10 stycznia 2019

[KA] Niebo dobre dla naiwnych

Nick: Octopus Mouth
e-mail: octopus.full.mouth@gmail.com

Przez dłuższy moment musiałam zastanowić się nad tym, w jaki sposób poprowadzić kartę autora. Mogłam ją zrobić w uproszczony sposób, na kształt raportu lub innego sprawozdania z własnej osoby, ale tego mam wystarczająco dużo w pracy i na studiach.  Dlatego, przecząc samej sobie zrobię to w punktach, bo jestem chyba zbyt ograniczonym człowiekiem, by w podawaniu informacji szukać głębi.
Postać
Prowadzę dziewczęta i kobiety w przedziale wiekowym od lat 17 do 45, więc można mieć i matkę i córkę (if you know what I mean). Próbowałam prowadzić pana, ale zrozumienie pokrętnej, męskiej logiki, okazało się być dla mnie zbyt skomplikowaną i za mało zrozumiałą materią.  Panie mogą być kochającymi matkami, dosypującymi trutki do jedzenia dla okolicznych dachowców, albo morderczynią, gotującą obiad dla chorej sąsiadki. Wychodzę z założenia, że nikt nie jest czarno-biały, dlatego ciężko mi napisać, czy moje kobietki są radosnymi rusałkami, czy raczej smutną dziewczynką z Ringu której nikt nie kochał. Nigdy nie podejmuje się prowadzenia ważniejszych postaci kanonicznych.

Wątki
Nie gram w gry, więc dopóki nikt nie nakręcił filmu na podstawie jakieś gry, uniwersum jest mi raczej obce. Uwielbiam klimaty HP, post-apo, sci-fi, ale zwykłą obyczajówką też nie pogardzę.  Tutaj zamieszczam moje pomysły:

1. Pisarz  (postać A) literatury fantastycznej przypadkowo trafia do świata, który sam stworzył. Jest to świat ciemny, zimny, groźny, pełen krwi i przemocy.  Elfica (postać B), ratuje go w ostatnim momencie przed okrutnym losem i w ten sposób zaczyna się ich znajomość. Cały wątek opierałby się na próbach obalenia Złego Króla i wysłania Pisarza do domu.
2. Zabójca na zlecenie (postać A) poznaje w samolocie kobietę (postać B). Zaczynają rozmowę od książki, którą postać A czyta i nie mogą przestać. Kontakt byłby na tyle dobry, że po wylądowaniu, postać A zaprosiłaby postać B na drinka, ale czekał na nią następny lot. Kontakt zostałby utrzymywany przez maila. Zależałoby mi na rozpoczęciu wątku od wymiany kilku takich wiadomości, a następnie konfrontacji postaci.
3. Reality show w stylu „Romans na wyspie”, „Poślub księcia”.  Jedna kandydatka (postać B) dziesięciu śmiałków gotowych o nią zabiegać i jeden producent (postać A). Producent manipuluje śmiałkami, a kandydatka próbuje manipulować producentem.
4. Weteran (postać A) wraca do domu. Chory na zespół stresu pourazowego musiał zrezygnować z wojska po 8 latach służby. Rozwiedziony po zaledwie roku małżeństwa, bezdzietny, zły na siebie że zawiódł jako dowódca popada w alkoholizm. W wieku dwudziestu dziewięciu lat budzi się pewnego dnia pobity, zwinięty w kłębek na szpitalnym łóżku i stwierdza, że najwyższy czas coś zmienić. Będąc współwłaścicielem firmy ochroniarskiej, nie może ochronić samego siebie, dlatego zaczyna uczęszczać na spotkania AA. Poznaje tam kobietę, która najpierw była bita przez ojca, później przez męża, a na samym końcu alkoholizm, który prawie zabrał jej córkę do opieki społecznej.

Na chwilę obecną to tyle, ale jestem otwarta na propozycje i wspólne wymyślanie  : )
Śmiało mogę powiedzieć, że piszę na blogach od ponad dziesięciu lat. Z mniejszymi i większymi przerwami, bez możliwości rzucenia tego uzależnienia, które trzyma się mnie dłużej niż papierosy.  Witam wszystkich ciepło w ten zimowy wieczór.

3 komentarze:

  1. Cześć, cześć! Witaj na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Nieśmiało witam Cię w naszych progach, bo i ja jestem nowa i też nie mogę rzucić blogowania. Widzę, że prowadzisz panie, ja głównie też (jeszcze się nie zebrałam do stworzenia pana), więc jeśli nie straszne Ci wątki damsko-damskie, to chodź do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :)

    Witam serdecznie na blogu, mimo sporego opóźnienia życząc Ci jednak weny i udanych wątków. Dziękuję bardzo za propozycję wspólnego pisania, niemniej na chwilę obecną jestem niestety zmuszona odmówić, przez mocno ograniczony czas. Gdyby coś się aczkolwiek w tej kwestii u mnie zmieniło, będę o Tobie pamiętać.

    Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń