2 sierpnia 2018

[KA] ela



ela

Jeśli chodzi o postaci preferuję kobiety choć  przy naprawdę ciekawym wątku, mogę pokusić się o jednego czy dwóch mężczyzn. Przedział wiekowy 25+, ale przyznaję, że wolę celować w starsze i dojrzalsze osoby. Tego samego oczekuję od współautora. Przyznam również, że znudziły mi się patologie, rozbite rodzinny i inne mało prawdopodobne sytuacje. Niedołęgi życiowe czy zakompleksione ciche myszki to raczej nie mój klimat. Kocham emocje, realizm, ale nie pogardzę też dobrą fantastyką. Romanse, dramaty, a najlepiej wszystko razem.

3 komentarze:

  1. Upały chyba dobiją powoli wszystkich, dlatego tak cichutko. W takim razie będę pierwsza i życzę udanej zabawy oraz mnóstwa wątków. Nie wiem czy uda nam się jakoś wątkowo dogadać, ponieważ obie preferujemy pisać paniami, ale zajrzyj do mojej zakładki z pomysłami, może uda nam się coś wykombinować. :P
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę drugi xD Wreszcie zajrzałem na bloga w przerwach pomiędzy smażeniem się na słońcu.
    Życzę weny i wielu wątków, a także dobrej zabawy na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Niestety ja też paniami piszę, jednak dorzucę swoje trzy grosze. Jeżeli miałabyś ochotę na jakieś fantasy to mam kilka pomysłów u siebie w zakładce (dzisiaj nawet wrzuciłam nowy), więc może jednak Cię coś zainteresuje ^^
    A tak ogólnie to baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń