16 października 2017

[KA] Pomada


Pomada
truskawkiiwino@gmail.com

Postać:
Kobiety i mężczyźni, płeć akurat nie stanowi dla mnie problemu. Wiekowo najlepiej się czuję w przedziale 20-40 lat, choć jak to mówią, trzeba czasem wyjść ze swojej strefy komfortu, więc jeżeli jakiś wątek mnie zainteresuje raczej się zgodzę na postać starszą lub młodszą.
Nie umiem prowadzić ludzi, którzy są kompletnie źli lub zadufani w sobie. Moje postacie są ciepłe i mają dobre serce, chociaż czasem to ukrywają.
Nie tworzę też postaci homoseksualnych(nie potrafiłabym dobrze grać taką postacią) ani kanonicznych(wolę stworzyć własną postać, zawsze boję się, że zmaszczę kanon).

Gatunek:
Sci-fi zawsze, tak samo postapo. Marzy mi się też jakiś ciekawy kryminał, śledztwo. Obyczajówki dawno nie pisałam, ale może się skuszę jeżeli masz niewykorzystany pomysł. Fantasy ostatnio w ogóle mi nie pochodzi, choć kiedyś sporo pisałam.

Uniwersum:
Gwiezdne Wojny! Najlepiej czasy Revana, SWTOR lub okolice filmów. Harry Potter też zostanie miło przygarnięty, choć wolałabym jakiś wątek poza Hogwartem. Może jakiś Marvel? Chociaż zauważyłam ze w tym uniwersum sporo ludzi woli postacie kanoniczne, a ja jednak własne (leżą mi gdzieś w kącie 2 niewykorzystane OC).
Gier dość sporo, ale wiadomo, znam wiele, ale pewnie jeszcze więcej nie znam, więc najlepiej pytać o dane tytuły.

Wątek:
Niech się coś dzieje! Te pościgi, te wybuchy! Nie boję się akcji, czy nawet okaleczania swojej postaci.
Nie lubię wątków, które są nastawione tylko na seks. Nie mam nic przeciwko jeżeli się gdzieś po drodze przewinie jakiś romans, ale wolę by to działo się naturalnie.
Raczej się nie rozpisuję, ale też nie odpisuję pięcioma zdaniami. Jeżeli ty wolisz inaczej, proszę, nie krępuj się.

Inne:
-zdarza mi się, że odpisuję od razu;
-zdarza mi się, że odpisuję po miesiącu;
-jeżeli wolisz, pisz na maila;
-nie umiem robić ładnych kart.


8 komentarzy:

  1. Witam serdecznie na blogu! :)
    Życzę Ci wielu ciekawych wątków i nieskończonych pokładów weny :] Gdybyś miała ochotę, zapraszam do siebie, może uda nam się coś wspólnie wymyślić, acz Gwiezdnym wojnom muszę od razu odmówić, niestety. Mogłybyśmy spróbować jakiegoś kryminału lub coś z HP, choć na chwilę obecną nie przychodzi mi nic do głowy. Jeśli miałabyś ochotę na wspólne pisanie, ale również nie masz za bardzo pomysłu, planuję publikację swoich propozycji dziś wieczorem, ewentualnie jutro - może to by w nam czymś pomogło.
    Póki co, baw się dobrze! Bardzo fajny ten gif na końcu; akurat na początek dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Dawno się nie witałam, więc przylazłam do Ciebie, tak więc cześć, witaj u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny :) Bez niej czasem ani rusz.
    No i chodź ze mną coś napisać, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeżuborze, kocham Cię już za ten gif z Markiem. <3
    To ja tradycyjnie pożyczę super zabawy na blogu i w razie czego zaproszę serdecznie do siebie, może coś razem sklecimy z Marvela albo jakiejś przyjemnej gry. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mark! <3 <3 <3 <3
    Hej hej hej! Witam cię przeserdecznie na blogu i życzę masy dobrej zabawy, no i świetnej ilości wątków. Autorów ci tu co nie miara więc znajdziesz coś dla siebie w sam raz :) Jeśli nie przeraża cię baaaaardzo wolne wątkowanie, to zapraszam do siebie - myślę, że coś ugramy.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :D Zapraszam do mnie a może coś stworzymy razem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma za co dziękować :)
    Chciałam tylko poinformować, że skończyłam propozycje; z opóźnieniem, ale jednak ;) Jeśli brakuje Ci wątków, zapraszam, może przypadnie Ci któraś z nich do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć i czołem!
    Wpadłam pożyczyć ci weny i dobrej zabawy. No i ten, właściwie tyle, bo ostatnio brak mi chęci do życia i pisania. Znaczy jakaś chęć by się znalazła, ale nie trawisz fantasy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Ukocham za wątek z darkiplierem i antisepticeyem i jeśli Ty również to zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń