4 czerwca 2018

[KA] Sukkub

SUKKUB
succubusinred13@gmail.com



Piszę kobietami. Różnymi, przynajmniej staram się. Charaktery tworzę w zależności od wątku, humoru, aktualnie słuchanej piosenki i innych czynników. Mogę prowadzić panie w przedziale wiekowym 16-30 lat. Jeśli chodzi o narodowość to nie chciałabym zamykać się wyłącznie na USA czy Anglię. Lubię komplikować życie swoim postaciom, ale staram się ze wszystkim zachować umiar. Najlepiej czuję się w obyczajówkach, ale chętnie dodaję smaczki z innych gatunków, ale raczej jako dodatek. Mam kilka pomysłów, ale chętnie spełniać marzenia innych. Nie jestem zwolenniczką przesadnego ustalania szczegółów. Chcę mieć możliwość zaskakiwania autora swoimi decyzjami i być zaskakiwana. Dla mnie to zabawa, która polega na tym, aby nie wszystko szło po mojej myśli i żebym mogła przy tym wysilić wyobraźnię - w końcu po to potrzebuję drugiego autora. Mogę pisać na blogu lub na mailu. Długość odpisów zależy od weny i drugiej osoby. Zazwyczaj się dostosowuję. Po prostu zapraszam do pisania :)

POMYSŁY 
aktualizacja: 6.06

14 komentarzy:

  1. Dzień dobry! Muszę przyznać, że kusi mnie Twój trzeci pomysł i bardzo chętnie bym się wcieliła w pana z niego. :)
    Życzę Ci wspaniałej zabawy na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Podoba mi się pomysł 2 :) Kusi mnie bardzo też 3 pomysł, ale... Niestety, nie potrafię prowadzić takich aroganckich panów, takie moje skrzywienie :D Baw się dobrze, a w razie co ja mam też kilka pomysłów. Z resztą Twój pomysł nawet pokrywa się z jednym moim pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem, ale mogę mieć drugi taki wątek, może potoczy się nam inaczej :) Jakby coś, to wzięłabym pana C :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie, zastanawiam się tylko, jak stworzyć tego pana, żeby mieć potencjał do jeszcze większych tarapatów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Może miałby jakieś długi, które musiałby spłacać albo sam miałby wpływową narzeczoną, czy w jakiś sposób był zależny od brata? Na przykład pracował u niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D podoba mi się twój pomysł Idolka możemy coś pomyśleć jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Witam ciepło! Wątków oraz weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś podobny pomysł...
    Ogólnie cały wątek miał zamiar przedstawiać ciemne strony sławy... narkotyki, zmuszanie do skandali, prowokacja, wszystko z początku za zgodą naszych bohaterów aż w końcu do zmuszania ich do wszystkiego.
    A siedzi w show biznesie już długo. Zna te wszystkie ciemne strony, ale to już ostatnie jej chwile kiedy jeszcze ją to "bawi". B mój pan dopiero zaczyna z zespołem swoją karierę. A pomaga mu wejść w to... B zaczyna się staczać. Razem ćpają, piją, wywołują skandale a managerowie są w siódmym niebie. Tylko, że coś dzieje się w życiu A [nie wiem choroba lub śmierć bliskiej osoby? jakiś wypadek po pijaku z którego ledwo wyszła żywa? A może zabiła kogoś w wypadku i dzięki sławie została uniewinniona? kwestia wyboru]
    Z kolei B zaczyna staczać się na samo dno, wypychają go pijanego na scenę, robią z niego taką marionetkę show biznesu i A chce mu jakoś otworzyć oczy.
    Taki ja miałam pomysł więc można coś pomieszać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie na blogu :D
    Życzę wielu ciekawych wątków i nieprzerwanych potoków weny i chęci do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie na blogu :)
    Życzę Ci weny, ciekawych wątków, a przede wszystkim wybornej zabawy! Na wspólne pisanie Ci mi niestety nie wpada obecnie do głowy, ale mam nadzieję, że zagrzejesz tutaj miejsca na dłużej. Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :D przejrzałam twoje pomysły i powiedz mi jak widzisz nr.2? Bo ktoś musiałby chyba prowadzić dwie postacie?
    No i pomysł numer 3 też jest super więc zależy od ciebie co wolisz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość wyjdzie w wątku więc możemy tylko ustalić miejsce akcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. No to Anglia np. Londyn. Wszystko ma się zgadzać jak w twoim pomyśle czy rodzice i upodobania mojej postaci to już moja kwestia?

    OdpowiedzUsuń