1 kwietnia 2020

[KA] Dunno

Discord - Dunno#7471
Maila mogę podać na pw.


Ogólnie rzecz biorąc
Podchodzę do RP bardzo luźno, dlatego szukam kogoś, kto będzie traktował temat czysto hobbystycznie. Nienawidzę pracować pod presją czasu, dlatego jeśli masz zamiar stać nade mną z batem, nie marnuj swojego czasu.
 Pozostawiona samopas odpowiadam codziennie.


Postaci
Nigdy nie ograniczam się do jednego konkretnego rodzaju bohaterów. Płeć, wiek, orientacja czy usposobienie postaci są mi obojętne. Uwielbiam podejmować się nowych wyzwań, a wcielanie się w zupełnie obcą mi rolę zdecydowanie jest jednym z nich.


Tematyka
Najbliższymi memu sercu gatunkami zdecydowanie są dramat oraz romans. Uwielbiam pisać ckliwe obyczajówki, skupiając się na indywidualnych odczuciach oraz przeżyciach swoich bohaterów. Największą satysfakcję sprawia mi powolny rozwój postaci oraz budowanie relacji z innymi bohaterami. Nie pogardzę również dobra fantastyką przepełnioną nadnaturalnymi mocami, wielkimi przepowiedniami i złowieszczymi, niekiedy przerysowanymi do granic możliwości antagonistami. Dobrze odnajduję się też w post-apo, chociaż tutaj zazwyczaj na wierzch wychodzą wszystkie moje nieudolności.
Nigdy nie mam konkretnego planu na rozegranie RP. Zazwyczaj skłaniam się ku wizji partnera, chociaż (oczywiście) zawsze dorzucę coś od siebie. Lubuję się w improwizacji, wiec możesz spodziewać się tego, że w samym środku opowiadania walnę coś zupełnie od czapy, całkowicie zmieniając kierunek, w którym szła akcja.


Kwestia techniczna 
Styl oraz długość odpisów zazwyczaj staram się dopasować do swojego partnera. Bez większego problemu jestem w stanie pisać opowiadanie zarówno w pierwszej jak i w trzeciej osobie. Objętość tekstu najłatwiej określić jako średnią, chociaż w większości zależy to od czasu, którym dysponuje. Zazwyczaj jest to mniej-więcej 800 słów. 


Don't look at me like that. Just text me already <3

8 komentarzy:

  1. Przyszłam się tylko oficjalnie przywitać, tak więc witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bosz, jakie śliczne kotki <3
    Nie zaproponuję obyczajówki, ale mam inne asy w rękawie, więc może się jakoś dogadamy, tak więc zapraszam do siebie w razie chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :> Jeśli masz ochotę na jakiś wątek to zapraszam do siebie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ;) Jakbyś miała ochotę na jakiś romans ze mną, to zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    W razie chęci na wątek, zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) Jakbyś chciała w wątku oderwać się od rzeczywistości,to możesz wpadać do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Za jakiś luźniejszy, względnie ckliwy wątek z romansem w tle dam się aktualnie pokroić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Chodź stworzymy jakąś teendramę :D

    OdpowiedzUsuń