Jeśli coś pomyliłam przy dodawaniu linków lub coś nie działa - dajcie znać, proszę! Trochę zamotana jestem ostatnio. - //V.

2 sierpnia 2017

[KA] Luthien


Postacie
Prowadzę wyłącznie mężczyzn, ale mogę wcielić się w rolę jakiejś złej kobiety. Wątki preferuję damsko-męskie. Aczkolwiek mam jeden pomysł męsko-męski, który chętnie odważę się zrealizować. Kto wie może, ktoś skusi mnie na coś zupełnie innego. Nie boję się wyzwań.

Moje postacie albo się kocha, albo nienawidzi. Uwielbiam osoby z destrukcyjnym charakterem, albo wyjątkowo wyróżniające się. Mogę prowadzić postać seryjnego mordercy, albo poety. Mam słabość do postaci patologicznych, palą, piją, biorą i wszędzie robią hałas. Jednak na potrzeby wątku mogę wcielić się w oazę spokoju.
Uniwersum
Wszystko w temacie Gry o tron, Walking Dead, Tolkien, Skyrim, Dead Note, Stay/Fate Night, Piąta Fala, Marvel, wampiry<Blade, Wywiad z wampirem> wilkołaki, elfy, świat post apokaliptyczny, romans, dramat, horror.
Harry Potter mi się znudził, ale może coś ciekawego mnie wciągnie. Jeśli autor odpowiednio wprowadzi mnie w klimat swojego wątku mogę pisać dosłownie wszystko.
 Dodatkowe
Wątki nie zawsze piszę długie, ale lubię wzbogacać o postacie drugoplanowe, zmieniać nagle akcję i staram się odpisywać dość często.
Piszę tylko na blogu ponieważ na maila nie zaglądam tak często.


Są to wolne pomysły, które możemy dostosować do potrzeb wątku.
Ostatnia aktualizacja  20.08.17


Wątki:
Daryl - poszukiwany chętny autor na wątek fanka-gwiazda-szatan :D

24 komentarze:

  1. Mam jeszcze jeden pomysł, ale homo i nie wiem czy by ci się spodobał...
    Brzmi tak...Pan A i pan B spotykają się w barze, pan A jest przed czterdziestką, B natomiast dopiero skończył osiemnaście lat. Przygoda na jedną noc, całkowicie niezobowiązująca. Problem pojawia się w momencie, w którym matka B przedstawia mu swojego nowego faceta, jak się okazuje, jest to A. Jest niezręcznie, obaj jednak decydują się zachować sprawę w sekrecie przez wzgląd na kobietę, której nie chcą zranić. Po jakimś czasie A się wprowadza, później jest ślub i stają się rodziną. Niby nic ich nie łączy, ale obaj czują się dziwnie w swoim towarzystwie. B zaczyna czuć się bardzo niekomfortowo, zauważając że chyba jest zazdrosny, widząc A ze swoją matką. Ukrywa to jednak, wiedząc doskonale, że i tak nic z tego nie będzie. Mija około pięć lat, zdarza się wypadek samochodowy, w którym ginie matka. Mężczyźni zostają sami. Muszą poradzić sobie zarówno ze stratą, jak i z rosnącymi uczuciami, wypieranymi przez tyle lat, świadomością że, mimo wszystko, jest to niewłaściwie.

