Trochę nas ubyło, choć po linkach tego nie widać. Proszę o sygnał, co usunąć z linków :)

26 lutego 2017

[KA] starred shinra





starred shinra 
blindingstarredshinra@gmail.com 
można pytać też o gg


Czego można się po mnie spodziewać? 

  • Assasin's Creed - Altaïr, Ezio, Edward Kenway, Jacob i Evie Frye, a więc: III krucjata, renesansowe Włochy, Konstantynopol ("Just you, fratello mio!" <3), Anglia piratów i związków robotniczych okresu Wiktorii
  •  Japonia - klan Hattori (i znowu Assasin's Creed), Sengoku-jidai, Nobunaga Oda, Uesugi Kenshin
  •  Anime - głównie Bleach, K Project, Death Note, Yuri!! On Ice, DRRR!!, Free!!, mogę spróbować też z innymi, których nie oglądałem do tej pory. Mogę nawet spróbować z yaoi. *tak, mówi poważnie*
  •  Sherlock Holmes - opierany na opowiadaniach, serialu BBC oraz tym starym serialu z Jeremym Brettem. Gwałtownie jednak protestuję i protestował będę przeciwko "Grze Cieni"!
  •  Współczesność - I i II wojna światowa, zimna wojna, rozgrywki szpiegów typu sprawa Francisa G. Powersa, amerykański/angielski/rosyjski wywiad.
  •  Herkules Poirot i jego przygody - uwaga, będzie dużo o wyczuciu symetrii!
  • Uniwersum oparte na powieściach Aleksandra Dumasa - a więc "Hrabia Monte Christo", "Trzej muszkieterowie"; jestem w stanie nawet streścić zasady osobom, które tych powieści nie znają ;) 
  •  S.T.A.L.K.E.R. - Sania Diegtiariow i kilku OC zapraszają bardzo serdecznie do Zony! Dla miłośników serii i settingu może być nawet Striełok.
  • Generalnie oferuję romanse wszelkiej jakości, wątki homoseksualne i heteroseksualne, realizm, research na potrzeby wątku, dramy, nietypowe pomysły oraz śmieszne momenty!

Czego nie należy się po mnie spodziewać?

  •  Gry kobietą - niestety, nigdy nie potrafiłem zagrać panią ;-;
  •  Romans? Seksy dla samej przyjemności seksów? Gra templariuszem?  Niestety, mówię temu zdecydowane nie - wątki romansowe i seksowe wolę wprowadzać stopniowo, a templariusze mi nie podchodzą. Lepiej idzie mi z asasynami i z współpracownikami tychże. Nie oznacza to jednak, że moje postacie ślubują wieczną cnotę i tylko i wyłącznie żgają pod żebrem ukrytym ostrzem ;)
  •  Wiedźmin - słabo znam uniwersum (na zasadzie: czytałem, widziałem...ale o co chodziło dokładniej?!)
  •  Metro 2033 - jako miłośnik klasyki stalkerowskiej nie umiem się do tego przekonać :x 
  • Gry o Tron - szczerze przyznam, że próbowałem zagrać na blogu o tej tematyce, ale nie czuję tego w ogóle, może dlatego, że świat George'a R.R. Martina jest dla mnie trochę zbyt skomplikowany. 
  • Fantasy - Raczej słabo mi z tym idzie, nie umiem w takie wątki bardzo, ale to bardzo mocno. Typowe elfy, orki i inne rzeczy odpadają, preferuję raczej coś w gatunku niedawno przeze mnie przeczytanych Darów Anioła i Mechanicznej Księżniczki (to ostatnie bardzo gorąco polecam!)


Moje postacie:

 BLOG

 kapitan Arthur J. M. Hastings  - wątek z Władcą Nocy (Herkules Poirot, kryminał, średnie odpisy)

Sherlock Holmes  - wątek z Boćkiem (Sherlock Holmes, kryminał, intryga, średnie odpisy) 

Nathaniel de Monte Christo  - wątek z fenyloanaliną (Hrabia Monte Christo, historyczne, przygodówka, długie odpisy, XIX wiek)

Mikoto Suoh - wątek z Bzem (K Project, S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl, crossover, postapo, średnie odpisy)

Kenshin Shirai - wątek z Night Tear (Bleach, AU, przygodówka, anime, krótkie odpisy)


