12 października 2017

[KA] miłość

miłość
mail.pierwszego.kontaktu@gmail.com


postacie
Piszę paniami  po prostu. Jeszcze nie miałam okazji pisać płcią przeciwną, bo w całej karierze blogowej z moich rąk wypłynęły dwie panny. Nie wiem, jak dokładnie je opisać, bo wydaje mi się, że chyba tworzą się w trakcie wątków, niżeli w samej karcie. Charakter dopasowuję do odnalezionego zdjęcia, którego klimat próbuję przelać w słowa i w człowieka. Musicie dać mi trochę czasu w odnalezieniu sposobu na konkrety. W skrócie  po prostu jestem tu nowa.

gatunek
Do niedawna pisałam tylko i wyłącznie do szuflady, dzieląc się stworzonym światem wyłącznie z nielicznymi osobami. Opowiadania powstawały różne: w klimatach fantasy, sci-fi, jak i obyczajówek. Świat raczej tworzyłam sama, niżeli miałabym opierać się na już stworzonych, aczkolwiek nie jest to dla mnie żaden problem, a głównie chciałabym się na tym skupić.
Na pewno uwielbiam historie dziejące się we współczesnym świecie, a z racji wybranego nicku można domyślić się, że lubię romanse. Opisywanie takich pięknych uczuć jak zakochanie, lekkie zdenerwowanie i tego typu podobnych należą do moich ulubionych. Proszę jednak nie myśleć, iż od razu nastawiam się na takie relacje w wątkach. Bardzo otwarty ze mnie człowiek, który poza miłością kocha nienawiść, emocje, trudne przypadki oraz problemy. Silne przeżycia są równie cudowne do opisywania i mam nadzieję, że ktoś z Was zechce stworzyć ze mną coś takiego. Byłoby mi niezmiernie miło.
Relacje damsko-męskie. Damsko-damskie nie wiem jak mi idą, nie napisałam takich zbyt wiele, a praktycznie w ogóle. Postacie heteroseksualne — innych nie zdążyłam stworzyć.

uniwersum
Głównie książki oraz gry, niekiedy seriale, a bardzo rzadko filmy. Z tym wszystkim jednak bywa różnie, dlatego wystarczy mnie po prostu zapytać. Światy, które mogę wymienić: Wiedźmin, The Walking Dead, Harry Potter, Skyrim, Mass Effect, Dishonored, Igrzyska Śmierci, Stalowe Szczury, jeżeli ktoś zna Tomasza Kołodziejczaka, to Ostatnia Rzeczypospolita, Uncharted, Horizon Zero Dawn, Until Dawn, Life is Strange i najprawdopodobniej wiele innych, ale ze znajomością wszystkich tych uniwersum bywa różnie, musiałabym większość odświeżyć. Przypomnę się tylko raz jeszcze, że chętnie napisałabym jakąś obyczajówkę, najlepiej wymyśloną.

wątki
Średnia moich odpisów, to strona w Wordzie. Przyznam jednak, iż lubię się rozpisywać i to głównie w przemyśleniach oraz zachowaniu moich postaci. Piszę wiele porównań, mając nadzieję, że nie "leję wody". Zdarzają mi się błędy, chociaż moja praca polega na ich wyłapywaniu, to jednak jestem człowiekiem — niekiedy leniwym.

inne
Jestem raczej nowa na blogosferze, wiele nie zdążyłam napisać. Z moich rąk wyszły dwie postacie: jedna istniała na Skyline (Valentine Varley), a druga wciąż pomieszkuje dormitoria starego Hogwartu (Emmeline Vance). Więcej grzechów nie pamiętam, ile przyszło mi do głowy wypisałam w tej karcie. Możemy więc zacząć tworzyć, o ile Wam odpowiadam :)

5 komentarzy:

  1. Hej! Witam cię bardzo serdecznie na blogaskach, a zwłaszcza na Indywidualnie - mam nadzieję, że znajdziesz tu dużą ilość fajanych autorów i jeszcze lepszych historii :) Nikt cię tu nie zje, a mam nadzieję, że dzięki nam jakoś wdrożysz się w pisanie blogaskowe, będzie dużo zabawy to na pewno!
    Nie powinnam brać na siebie więcej wątków, ale zauważyłam Dishonored, a ja jestem zakochana! Jeśli chcesz prowadzić dość powolny (odpisuje z częstotliwością marną, raz/dwa na dwa-trzy tygodnie uśredniając :)), spokojny ale nie pozbawiony akcji wątek w tym środowisku to zapraszam do siebie. Gristol, Serkonos, możemy nawet spróbować pograć w Tyvii i różnymi postaciami - na razie mam tylko jednego rewidenta w wachlarzu bohaterów :)
    Niemniej powodzenia i baw się dobrze z pisaniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D Witam na blogu i życzę miłej zabawy :D jak co zapraszam do mnie zajrzyj koniecznie do pomysłownika a może coś ci spasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie na blogu! :)
    Jejku, wciąż pamiętam własne początki na grupowcach, a te wówczas wyglądały inaczej od dzisiejszych; blog typu Indywidualnie z pewnością był jedynie marzeniem. O ile nie jestem nowa w blogosferze, mimo kilkuletniej przerwy, o tyle na tym grupowcu z pewnością, więc rozumiem Twoje nerwy. Myślę jednak, że szybko się wczujesz w tutejszy klimat i znajdziesz chętnych na wątki :)
    Na chwilę obecną nie wpada mi nic konkretnego do głowy, choć nie miałabym nic przeciwko spróbowaniu sił w wspólnym pisaniu. Obyczajówka brzmi ciekawie; niekoniecznie romans, osobiście lubię również relacje platoniczne lub te negatywne, o ile mają sens.
    No nic, nie będę nudzić, gratuluję zgrabnie napisanej karty i życzę Ci udanej zabawy oraz nieskończonych pokładów weny! :) W razie chęci zapraszam do siebie; może coś wspólnie wymyślimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Wielu wymarzonych wątków, mnóstwa weny i multum zabawy na blogu :D
    Chciałbym coś zaproponować, ale kurcze nie wiem co :/ Jednak nie mam nic przeciwko napisaniu czegoś wspólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej! Miałam się nie pakować w kolejne wątki, ale widzę Uncharted i Horizon i po prostu nie mogę przejść obojętnie. Oczywiście życzę super zabawy na blogu, a jeśli masz ochotę napisać coś w klimatach tych dwóch gier (albo na przykład Igrzysk Śmierci, to też chętnie wezmę na warsztat), to zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń