28 listopada 2020

Les dechets nucleaires

Na wstępie chciałabym wszystkich przywitać – Witam. Zdaję sobie sprawę, że blogi grupowe wymierają, ale mam nadzieję, że znajdzie się choć jeden podobny do mnie dinozaur, z którym uda się stworzyć wciągającą historię. Mam za sobą wiele wątków na blogach o różnych tematykach, których część istniała jeszcze na Onecie. Jestem też po dość długiej przerwie od pisania, takiego pisania, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Jeśli chodzi o tematykę, to jestem otwarta na wszystko, choć przyznam, że najbardziej ciągnie mnie w stronę fantastyki i sci-fi, ogólnie czegoś nadprzyrodzonego. Najchętniej napisałabym coś od zera, nie opierając się na książkach, serialach, grach czy filmach. Niemniej nie mam nic przeciwko temu by się czymś zainspirować, zaczerpnąć z czegoś, co już istnieje. Jednak co swój świat, to swój świat :) Po prostu można tam sobie na więcej pozwolić i nie trzeba się pilnować narzuconych realiów.

W przypadku odpisów to przeważnie tworzę je dłuższe, choć tu raczej staram się dopasować do drugiej osoby. Jeśli ktoś woli krótsze i szybsze, to też nie problem. Oczywiście będę starać się odpisywać jak najszybciej, ale nie chcę tu też niczego naobiecywać, bo w życiu bywa różnie. Jeśli będą jakieś komplikacje, to dam znać. Niemniej uważam, że ze wszystkim da się dogadać i ogólnie dla chcącego nic trudnego i takie tam ;) Możemy pisać tu, możemy przez maile czy jakieś inne cuda.

Zapraszam,

Les dechets nucleaires

7 komentarzy:

  1. Hej :)
    Tak zawstydzony i onieśmielony, zgłaszam się do ciebie po wątek :)
    Może masz na coś ochotę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretnego pomysłu nie mam :) Swego czasu miałem ochotę poprowadzić postać złodzieja, współpracującego z jakimś szalonym naukowcem.
    Kiedyś pisałem wątek o wziętej pisarce, która jest już znudzona sławą i jako nową rozrywkę uznała odkrycie tożsamości artysty, który od jakiegoś czasu współpracuje z jej wydawnictwem i tworzy ilustracje do jej powieści. Wątek ten można poprowadzić na wiele ciekawych sposobów, łącznie z elementami fantastycznymi.

    Ale jak nie masz ochoty na nic konkretnego to zaraz coś ustalimy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle :D Daj się ponieść :D
    Może akcje umieścimy w przeszłości? Na przykład w epoce wiktoriańskiej w Anglii? Rozwój nowych technologii, jakieś maszyny parowe i to, że kobiety nie mają takich praw jak mężczyźni może być główną siłą napędową całej akcji. Może nawet zamiast naukowca, a właściwie pani naukowiec, będzie to jakaś czarownica albo zdolna alchemik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz mi conieco zdradzić, bym ci nie zepsuł planów :D
    Może zrobimy tak: pani czarownica jako lady z wyższych sfer, jest bardzo zniesmaczona tym, że kobiety są ciągle traktowane przedmiotowo i nie mogą nawet założyć własnej gildii magów. Może ktoś ją skrzywdził wcześniej? Sama wymyślisz :) Odnalazła starą recepturę, czy magiczny zwój, który pozwoli na np.: powołanie do życia mechanicznej armii czy coś bardziej potwornego. Jednak do przeprowadzenia swoich eksperymentów potrzebuje pewnych rzadkich składników, i właśnie do tego wynajmuje złodzieja, który bardzo chce zacząć nowe życie do czego potrzeba pieniędzy. Może coś takiego? Każda postać będzie miała umotywowane działania

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi nieźle :)
    Możemy wpleść tez jakieś lekko humorystyczne elementy, na przykład udział w balu maskowym, na którym nie do końca wiadomo jak się zachować :)
    Ok, pozostaje zrobienie kart postaci.
    Może zaczniesz i nakreślisz nieco pozycje swojej damy :)
    Chyba, ze wolisz pisać mailowo, dla mnie to bez różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2020/11/kp-oto-my-szczury-w-bocie.html

    Karta gotowa :)

    OdpowiedzUsuń