30 sierpnia 2018

[KA] SPECTRE

Spectre
Mail: madame.de.le.blanc@gmail.com

> fajna muzyczka <
>pomysłownik<


postacie
Praktycznie nie mam żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o tworzenie postaci i dla ciekawego wątku jestem w stanie zrezygnować ze swoich upodobań. Zazwyczaj tworzę mężczyzn, z jakiegoś powodu lepiej odnajduję się w tych postaciach, kobiety raczej rzadko, bo z doświadczenia wiem, że bardzo szybko je porzucam. Mogę grać nastolatkiem jak i dorosłym, nie ma to dla mnie znaczenia. Lubię postacie charakterystyczne, z większym lub mniejszym świrem, mruków nieprzystosowanych do społeczeństwa lub niepoprawnych optymistów. Mam tendencje do utrudniania im życia czy to przez trudne relacje z rodziną, czy to przez przykre incydenty z przeszłości. Jeśli zaś chodzi o kanoniczne postacie - wszystko zależy od moich sympatii. Dość normalnym wydaje się fakt, że nie we wszystkie będę umiała wystarczająco się wczuć.

wątki
Lubię męsko-męskie i damsko-męskie, najwięcej czasu spędzałam przy pisaniu ich i czuję się w nich komfortowo, choć nie ukrywam - damsko-damskie wciąż mnie kuszą, ale zwyczajnie nie mam gdzie się realizować. Wszelkie tematy tabu, patologie, wątki skupione na erotyce - bardzo chętnie, nic nie jest mi obce i nie odstręczają mnie. Zależnie od nastroju odpisuję długo lub krótko. W lepszym okresie potrafię nastukać nawet około 700 słów. 

gatunki i uniwersa
Najwięcej czasu spędziłam w uniwersum Harry'ego Pottera. Z prostego względu - znam je najlepiej, więc nie gubię się w zawiłościach fabuły i nie tracę przez to entuzjazmu. Jestem w stanie poprowadzić jakiś wątek marvelowski, głównie skupiony wokół MCU. Siedzę w anime, najbardziej lubię Shingeki no Kyojin, Berserk i uniwersum Fate, ale znam dużo tytułów, więc jeśli masz jakiś pomysł - pisz śmiało.
Zazwyczaj piszę wątki obyczajowe i romantyczne. Bardzo chętnie przygarnę jednak coś opartego na luźnym koncepcie sci-fi albo fantasy. Mogę również pokusić się o wątek typowo historyczny jako osoba nieco zaznajomiona z tematem historii powszechnej.

co u mnie aktualnie
Piszę na Hogwarckich Kronikach jako Valery Nott oraz na X-Men School jako Jennifer Kwon.

Nie gryzę, mam raczej opinię osoby dość miłej, idącej na kompromisy gdy trzeba. Na ustalenia odpisuję zawsze, zajmuje mi to góra dzień lub dwa. Z wątkami bywa różnie. Rzadko odpisuję tego samego dnia, związane jest to z moją chorobą, ale spokojnie - tak szybko nie ucieknę.
Zachęcam do wysyłania propozycji, moja potrzeba tworzenia ostatnimi czasy jest jeszcze bardziej uciążliwa niż zwykle.

Wątek z: Bez, Ace
23/05 Wracam do regularności. Do rozpoczęcia studiów będę pisać, ile mogę.

39 komentarzy:

  1. Cześć! Na początku życzę udanej zabawy, zostań z nami jak najdłużej i znajdź coś dla siebie :-> Nie będę dłużej przedłużać i zaproszę do siebie, może coś napiszemy, może coś Ci wpadnie w oko z moich pomysłów, a może wymyślimy coś swojego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No cześć! Nie mam pewności, czy byłabyś zainteresowana jakąś indywidualną rozgrywką ze mną, zważywszy na to, że coś już tworzymy wspólnie, aczkolwiek życzę wszystkiego dobrego i w razie chęci zaproszę do siebie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarysów, takich luźniejszych, mam nawet kilka i na męsko-męskie i dwa, góra trzy na damsko-damskie. Podeślę je pewnie o jakiejś skandalicznej porze bądź jutro, zważywszy na to, że wrócę dość późno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Przede wszystkim witam na blogu i życzę weny :D