POZA BLOGIEM - GG I MAIL
  
Moonie - K Project AU + Legenda Pięciu Kręgów

Piórko (Atramentowa) - STALKER: Shadow of Chernobyl, będzie też Call of Pripyat
Władca Nocy - historia Japonii, Sengoku-jidai
Frikey Slender - STALKER: SoC z retrospekcjami z okresu Czystego Nieba
Night Sky - Yandere Simulator 
Ariel -  Dary Anioła, mieszanina Mechanicznej Księżniczki z Miastem Niebiańskiego Ognia


UWAGA: Możliwe duże ilości fragmentów piosenek w odpisach. LIMIT WĄTKÓW WYPEŁNIONY.  Miłej zabawy!

38 komentarzy:

  1. Witam! Życzę miłej zabawy i mnóstwa weny! W razie chęci zapraszam do siebie, ale nie obiecuję, że się dogadamy, bo nasze wątkowe preferencje odrobinę się różnią, aczkolwiek liczę, że znajdziemy wspólną płaszczyznę. Warto spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sherlock to kompletnie nie moje klimaty, więc niestety tutaj muszę odpuścić. Mogłabym spróbować STALKER-a, ale faktycznie musiałabym zrobić spory research, bo moja wiedza jest praktycznie zerowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, w takim razie będę odświeżać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Najpierw odbębnię administratorską formułkę: witam u nas, dobrej zabawy życzę, mnóstwa wątków i dużo, dużo weny!
    Rzadko się chyba już zdarza (tak mi się zdaje), aby ktoś był całkowicie nowy na blogach grupowych, ale w sumie pozostaje tylko się cieszyć, że trochę się rozrastamy, bo ile można pisać ciągle z tymi samymi ludźmi, nie? :D Pozostaje mi tylko wyrazić nadzieję, że ten blog Cię nie rozczaruje, bo ogólnie rządzi się trochę innymi prawami niż te "typowe blogi grupowe" :)
    Nagadałam się, nagadałam, a jeśli chodzi o wątek, to widzę takie typowe upodobania, pokusiłabym się chyba nawet o określenie "typowo męskie" (chyba, że jakaś pani uwielbia gry komputerowe - no ja akurat nie mam czasu grać :D) i może dlatego też widzę niewiele rzeczy, o których mam pojęcie większe niż podstawowe. Ale chyba po to piszemy, by próbować nowych rzeczy, a nie ograniczać się do tych najłatwiejszych, które niczego od nas nie wymagają, nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie :) Mam nadzieję, ze będziesz się dobrze bawić :D Z wielką chęcią napisałbym coś w klimatach AC (Altair mym bogiem! *odezwał się generalnie rzecz biorąc ateista*). Albo może coś innego? Z Scherlocka to tylko książki czytałem, bo do serialu jakoś nie potrafię się przemóc. Nawet mogę coś napisać w klimatach Herkulesa Poirota, bo lubię tą postać przez mistrzynię Christie stworzonego!
    Tak więc (uwaga teraz popis bocianowych "ingliszów"): If ju masz ochotę to zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na blogu :)
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej.
    Chętnie zgłaszam się do wątku z Assassinem albo Poitotrm. Uwielbiam ten finezyjny wąs.
    Miłego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, czołem, witam itp.
    Jeśli wciąż poszukujesz kogoś do napisania czegoś w klimatach AC, to ja się piszę. Szczególnie z okresu Blag Flag albo Syndicate.
    A tak poza tym, to życzę dobrej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh...ten niemiecki ;-; Czasami to nawet się zapominam i w polskim rzeczowniki z dużej litery piszę. Przepraszam ale musisz mi wybaczyć to niemieckie "sz" w Sherlocku.
    Ja teraz mam do ciebie takie pytanko...bo ja ogólnie rzecz biorąc to nie za bardzo się czuję w postaciach kanonicznych (naprawdę nie potrafię ich prowadzić, bo zawsze coś spierdzielę) i czy możemy jakoś zrobić coś takiego, że ten mój "Watson", to nie do końca będzie Watson kanoniczny...tak więc...eee trochę się boje że wyjdzie jak zawsze. Ale w razie czegoś to mogę podjąć się prowadzenia Watsona, albo spróbować stworzyć najbardziej mu podobną postać.
    (Plis... nie zabijaj, ale naprawdę nie potrafię wczuć się w kanoniczne postaci)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2010/02/kp-watsonie-watsonie-gdzie-ty-jestes.html
    Taki Watson (a właściwie to brat tego Watsona, wiem, że zajechało brakiem kanonu, ale jakoś taki mi pan wyszedł)
    To co? Jaką zagadkę im tworzymy?

