19 sierpnia 2018

[KA] Грустная Сука

✉ wzbudzam.kontrowersje@o2.pl

postacie
Jeśli pomysł na wątek mnie zaintryguje, mogę stworzyć każdego. Najczęściej spod mojej ręki wychodzą mężczyźni mierzący się z najróżniejszymi problemami moralnymi oraz tymi dnia codziennego. Lubię wplatać w historie moich bohaterów dramaty, rzucać im kłody pod nogi i patrzeć jak radzą sobie z kłopotami. Ich wiek zależy od wielu aspektów, ale zazwyczaj waha się od nastolatków, do panów w średnim wieku. Większość jest homoseksualistami — jedni są z tym pogodzeni, inni się wypierają, a część z nich próbuje z tym (często z marnym skutkiem) walczyć. Bez wątpliwości jednak wątki męsko-męskie opierające się na relacji dwójki homoseksualistów wciągają mnie najbardziej i są mi najbliższe.

wątek
Mam dużo czasu. Naprawdę, bardzo dużo wolnego czasu i chcę go spożytkować właśnie na pisanie, kreowanie postaci, budowanie historii etc. Tego samego (stety albo i niestety) wymagam od drugiego autora. Jeden odpis na dzień to zdecydowanie nie tempo dla mnie, szczególnie, jeśli wątek mnie porwie i z niecierpliwością będę wyczekiwać odpowiedzi, bo wiem, że szybko bym się zniechęciła, a bardzo nie lubię porzucać ani być porzucaną. Jeżeli coś wam nie odpowiada już na etapie ustaleń — wspomnijcie o tym. Też jestem człowiekiem, można ze mną negocjować i naprawdę nie będę kręcić nosem. Uprzedzam, że nie chcę prowadzić wątków na blogu. Preferuję pisanie na mailu lub gg.

tematyka
Jak można wywnioskować po nazwie maila oraz etykietach, lubię kontrowersje i nie boję się ich. Jeśli macie ochotę na toksyczny związek, dużą różnicę wieku między bohaterami, przemoc czy fetysze, to walcie jak w dym. Przyjmę z otwartymi ramionami. Chętnie podejmę się wątku, w którym ważnym aspektem byłoby na przykład niewolnictwo lub prostytucja.  Bardzo chciałabym spróbować czegoś z podobnym tłem jak w Sali Samobójców (tj. bohaterowie poznają się w wirtualnym świecie gry, a dopiero później spotykają się realnie). Chodzi mi również po głowie wątek epistolarny między więźniem a osobą żyjącą na wolności (do tego zainspirowała mnie akurat zapowiedź książki pt. "Chmury z keczupu").

___________________________________________________________________________________

PS. Nie ogarniam jak używać Discorda, więc jeśli ktoś chciałby się przez niego kontaktować, to będę wdzięczna za jakieś instrukcje. Namiary na Discorda i gg podam zainteresowanym przez maila.