    Chcesz jakiś tabu/kontrowersje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tak niekoniecznie. Myślałam, że może masz jakiś pomysł, ale jeśli nie, to na pewno na coś wpadniemy.
    W takim razie wolałabyś wątek damsko-męski czy męsko-męski?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, Spectre. Na Hogwarckich Kronikach nie miałam okazji Cię powitać a na Whitechapel Murders mnie nie ma, więc postanowiłam zjawić się tutaj. Mam nadzieję, że będziesz mieć masę zachwycających wątków. A jakbyś chciała pograć ze mną, to jest parę scenariuszy, które chętnie zrealizuję. Znajdziesz je w zakładce z pomysłami. Może któryś Cię zainteresuje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i życzę udanej zabawy :D Zapraszam do mnie może spodoba ci się coś z pomysłów, a może same coś wymyślimy :D na obyczajówki chętnie się piszę, a HP... dawno nie pisałam i ostatnio mam nawet chęci na coś w tym uniwersum :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, to się bardzo dobrze składa, bo pomysł z romansem to świeżak - właśnie dzisiaj go dopisywałam do listy i wciąż mam ogromną chęć popisać w tym klimacie, także jestem jak najbardziej za! Jeżeli masz jakieś pytania, to pytaj. A ja może nawet jutro zdążę skleić KP. Nie ukrywam, że pewnie będzie krótka, składająca się z paru zdań, zdjęcia i podstawowych informacji. Jeżeli wolisz inaczej, to też komunikuj - dostosuję się :)

    Na miejsce akcji proponuję Włochy, bo jakoś tak kojarzą mi się z bibliotekami, kawą itp. ale nie mam też problemu ze zmianami na tym polu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozpoczęcie od mniejszego miasta brzmi logicznie. Jeśli masz jakąś propozycję to mogę na nią przystać. Ewentualnie wieczorem rzucę swoją, jestem poza domem i nie mam jak posprawdzać pomniejszych miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobny wątek, więc wolałabym coś innego.
    I tak sobie pomyślałam o czymś takim: do poprawczaka trafia chłopak. Osobowość, popełniony czyn - do woli. Poznaje tam jednego z wychowawców, który mimo paru lat pracy w takim ośrodku, nadal wierzy, że może pomóc przynajmniej części osadzonych. Skupia swoją uwagę na nowym chłopaku (ze względu na to, że jest bardzo cichy lub wręcz odwrotnie - może być agresywny, wybuchowy). Oczywiście zbliżają się do siebie. Wychowawca opiera się, jednak w końcu poddaje się pokusie i rodzi się między nimi romans.
    Zamiast poprawczaka można dać szkołę prywatną, jak pisałaś - chłopak na stypendium, może nie być za bardzo akceptowany na początku, dlatego wzbudza zainteresowanie wychowawcy/nauczyciela, który będzie chciał mu pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wolę damsko-męski. Dawno nie pisałam w tym uniwersum więc muszę na początku się rozkręcić xD W jakich czasach chciałabyś pisać? Za czasów Lily i Jamesa szczerze powiem nie odnajduję się. Wolę czasy Harrego, albo jakaś zmyślona przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  12. W porządku, będzie poprawczak i mogę przyjąć wychowawcę.
    Co do miejsca akcji, to myślę o USA. Ale mogę się dostosować, chociaż kultura zachodnia jest mi bliższa.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie zapytam jeszcze - kto zaczyna?

    OdpowiedzUsuń
  14. Okej, w porządku. W takim razie też nie będę na szybko robić karty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie na blogu :)
    Życzę dużo ciekawych wątków i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł dobry, ale pytanie czy się odnajdę :p trzeby by filmy pooglądać hahha
    chyba, że coś w podobnym stylu.
    No i pytanie czy robimy ich jako uczniów czy już dorosłych?

    OdpowiedzUsuń
  17. Już chyba mamy wszystko ustalone, więc KP z mojej strony pojawi się albo jutro, albo do końca tego tygodnia :) Nie wiem kiedy znajdę czas, dlatego podaje termin z zapasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze tylko jedno pytanie: po jakim czasie się spotykają? :D Bo nie wiem, jaki wiek mu dać.

      Usuń
  18. Hmmm w takim razie może pracownicy Hogwartu? Albo jakieś magiczne miasteczko? Kiedyś miałam taki pomysł ale nie wypalił... Postać A przez magię przyczyniła się do śmierci swojej siostry/brata więc miała wyrzuty sumienia, pracowała w jakimś tak sklepiku. Postać B mogłaby być nowo przybyłym czarodziejem, który wzbudzi jej zainteresowanie no i może być początkującym śmierciożercą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok, może być po 6-ciu latach! :) Szczerze mówiąc podeszłam do tematu wygodnie: nie umiałabym znaleźć podobnych zdjęć 16-letniego i 22-letniego chłopaka, dlatego wygodniej mi pisać z karty od razu po tych sześciu latach.