    OdpowiedzUsuń
  10. No i fajnie :D Już cie lubię :D
    Stworze Poirota ale nie chciałbym by był bardzo podobny do tego z powieści Christie. To będzie moja własna wersja i interpretacja Herkulesa. Mam nadzieję, ze nie będzie ci to przeszkadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedni wiek i odpowiednie miejsce. Zaraz naskrobie kartę. Moje karty są bardzo skromne bo lubię rozwijać i prezentować swoją postać w trakcie pisania. Nie odsłaniam kart tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2014/02/kp-herkules-poirot.html
    Proszę. Ogólnie to nie mogę znaleźc właściwej dla niego twarzy XD Będę jeszcze szukał, bo ten pan nie do końca mi odpowiada. Chyba że ty coś znajdziesz, to się nie krępuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zaproszę do siebie, bo widzę, że mamy podobne gusta. Mam ochotę na jakąś obyczajówkę, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam serdecznie. Możemy pomyśleć też nad jakimś szpiegostwem tam wplecionym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, bałem się, że nikt tego pomysłu nie przygarnie, a nie ukrywam, że czekałem na to cały czas. Uwielbiam dinozaury, co już widać po moim nicku (czy to znaczy, że kochasz i mnie? xD). Chcesz może coś wiedzieć więcej o wątku albo dodać coś od siebie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wiem, że są grające panie, u nas na blogu np. Night Sky – polecam do niej napisać. Ja nie mam na to czasu, nawet czas na bloga jest ostatnio ograniczony i z tego też wynika to, że z lekkim opóźnieniem tworzę linki. Każdy prędzej czy później zostanie dodany do listy, więc proszę mi wybaczyć, dziś wpadłam tylko poodpisywać (nawet nie stricte na wątki), a jutro rano w pracy mam chwilę i hurtem wszystko dodam. No i widzę, że i Poirot, i Holmes już zajęci, to może nic na siłę i przylezę na „wstępne myślenie o kryminale”, jak mi się zluźni trochę? Bo mam aktualnie okropnie zaległości w odpisywaniu i ogarnianiu bloga, co właśnie odkryłam o.O

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałem o tym, żeby postacie miały jakąś wspólną przeszłość. Chodziło mi o romans, który zakończył się tak, że teraz woleliby na siebie nie trafić. Podczas rozstania latały talerze i wyzwiska, więc nie było tradycyjnego powinniśmy zostać przyjaciółmi. Narodowość może być dowolna, ja pewnie postawię na Stany Zjednoczone, ale od Ciebie nie wymagam tego samego. Co do geografii, to osobiście proponuję jakąś wyspę na Pacyfiku. Może jakąś niedaleko Australii.