    Ale...
    Podoba mi się pomysł IX xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypuszczałam, że do tego dojdzie, ale trochę nie czuję tego wątku. Zrobiłam z Amy taką infantylną dziewuszkę czego nienawidzę... Chyba musimy odpuścić. Przepraszam Cię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpisałam! Wybacz, że to tak trwało. Chciałam wczoraj, ale goście siedzieli do późna i nie zdążyłam. Nie zawsze będę odpisywać od razu, ale zapewniam Cię, że jeśli będę chciała zrezygnować z wątku czy coś mi będzie zgrzytać, to zawsze się odezwę. Sama nie lubię jak ludzie znikają bez słowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. No nasz problem jest taki, że oboje piszemy postaciami męskimi XD
    Możemy spróbować IX pomysł i się zastanawiam,ze może spróbuje poporwadzić kobiecą postać. Nie wiem co mi z tego wyjdzie, ale dawno nie próbowałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej c:
    Myślę, że nasze postaci mogą się fajnie uzupełniać, wiesz, twoi psychopaci i moi altruiści - to może się udać. Dodałam kilka pomysłów do swojej listy, zajrzyj, może coś Ci się spodoba... Jeśli nie, zawsze możemy razem coś sklecić od podstaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, ogólnie to czytałam już twoje pomysły wcześniej, są bardzo spoko. Strasznie spodobał mi się ten z wampirami, ale widziałam, że ktoś mnie już ubiegł ^^ Co ty na to, żeby jednak spróbować z szamanką i podstępnym, chciwym człowiekiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Luthien :)
    Mówiąc prosto z mostu, bo bezpośrednia ze mnie laska, jestem zainteresowana więcej niż jednym twoim pomysłem. Nie mam bladego pojęcia dlaczego aż tyle mi się spodobało, bo zazwyczaj wybredniejsza jestem, ale może mieć to związek z moją powiększającą się głupawką.
    Ale wracając do pomysłów:
    Pomysł numer II - kocham średniowieczne romanse, bo są takie faaajne *.* Kto nie może uwielbiać tych ich mieczy, pojedynków, strojów, zwyczajów i wynalazków.
    Pomysł numer V - jeżeli można byłoby w międzyczasie sprawić, żeby postać B zakochała się w postaci A, byłabym więcej niż napalona na ten wąteczek.
    Pomysł numerek IX i XII - w obu przypadkach celowałabym w postać A.
    Gdybyś był zainteresowany, poproszę o odzew i zapraszam do swoich pomysłów, bo wyjątkowo mam duży przypływ weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że wcięłam cię za mężczyznę! ಠ_ಠ Się teraz głupio czuję ಠ_ಠ ಠ_ಠ Bosze ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Bunkra będę musiała poszukać ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz ಠ_ಠ Ja pierdziele, ale wtopa ಠ_ಠ

    Wracając do watkowania: na razie skupiłabym się na jednym pomyśle bo się rozdrabniać nie lubię. Może zaczniemy od drugiego pomysłu? Tego z stajennym i księżniczką?

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcja będzie w jakimś wymyślonym królestwie, który możemy podebrać od jakiegoś bajeranckiego uniwersum *>* Bo tak trochę ssę w wymyślaniu, chyba, że to będzie taka realistyczna przygoda miłosna :P
    Wiek powinien być mniej więcej taki sam, bo w końcu powinni nadawać w miarę na tych samych falach nie~ Coś koło dwudziestki, nie wchodząc w totalne nastki - 13, 14, 15 - a również nie wykraczając poza wiek 26 - 28 lat. Jakoś więcej i mniej lat nie wydaje mi się jakoś specjalnie dobre. Ale najważniejsze - co ty o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo fajnie :) Mój słodziak będzie 26 latkiem, bo kurde ale to najfajniejszy wiek w całym tym życiu xD Masz jakiś pomysł nad krainą? Ja i geografia choć się kochamy, to nie lubimy ścierać się na poziomie pisarskim. Zawsze jakieś debilizmy mi z tego wychodzą xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, faktycznie tak napisane było w karcie. Kurka jakaś roztrzepana jestem bardziej niż zazwyczaj.
    W takim razie księżniczka będzie wchodziła w wiek 20 lat. Na razie będzie 19, a może podczas pisania wyskoczą jej urodzinki. W końcu, kto powiedział, że w watku nie można zawrzeć urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. XD
    No to jak chcesz XD Możemy wymyślić coś z kobietą złym charakterem, ale spróbować poprowadzić wątek z wampirem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rohan? Nie znam, ale mogę poznać - problemu z tym nie będzie :P
    Spotkanie w stajni brzmi fajnie. Ciekawe jak zareaguje przystojny stajenny kiedy odkryje jak przylegające potrafią być bryczesy *o* Pokazywanie pokazywaniem, ale wolałabym jakiegoś nieujarzmionego czarnego ogiera - kocham takie zwierzęta ;)
    To co, tworzymy Kartę Postaci i zobaczymy co z tego wyjdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę za bardzo narzucać Ci formy i sposobu w jaki stworzysz postać, ale ja bym widziała twojego pana jako takiego gościa z ulicy, który żyje z kradzieży, przekrętów i robi wszystko, żeby ubić interes życia, stać się bogatym i szanowanym... Wiesz, tak naprawdę na tę całą wyprawę daje się zaciągnąć tylko i wyłącznie dlatego, że obiecują mu złoto, dużo złota... Ich relację bym mogła zobrazować jako taką szarpaninę xD On się nią interesuje, ona myśli, że jego intencje są kryształowo czyste. On zabiera ją do "swojego świata", ona myśli, że jest w niej na śmierć zakochany. Wychodzą na jaw jego plany, interesy i to, że chce ją wykorzystać jako łatwy zarobek (wiesz, coś w stylu "prawdziwego medium - porozmawiaj z ukochaną zmarłą babcią"), ona zsyła mu na kark duchy, które utrudniają życie i chce go zabić. On przypomina jej, że sama zginie bez niego w tym świecie i tak dalej... Ogólnie to na pewno nie umiejscawiałabym akcji w teraźniejszości, może w jakimś równoległym wszechświecie, gdzie dalekie wyprawy do nieodkrytych i niezbadanych lądów są nadal na czasie ^^
    Czy ma być totalnie przesiąknięty złem? Może nie totalnie, ale tak trochę to na pewno... Z czasem może się zacząć naprawiać, przejść jakąś przemianę, czy coś w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rób mi tego...
    Proszę...
    Po prostu powiedz...
    Co chcesz...
    Ja ja ci to zapewnię...
    Wszystko...
    Chcesz kota?
    Dostaniesz.
    Chcesz miasto tysiąca planet?
    Dostaniesz.
    Tylko powiedz...
    Jaki chcesz wątek XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to myślę, że najlepiej byłoby zacząć od prawie samego początku, to jest od odnalezienia plemienia przez grupę poszukiwaczy, wiesz, oni nie byliby zbyt przyjaźni, ale też nie chcieliby ich zabić, więc postanowiliby ich przepłoszyć właśnie pakując ich do namiotu szamanki (bo to plemię to w sumie wyobrażam sobie najbardziej jako taką wariację na temat stereotypowego wizerunku plemienia indiańskiego ^^).
    A co do bohatera to zdecydowanie jestem na tak *-* W ogóle podzieliłabym nasz świat na kilka warstw, jakąś biedną klasę robotników i arystokrację pławiącą się w luksusach, chociażby... No i twojego bohatera, próbującego przedrzeć się do klasy wyższej...