    Chyba, że chcemy pisać od początku, ale bez zdjęcia z mojej strony (zamieściłabym tylko to w wersji 22-latka), to wtedy nie widzę problemu z cofaniem się w czasie. Daj mi tylko znać jak wolisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, hej, przybywam lekko spóźniona, ale w końcu jestem, aby oficjalnie u nas powitać, tak więc cześć, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny :)
    Zechciałabyś może coś ze mną napisać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pan wychowawca już gotowy:
    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/09/kp-got-me-feeling-drunk-and-high.html :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo pasuje :) od jakiego momentu byśmy zaczeli?

    OdpowiedzUsuń
  23. A tutaj młodziak z wątku :D.

    Troszkę jestem teraz jak taka zapracowana pszczółka, ale jak znajdę czas, to nam zacznę. Pewnie w ciągu najbliższych kilku tygodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie na blogu; z lekkim opóźnieniem, ale jednak ;)
    Życzę mi nieskończonej weny, udanych wątków i świetnej zabawy, a gdybyś chciała kiedyś czegoś wspólnie spróbować - czy to w uniwersum HP, czy bardziej obyczajowo i/lub dramatycznie - zapraszam do siebie.
    Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepraszaj. Daj spokój. Po prostu chciałam się upewnić, że nadal jesteś. Spokojnie, ja poczekam, aż będziesz mogła swobodnie zacząć i tak dalej. Serio, nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześćka,
    przyszłam napisać, że ten wątek, w którym jedna postać miała uważać siebie za hetero i wchodzić w taką homofobię wobec samego siebie, może być znów aktualny, ponieważ taki mi się wykrusza.
    Opisałaś pomysł, a ja napisałam, że mam coś podobnego. No to właśnie już niedługo, więc jeżeli chcesz, możemy jakoś podrasować nasz wątek. Chociaż mnie bardziej podoba się, żeby to właśnie wychowanek podrywał wychowawcę, aczkolwiek można to też inaczej rozegrać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie albo tak, tylko bez wchodzenia w homofobię wobec samego siebie, bo chyba bym nie umiała aż tak. Ale myślałam też, że może wychowanek będzie myślał o sobie jako hetero i sądził, że wszystkie dobre uczucia, jakimi darzy wychowawcę są spowodowane tym, że on jako jeden z nielicznych (czy jakoś tak) stara się z nim normalnie rozmawiać, interesuje się nim i mu zależy. Oczywiście tak też może być, ale oczywiście będzie to miało drugie znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Po długiej przerwie (spowodowanej brakiem czasu, weny i chęci) powracam do żywych! Nawet puściłam nam początek wątku :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Myślę, że wątkowo mogłybyśmy się dogadać. Marzy mi się dobry erotyk. Jakbyś miała choć cień jakiegoś pomysłu, który razem możemy rozwinąć to ja chętna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będzie mi nic przeszkadzać bo sama dopiero wchodzę ten klimat.
    Jeśli chodzi o erotyki wolałabym jednak coś hetero tyle, że czasy stalinizmu to niestety nie mój klimat, wolałabym coś współczesnego. Jeśli nic ode mnie Ci nie pasuje(przyznam, że bardzo zależy mi na 1, ale musiałabyś się w niej czuć) to możemy coś razem wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja tylko napiszę, że w razie czego odebrałam odpis (w zasadzie odczytuję je w ciągu paru godzin od napisania, bo ślę sobie powiadomienia na komórkę), więc będę pewnie niebawem odpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Długo zbierałam się z decyzją, ale czas przyznać samej przed sobą, że w swoim dość zajętym życiu nie mam chwilowo jak znaleźć miejsca na blogi, więc z przykrością, ale się z nich wycofuję. W związku z tym również nie pociągnę naszego wątku. Ale dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć! Czy miałabyś może ochotę na wątek? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć, wybacz, że dopiero teraz odpisuję, ale odkąd ludzie rzadko odpisują, to i ja rzadko tu zaglądam. Odpisz, jak znajdziesz chwilę, ja poczekam :) I powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czaję się tu jakiś czas. Może wspólny wątek-wąteczek-wątunio?

    OdpowiedzUsuń