    OdpowiedzUsuń
  17. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2010/02/kp-life-can-kick-your-ass-if-you-dont.html I moja karta gotowa. Możesz zacząć :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szacun za Sama Fishera w wizerunku postaci! :D Uwielbiam gry z nim, jest przemega charakterem choć on chyba nigdy się nie starzeje...
    Cześć witam cię serdecznie na blogu i mam nadzieję, że będziesz się super bawić! Ciekawe tematy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha proszę, ja Sama Fishera poznam w nocy o północy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sherlock, to na razie Benedict, ale jak otrzymam czas, to mogę nadrobić i inne wersje :D Widzę jednak, że już prowadzisz taki watek, a ja lubię proponować różnorodne rzeczy. Jeśli chodzi o Szekspira, to ostatnio utknęłam w Makbecie i nigdzie się nie wybieram! Marzy mi się wtrącenie do jego akcji lub kontynuacja, gdzie głównie pewnie skupiłabym się na synu Banqa. Te przecinki to paskudne bestie, ale my jesteśmy z gatunku potulnych i na potrzeby wątku możemy zapoznać się z uniwersum. Przyznam się, że nie oglądałam nigdy anime (niemożliwość niemożliwa) ale dla Pana mogłabym nawet coś obejrzeć :D A te fragmenty piosenek? Myślałam, że tylko mi się to zdarza!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój pomysł brzmi naprawdę ciekawie. Lubię wątki nieco historyczne bo są dla mnie wyzwaniem. Dlatego podsyłaj nazwę musicalu, streszczaj książkę i działamy. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko pewnie czasem będzie trzeba mnie poprawiać, bd mieć dużo pytań ale wszystko jest do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy odcinek Note'a obejrzany i przyznam, ze fabularnie jest całkiem niezły. Musiałabym się przyzwyczaić, ze zamiast aktorów mamy rysunek, ale jestem gotowa na wątek! Tylko jestem ciekawa, jaki masz pomysł na to uniwersum :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój Stalker, jak już wspominałam, na pewno do jutra się pojawi. c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzisz. Chris jest Amerykaninem i ja założyłem, że to amerykańskie wojsko i jego rząd wysłał go do tej misji, bo w sumie nawet nie ustaliliśmy, kto ich wysłał poza tym, że był to jakiś rząd...
    Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Wyspa miała być poligonem wojskowym dla dwóch narodów: Australii i Stanów w ramach porozumienia jakiegoś tam. Jeśli Ci to nie przeszkadza oczywiście. Nie da się tutaj edytować posta, więc jeśli masz jakieś obiekcje, to zignoruj że są tam wojska amerykańskie i udawaj, że jest napisane że są to wojska australijskie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, z pewnością! Bardzo nie lubię używać cudzych zdjęć bez podania autora, więc jestem bardzo wdzięczna :) Mogę z czystej ciekawości spytać, jak w ogóle trafiłeś pod ich karty? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. To brzmi bardzo przypadkowo, ale jeszcze raz dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Spokojnie, spokojnie. Ja obecnie nie mam weny na żadne wątki. xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję za powitanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej. Trochę minęło nim ostatnio się odzywałam. Piszę tutaj dlatego, żeby:
    a) spytać czy dalej jesteś chętny na wątek?
    b) czy możemy przenieść się jednak z nim na bloga? Na wątek na gg jakoś niespecjalnie mam zapał i może nic z tego nie wyjść...

    OdpowiedzUsuń
  31. Absolutnie nie mam dość! Muszę nawet przyznać, że całkiem przyjemnie mi się z tobą pisze :D
    Nie wiem czy muszę odpowiadać na to pytanie...ale dal czystej formalności to zrobię: "TAK!". Odnośnie pytanie o koniec tej sprawy to zależy. Chyba jednak nie chciałbym bardzo powolnego zakończenia, ale też chyba nie chciałbym jakiegoś bardzo szybkiego xD
    W takim razie będę czekać na twoją wiadomość na gmailu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć :) Zauważyłam, że tagujesz swoje karty wieloma etykietami. Sprzątałam trochę w etykietach na prośbę administracji i jedyne etykiety, które powinny się pojawiać przy KP to [KP] i nick autora, do którego karta należy (bez współautora).
    O, koniec nudnych informacji.
    Miłego pisania~! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Owszem :) A miałbyś może ochotę go przygarnąć?
    ~Nicole

    OdpowiedzUsuń
  34. W porządku! ;) W razie czego wiesz, gdzie szukać chętnych do uniwersum Assassin's Creeda (P.S. Zawsze piszę Templariuszami :D) i Darów Anioła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *chętnej (nie martw się, jeszcze jestem w swojej głowie sama)

      Usuń
  35. Nie mam na mailu żadnej wiadomości, na pewno wysłałeś do mnie?
    -Nicole

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma sprawy, rozumiem. W razie chęci na kontynuację wątku lub rozpoczęcie jakiegoś innego, to śmiało pisz. :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam wrażenie, że trochę nie zrozumiałeś to, co chciałem przekazać. Jestem zielony w kwestii tworzenia dobrej akcji, raczej uniwersum Bonda nie jest dla mnie (pomimo wielkiej miłości popartej wieloletnim wzdychaniem do tych filmów). Moim Bondem numer jeden jest ten grany przez Seana. Craiga też lubię, ale w przeciwieństwie Brosnana i Moora nie jestem w stanie znieść. Jakoś... Nie przekonują mnie ich wersje 007.

    OdpowiedzUsuń