1 lutego 2018

[KA] To rise above everything I've loved to hate controlling

biankaa1313@gmail.com

Postać
Prowadzę kobiety, wiele razy podejmowałam sie pisania jako mężczyzna, ale szybsz rezygnowałam.  Niestety ciężko mi wczuć się w odmienną płeć. Wiek postaci jakie tworzę to od 18 do 30 lat. Jeśli chodzi o charakter, to ciężko mi to określić. Staram się nadawać im różne cechy i nie robić czysto złych lub dobrych osób. Po prostu staram się dopasować wszystko do wątku. Interesują mnie jedynie relacje heteroseksualne.

Gatunek.
Żadna nowość - uwielbiam romanse, wszelkiego rodzaju dramaty, komplikacje, trudne relacje, różnica wieku. To wychodzi mi najlepiej i najsprawniej. Obecnie wolalałabym skupić się na luźnych wątkach, nie wymagających długiego rozmyślania nad każdym odpisem. Obyczajówki z ewentualnym połączeniem elementów fantastycznych (mam na myśli magiczne zdolności i rasy). Raczej nic więcej nie wchodzi w grę.

Uniwersum
Nie interesuje mnie wątek oparty na czymkolwiek konkretnym.

Wątki.
 Moje odpisy są raczej średniej długości. Opisy staram sie zawrzeć w niezadługiejn ale ciekawej formie, dzięki czemu miejsce akcji nie jest tylko suchym faktem. Staram się jednak aby akcja posuwała się do przodu w odpowiednim tempie. Lubię jak wprowadzane są postacie poboczne. Niestety nie jestem dobra w dialogach, ale staram się.

Dodatkowo.
Szukam osób,  które minimum raz dziennie (oczywiście rozumiem, że różnie może się zdarzyć) wyśle odpiso Wątki przesadnie ciągnące się w czasie nie są dla mnie. Kiedy nie mam chwili na odpis, staram się o tym informować. Zdecydowanie wolę pisać na mailu, ale jeśli ktoś woli tutaj, to nie będę prostestować.

7 komentarzy:

  1. Cześć! Witam serdecznie na blogu, mam nadzieję, że będziesz sie dobrze bawić w naszym gronie i prędko znajdziesz współautorów gotowych na wątki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i zapraszam do mnie :D może coś z pomysłów ci się spodoba albo wymyślimy coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy serdecznie na blogu :D
    Życzę wielu ciekawych wątków i weny, przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Witam serdecznie na blogu :)
    Możemy nad czymś wspólnie pomyśleć, jeśli nadal masz ochotę. Muszę jednak z góry zaznaczyć, że jestem jednym z rzadziej odpisujących autorów, a z tego co zrozumiałam, szukasz raczej osób częściej dostępnych. Nie chciałabym marnować niepotrzebnie Twojego czasu, dlatego już teraz wolę się upewnić. Jeśli jednak coś źle zrozumiałam lub gotować jesteś na złamanie owej reguły, pozostaje nam tylko zastanowić się nad pomysłem :P Ze swojej strony pozwolę sobie odesłać Cię do moich propozycji; być może któraś z nich Cię zaciekawi lub do czegoś zainspiruje. W końcu co dwie głowy, to nie jedna :) Jeśli żadna Ci nie odpowiada; jest jakiś pomysł, który bardzo chciałabyś zrealizować, a nigdy nie miałaś okazji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chęć na wątek znajdzie się zawsze, z miejscem i czasem trochę gorzej, ale czemu nie :) Masz jakieś wątkowe marzenie, które mogłabym spełnić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie :)
    Masz jakieś marzenie, które mógłbym spełnić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż coś tam mam :D
    I. A to stary wampir i dla zabawy z nudy i dla towarzystwa przemienia B w swojego towarzysza, któremu nie koniecznie się to podoba.
    II. A i B byli kiedyś kochankami lecz po długowieczności rozeszli się i np. po trzystu latach spotykają się ponownie już w nowoczesnym świecie. A super odnajduje się w obecnych czasach z kolei B ma nieco problemy z tym i myśli o samobójstwie. Więc A postanawia pomóc dawnej miłości.
    III. Sadystyczne rodzeństwo/ przyjaciele/ para wampirów, które pomimo panującego na świecie prawa zabraniającego bezmyślnie zbijać ludzi sieje spustoszenie na ulicach Nowego yorku.

    Coś cię zaciekawiło :D?

    OdpowiedzUsuń