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż, muszę Ci szczerze przyznać, że nie byłabym sobą, gdybym poprzestała wyłącznie na relacjach "biznesowych" między naszymi postaciami. Jeśli oczywiście Ci to nie przeszkadza, to chętnie wplotłabym tam jakiś element romansu rodzącego się w bardzo silnych bólach c:
    A co do pomysłu arystokraty bankruta - świetny! To będzie idealny motor napędzający tę złą część charakteru twojej postaci *-* Tak myślę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak dokładnie, pewnie wieczorkiem naskrobię kartę i jak coś to dam znać ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, to jest ciekawe pytanie w sumie... Najpierw chciałam napisać, żebyśmy się w naszej alternatywie cofnęły do wieku odkryć pokoju Ameryki, ale... W sumie to sama nie wiem, z drugiej strony ciekawie by było to połączyć z technologią w jakiś sposób. Ja nie umiem się zdecydować, dlatego chyba wybór pozostawię tobie i sama w tym zakresie się dostosuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli mają już statki i jakieś początki elektryczności, ale nikt nie nagra seansu spirytystycznego mojej szamanki i nie wrzuci go na facebooka? ;)

    Przed chwilą dodałam kartę, mam nadzieję, że wszystko w niej jest ok c:
    http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2017/08/kp-czas-unosi-mnie-ponad-ocean-w-piekno.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze jedno pytanie, kto zaczyna? ^^ Nie mam jakiegoś szczególnego pomysłu na początek, ale często to właśnie ja zaczynałam wątki, więc jeśli nie chcesz, to mogę zacząć i po prostu pójść na żywioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://in-dy-wi-du-al-nie.blogspot.com/2014/08/kp-evangelina-monroe.html
    Proszę XD
    Normalnie się stresuje XD Ze trzy lata nie prowadziłem kobiety. W razie czego krzycz :D
    Kto zaczyna? Chyba lepiej ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! :)
    Dla mnie nasz wątek jest wciąż aktualny. Po prostu mam jakiś zastój mocy twórczej :/
    Ale w tym tygodniu odpis będzie :)

    OdpowiedzUsuń