12 sierpnia 2018

[KA] rawr




• rawr •

pani.iluzja@gmail.com | rawrawr#3178


Tak naprawdę, biorę większość. Gorące, jednodniowe romanse przy barze z pośpiesznym ubieraniem się o szóstej rano, "nudne" wątki z kawą czy herbatą w tle, wszelakie dramaty i łzy, najzwyczajniejsze spotkania z dyskusją o pogodzie, historie przyprószone odrobiną magii i fantastycznych zwierząt, choć wolę raczej nowoczesność, ale bez przesady w drugą stronę – sci-fi mi po prostu nie idzie, nawet jeżeli uwielbiam to czytać. Lenistwo, lenistwo i jeszcze raz lenistwo albo po prostu – zwyczajność. Ukochałam jakiś tam realizm, emocje i rozwój moich postaci, ba, już dzieci, i mogę wam przysiąc, że wiele rzeczy przeżywam wraz z nimi.

It may help to understand human affairs to be clear...

Stawiam na spokój, troszkę wolniejszą akcję, ale za to krótsze odpisy po koło 150/200 słów, bez sterowania cudzą postacią i niepotrzebnego nabijania po tysiąc słów na odpowiedź, nawet gdy nie ma się na to ochoty. W końcu mamy się wszyscy dobrze bawić, prawda? Zazwyczaj piszę w narracji trzecioosobowej czasu przeszłego, jednak nie mam problemu z przerzuceniem się na pierwszą osobę czy czas teraźniejszy.

...that most of the great triumphs and tragedies of history are caused...

Piszę relacje damsko-męskie, męsko-męskie i damsko-damskie. Nie wybrzydzam, wręcz przeciwnie, choć nigdy nie bawiłam się w fetysze i chyba przy tym zostanę. Nie przeszkadzają mi również większe różnice wieku między naszymi postaciami, dopóki nie podchodzi to pod pedofilię. Po prostu nie.

...not by people being fundamentally good or fundamentally bad...

Stety lub nie, nigdy nie czułam się dobrze w pisaniu wątków w fandomach wszelakich, wolę zostać przy czytaniu fanfików, bo tam jest moje miejsce. Postawmy więc na nasze oryginalne postacie, poszukajmy czegoś nowego, wymyślmy własną historię.

•...but by people being fundamentally people.•

Karty postaci moich bohaterów:

•A.A.W•
•W.A.P•

W kartach postaci znajdziecie sto słów. Nie więcej, nie mniej, no może nie wliczając w to imienia i nazwiska, wiek za to dostosowuję już do naszych indywidualnych potrzeb. Więcej o moich dzieciach zdradzam w czasie wątków <3

Cytat pochodzi z cudownej książki "Dobry Omen" Terrego Prachetta oraz Neila Gailmana


8 komentarzy:

  1. Hej! Nie jestem pewna czy się wątkowo dogadamy, bo moje historie się zwykle wokół magii kręcą (chociaż od pewnego czasu mam ochotę napisać coś w prawdziwym świecie, ale pewnie bez jakiejś magii się nie obejdzie, to jakbyś miała ochotę coś stworzyć w ten deseń to zapraszam).
    Chciałam głównie się więc ucieszyć z cytatu z jednej moich ulubionych książek <3 A tak poza tym klasycznie też życzę weny i wątków, i smacznego jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Skoro bierzesz wszystko to może się jakoś dogadamy ;) Na początek jednak życzę udanej zabawy, mnóstwa weny, bo w te upały chyba każdemu jej brakuje i znalezienia tutaj ciekawych historii. W razie chęci zapraszam do siebie, no i powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, hej, witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny :) - to tak od adminowskiej strony.
    A od bardziej autorskiej: chodź do mnie, napiszmy coś :) O ile znajdziemy jaką wspólną płaszczyznę, ale myślę, że to jak najbardziej jest w zasięgu naszych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Przyznam szczerze, że śledziłam twoją kartę autora już przed publikacją i nie mogłam się doczekać aż będę mogła przyjść i zaprosić Cię do wspólnej gry! :) Mam kilka pomysłów w karcie autora, a jeśli te nie przypadną do gustu, to możemy wymyślić coś innego.
    Poza tym życzę dużo weny i udanych wątków. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :D
    Przyszłam się przywitać i życzyć wątków i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że nie musisz wcale od razu robić KP? :) Najpierw można ustalić relację, pomysł na fabułę, a dopiero pod to tworzyć postacie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że niektóre pomysły wpadły Ci w oko. Czekam więc aż dodasz karty postaci, bo już się nie mogę doczekać wątku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłaś, że niektóre pomysły wpadły Ci w oko. Napiszesz, które konkretnie?
    Co do postaci, to zarówno jedna jak i druga wywołała u mnie pozytywne odczucia, aczkolwiek na ten moment chyba to z Adamem możemy coś bardziej kombinować...

    OdpowiedzUsuń