26 października 2018

[KA] Super Psycho Girl



nick: Super Psycho Girl
mail: superxpsychoxgirl@gmail.com

Postać
 Piszę paniami w wieku mniej więcej 16/30 lat, heteroseksualnymi. Nie prowadziłam postaci młodszych ani starszych, ale nie mówię nie. Nie jestem w stanie powiedzieć jakie konkretnie osoby wychodzą spod mojego pióra, bo nie lubię się ograniczać i zwyczajnie dostosowuje wszystko do wątku. 

Gatunek
 Piszę w czasach obecnych, zazwyczaj w realiach naszego świata. Czuję się bezpieczniej, kiedy nie wychodzę poza te ramy. Dlatego nie skuszę się na wątek historyczny czy skomplikowaną fantastykę. Marzy mi się wątek skupiony na relacji człowieka z przedstawicielem innej rasy, ale nie opierałabym tego na wymyślaniu własnego świata. Ewentualnie mogłabym spróbować zetknąć osobę z przeszłości z kimś z teraźniejszości. Tak naprawdę wszystko zależy od pomysłu.

Wątek
 Nie ukrywam, że głównie piszę wątki oparte na romansie, ale nie lubię ograniczać się wyłącznie do tego. Lubię dodawać postacie drugoplanowe. Komplikacje i dramaty to niestety moja mała obsesja, ale gdy przesadzam, wystarczy upomnieć. 

Na zakończenie
 Jestem w stanie spróbować wiele. Nie jestem szczególnie wymagająca, wyznaję zasadę, że obie strony mają czerpać przyjemność z pisania i tego się trzymam. Nie narzucam nic nikomu, staram się być elastyczna. Długość odpisów dostosowuje do drugiej osoby, ale nie ukrywam, że najlepiej pisze mi się te średnie, bo nie lubię gdy akcja zatrzymuje się w miejscu.
 Pracuję, uczę się i wychowuję dziecko, ale od siebie zapewniam odpis minimum jeden dziennie w godzinach wieczornych. Zazwyczaj gdy się wciągnę, odpisuję częściej. Dlatego nie szukam osoby, która wyśle mi kilka zdań raz na parę dni. To mój jedyny wymóg. Zbyt długie oczekiwanie sprawia, że tracę chęci, a pomysły nie zawsze udaje mi się wykorzystać. 

Byłam tu pod nickiem Sukkub, ale moja wspaniała pamięć zawiodła i straciłam możliwość dostępu do konta.

4 komentarze:

  1. Witam na blogu i życzę miłej zabawy. Wpadnij do mnie może połączymy nasze pomysły i coś stworzymy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie na blogu :)
    Życzę wielu ciekawych wątków i weny.
    W razie chęci, potrzeby czy zwykłej ciekawości, zapraszam do siebie. Może uda nam się coś stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przywitanie. Przejrzałam pomysły i niestety nic nie wpadło mi w oko, ale myślę, że możemy coś pokombinować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawe pomysły. W sumie każdy by mi odpowiadał XD
    Tak, mam problem z podejmowaniem decyzji XD
    powiedz mi lepiej, na co ty masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń