitanie na blogu i życzenia (choć może nie do końca na forum/forach, ponieważ od nich robię sobie długofalową przerwę). Cóż, sądząc po preferencjach i twoim zainteresowaniu romansami w rozgrywkach damsko-męskich, niewątpliwie trudno byłoby nam się dogadać na tej płaszczyźnie, ponieważ jest to coś, czego nie jestem w stanie nawet zaoferować. Niemniej gdybyś miała ochotę spróbować swoich sił w męsko-męskich lub damsko-damskich, to serdecznie zapraszam w moje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Zainteresował mnie pomysł na wątek pomiędzy Persefoną i Hadesem. Ogólnie bardzo lubię mitologię grecką, choć może nie do końca wskazane przez ciebie postacie. Bardzo chętnie napisałabym coś w tej konwencji, tylko bardziej biblijnie, może z postacią Mefista lub Lucyfera. Byłabyś zainteresowana tego typu wątkiem?

    Jeż szukający sensacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zaproszenie, pewnie, że coś napiszmy. Czytałam już wcześniej twoje pomysły i pewnie sama bym napisała gdybyś tego nie zrobiła pierwsza.
    Trójka, czwórka i szóstka bardzo mi pasują, nawet nie wiem który najbardziej. Czwórki na pewno nie podjęłabym się osadzając ją w boskim świecie i mitologicznych czasach. Jeśli wrzucenie ich do współczesnej Polski nie zburzy ci wizji tego wątku to jestem chętna.
    Jakbyś była zainteresowana którymś z moich pomysłów to zapiszczę z radości. Jeśli wybierzesz za mnie który z tych trzech twoich pomysłów ze mną napiszesz to chyba też zapiszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, świetnie. Teraz pytania
    Wolalabys pisać pod kp, mailowo czy na docsach?
    Od którego momentu zaczynamy akcję? Byłabym za tym, żeby pisać od pierwszych widzeń się na balkonie, to pozwoli lepiej zbudować relację.
    Rozumiem, że bierzesz postać kobiety?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego tu trzeba wszystko ustalić. Na przykład, jeśli bierzemy motyw żony, to żoną Lucyfera jest Lilith. Mefisto już nie ma takich "problemów". Dalej: czy osadzamy wątek w świecie śmiertelników czy w piekle. Jeśli w piekle, słabo widzę tam człowieka z krwi i kości, jeśli na ziemi: dlaczego Mefisto się tam znalazł? No i w tym wypadku odpada też motyw "żony". Warto też pamiętać, dlaczego Lucyfer i pozostałe demony wylądowały w piekle: przez nienawiść do ludzi właśnie. Dlatego, jeśli zależy ci na wątku między śmiertelniczką a demonem, może nie szłabym nawet we wprowadzanie najwyższych demonów, tylko stworzenie jakiegoś pomniejszego sługi, który aż tak nie byłby przesiąknięty nienawiścią do nich. Mógłby wykonywać jakieś zadanie dla swojego "pana", na przykład prowadzić obserwacje określonego obszaru, który Demony chciały w późniejszym czasie zaatakować i z tego względu przywdziać ludzkie oblicze. Na przykład. Jak to widzisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przemyśleniu mogę w sumie pisać na blogu, dawno tego nie robiłam.
    Cudownie, że tak na hop siup wszystko się udało. Jutro po południu pewnie wstawię kartę. Wolisz, żebym zaczęła czy mogłabyś ty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, Hades nie jest demonem, tylko Bogiem, a z założenia Bogowie mieli słabość do ludzi, jeśli ci byli wystarczająco urodziwi, jak Persefona. Dlatego, jeśli ta silniejsza strona jest poddana urokowi słabszej, to łatwiej taki wątek pociągnąć. Jeśli demon spotkałby ludzką kobietę nawet i najpiękniejszą... to by ją zeżarł :)
    Jasne, możesz pytać. Chociaż zgłębianie się w demonologię jest potencjalnie niebezpieczne :> W końcu międzygatunkowe wątki nie są proste. Kiedyś prowadziłam jeszcze trudniejszy: między demonem a syreną, ale warto spróbować. Jeśli nie wyjdzie, zawsze można wymyślić inny wątek.
    Najchętniej wzięłabym na ruszt jakiś kraj, w którym toczy się wojna, panuje głód, czy inne katastrofy, taka dobra pożywka dla demona, który żeruje na ludzkim nieszczęściu i wprowadza jeszcze większy chaos tam, gdzie już się źle dzieje. Ewentualnie jakieś duże, zepsute miasto.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jutro wieczorem pewnie już będzie gotowy pierwszy odpis ^^
    Zapytam jeszcze, w jakim wieku byś ich widziała? Jeszcze na studiach czy już po? Jeśli nie przeszkadzałaby ci różnica wieku, jakieś sześć, siedem lat to chętnie zrobię mojego pana starszego

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, raczej Polska, chyba, że masz specjalne życzenie.
    Jakieś większe miasto, nie musimy nawet konkretyzować, przynajmniej na razie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcie. Też myślę, że lepiej, żebyśmy nie wiedziały zbyt dużo nawzajem (więc pewnie powinnam o moim paniczu napisac mniej konkretów, ale niech tam już...)
    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2018/07/kp-krople-potu-ktore-smakuja-jak.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam, że sie wylogowałam. To ja jakbyś się zastanawiała :)

      Usuń
  15. Dwie postacie już się pojawiły, więc myślę, że możemy zacząć coś ustalać C:
    Linki są w mojej KA.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tokyo jest akurat jednym z lepiej ułożonych i bezpieczniejszych miast wbrew pozorom :D Ukraina brzmi bardzo swojsko, akurat moje obecne klimaty. W takich razie możemy już coś zacząć, ale lojalnie uprzedzam, że w temacie karty będę mogła zacząć pracować dopiero koło czwartku :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej błądzię po autorach i tak wpadłam na Ciebie :) może masz ochotę coś stworzyć bo widzę zainteresowania mamy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej nie odzywasz się już dość długo. Jak z wątkiem? Jeśli potrzebujesz przerwy to będę wdzięczna jeśli mi napiszesz

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć! :)
    Witam serdecznie na blogu; z opóźnieniem, ale jednak. Mam nadzieję, że dobrze się u nas bawisz; życzę Ci ciekawych wątków i sporego zapasu weny!
    W razie, gdybyś nadal patrzyła za współautorami do pisania i była chętna na współpracę, przejrzałam Twoje pomysły; numery VI, VIII i IX przyciągnęły moją uwagę, acz nie wiem, czy są jeszcze dostępne. Jeśli nie lub nie masz ochoty i/lub czasu, pozostaje mi jedynie życzyć Ci udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaardzo chętnie bym coś z Tobą napisała. Chęci i czas jest? Chęci starcza. Jestem cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń