Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

12 maja 2017

[KA] Moon


thegamer3315@gmail.com
(tylko mail!)


Piszę kobietami, mężczyznami i helikopterami Apache. Co do wieku, to ograniczam się do przedziału 20-40 - myślę, że nie dałabym rady wiarygodnie oddać starszej czy młodszej postaci.
Orientacja postaci w wątku nie gra roli.
W grę wchodzi głównie fantastyka, bo z tym mam największe doświadczenie i dość szeroki repertuar. Możemy wybrać coś od heroic fantasy po science fiction - książki fantasy wcinam jak landrynki, więc sypię pomysłami i nie trzeba przychodzić z własnym. Jeśli chodzi o obyczajówki, to miałam już sporo podejść, ale jakoś nie udało mi się jeszcze stworzyć niczego, co trwałoby trochę dłużej. Wątek jakoś wytracał pęd i autentycznie nie wiedziałam, co napisać w kolejnym odpisie.
Gram w gry, zarówno komputerowe, jak i klasyczne RPG.
Oglądam anime.
Moje postaci są zazwyczaj dobre z natury, więc nie wcielę się w żadnego psychopatę, łamacza niewieścich serc albo złą czarownicę. Właściwie to nic więcej ich specjalnie nie charakteryzuje, bo prowadziłam już generała klanu Lwa, bibliotekarkę na Coruscant i małego golema, którego stworzył sobie szalony naukowiec po tym, jak stracił dziecko.
Nie lubię niespodzianek. Wolę, jak mi współautorka na początku napisze, czego oczekuje od wątku. Jak chce, żeby się krew lała strumieniami, to się będzie lała. A jak chce romansu, to będzie romans i przynajmniej będę wiedziała, w co się pakuję. Bo jak mi ktoś znowu napisze, że chce akcji, pościgów i strzelanin, a w trzecim komentarzu jej postać będzie omdlewać w ramionach mojej, to nie ręczę za siebie.
Piszę tylko mailowo, bo wtedy mogę odpisywać z pracy, a to oznacza odpisy codziennie, a nie raz w tygodniu.
Daję opis wyglądu zamiast wizerunku postaci. Tak jest łatwiej i szybciej.
Długie ustalanie szczegółów mi nie straszne. Czasem lepiej jest przegadać wszystko pięć razy, niż żeby się w środku wątku okazało, że obie strony oczekiwały czegoś innego i przez to każdy ciągnie w swoją stronę.
Aktualizacja: 12.05.2017

6 komentarzy:

  1. Witam, witam. Osobiście nie przepadam za pisaniem na mailu, więc nic nie zaproponuję, ale życzę miłej zabawy na blogu i wielu ciekawych i pasjonujących wątków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    A jak Ci powiem, że oczekuję rozbudowanej fabuły w klimatach fantasy, tworzenie świata prawie od podstaw, w którym dochodzi do starcia dwóch różnych postaci w stylu "myśliwy i ofiara", to mogę liczyć, że Cię zainteresuję? Dodam, że jestem gotowa stworzyć projekt mapki tegoż świata (tudzież jego fragmentu) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odbębnię tutaj pod kartą tylko administratorską formułkę, choć nie mam pewności, że w ogóle ją tu odczytasz: cześć, hej, witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków, najlepiej tych wymarzonych i dużo, dużo weny.
    A resztą załatwię na mejlu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moon :) Baw się tu dobrze (czy na mailu) i znajdź czego szukasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Helikopter Apache totalnie mnie przekonał do pozostawienia komentarza. Widziałam już parę twoich postaci i naprawdę szkoda, że jesteś głównie zainteresowana pisaniem na mailu, Byłabym ciekawa naszej wspólnej współpracy, a tak pozostaje mi tylko życzyć znalezienia jak najbardziej ekscytujących i porywających wątków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Anime mocno mnie przekonało, przekonały mnie też helikoptery Apache, obwieszczam zatem, że napisałem na maila i że proszę o sprawdzenie skrzynki :3 Żywię nadzieję, że coś z moich propozycji będzie Ci odpowiadało.

    OdpowiedzUsuń