4 stycznia 2019

[KA] To be reborn, you have to die first

riddles under umbrella
riddles.under.umbrella@gmail.com
.
Co jakiś czas nachodzi mnie obezwładniająca potrzeba tworzenia wciągających jak Krzysiu Krawczyk kokę historii i dlatego jestem tutaj. Moje biedne, zniszczone przez ogrom fandomów serduszko domaga się o dziwo więcej bólu, ale wiecie – takiego rozwijającego oraz płynącego z dobrych, intrygujących wątków. Wprost uwielbiam tworzyć postacie różnego rodzaju, wszystkie jednak mają pewne „odchyły” czy to w postaci nieciekawych przeżyć czy chorób psychicznych czy czegoś zupełnie jeszcze innego. Najchętniej wcielam się w role męskie, zwłaszcza w kontakcie z postacią tej samej płci, ale kobitki też potrafię prowadzić; hetero mi nie straszne! Nie odnajduję się zupełnie w tworach poniżej lat szesnastu oraz powyżej pięćdziesiątki. Jestem weak af for enemies to lovers, także walcie śmiało jeśli wy również. W kwestii uniwersum: człowiek multifandom here. Najchętniej ugryzę coś związanego z Sherlockiem, Hannibalem, American Gods, Gotham, The Vampire Diaries, Harrym Potterem, American Horror Story. Gatunki: fantastyka, kryminał, horror, romans, apokalipsa, mitologia, baśnie i legendy. Głównie współczesność. Prawdopodobnie czegoś tam nie wymieniłam a mi odpowiada, więc zawsze warto zapytać a nóż znam/przepadam. Lubię, jak się dzieje. Lubię, jak nie jest łatwo. Lubię, jak moje postacie muszą trochę pocierpieć. Czasem ustalam, czasem idę na żywioł – to zależy od wątku. Nie ograniczam, nie wyznaczam terminów ani długości. Róbta, co chceta, tylko z głową. Sama nie należę do osób, które siadają do odpisu od razu po jego otrzymaniu, chyba że historia naprawdę mnie wciągnęła i aż się palę, by dowiedzieć się co dalej. Co więcej?  Mam brzydki nawyk znikania, oczywiście po wcześniejszym poinformowaniu współautora/ów. Powodem często są sytuacje w życiu prywatnym. Tykałam się różnych, ale obecnie znaleźć mnie można tu i na Hogwarckich Kronikach, gdzie prowadzę Lucasa Phantoma.

5 komentarzy:

  1. Cześć! Z tym enemies to lovers to byśmy się dogadały, chociaż nie jestem pewna czy by Ci któryś z moich pomysłów przypadł do gustu, ale może coś się trafi. Jednak jakbyś miała chęć na wątek to możemy też coś pokombinować.
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj, ja się miałam więcej w wątki nie pchać, bo zaraz sesja i w ogóle, ale kupiłaś mnie tym Hannibalem. I Horypoterem. I Gotham. Chodźże coś skrobnąć no.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierę Edzia, bo Edzio to miłość, ale musisz mi dać parę dni na obejrzenie od nowa albowiem w wirze studiów zapomniałam 90% wszystkiego co nie jest transkrypcją fonetyczną. :') Ale cośtam powoli możemy sobie poustalać, wpadaj na maila w razie czego: kissmyenterprise@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Pingwina. Pingwin najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, dopiero dopisałam do karty, bo mi przypomniałaś. Ja i erotyka nie idziemy w parze kompletnie, ale jeśli mimo to masz ochotę to zapraszam (przy czym oczywiście zrozumiem jeśli nie! i zachęcam wręcz wtedy do ukradnięcia sobie pomysłu i szukania do niego kogoś innego). Ale w razie czego z nieziemską chęcią przyjmę łowcę do męsko-męskiego

    OdpowiedzUsuń